Praca ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wrocław Willdo Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Przedsiębiorstwo Willdo Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. księgowości do oddziału we Wrocławiu Iwinach. Obowiązki: formalno rachunkowa kontrola dokumentów, ewidencja dokumentów kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola rozrachunków z klientami i dostawcami, dysponowanie i rozliczenie kasy, rozliczanie podróży służbowych, kilometrówki, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel, współpraca z biurem rachunkowo kadrowym, wsparcie w bieżących pracach biurowych.Oferty CV ( mile widziane w języku angielskim) wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl

Data publikacji: 2015-12-07

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Willdo Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Buforowa 125, 52-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przedsiębiorstwo Willdo Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. księgowości do oddziału we Wrocławiu Iwinach. Obowiązki: formalno rachunkowa kontrola dokumentów, ewidencja dokumentów kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola rozrachunków z klientami i dostawcami, dysponowanie i rozliczenie kasy, rozliczanie podróży służbowych, kilometrówki, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel, współpraca z biurem rachunkowo kadrowym, wsparcie w bieżących pracach biurowych.Oferty CV ( mile widziane w języku angielskim) wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziane wykształcenie ekonomiczne, biegła znajomość języka angielskiego, znajomość programów Excel i Power Point, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość zagadnień z dziedziny HR.

Nazwa pracodawcy: Willdo Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Buforowa 125, 52-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty CV w języku angielskim wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Buforowa

Numer budynku pracodawcy: 125

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.12.2015

Data dodania oferty pracy: 04.12.2015

Oferta pracy ważna do: 04.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PORTIER-SZATNIARZ - do 2 200 PLN

Zapewnienie dozoru mienia, utrzymanie czystości w budynku i jego otoczeniu, w tym:1. Pełnienie dyżurów w miejscu i godzinach wyznaczonych przez Kierownika Działu, 2. Prowadzenie książki dyżurów oraz rejestru pobierania i zdawania kluczy, 3. Realizacja obchodów w dozorowanych budynkach (sprawdzanie drzwi, okien i bram, odbiorników gazu, wody, urządzeń elektrycznych oraz innych urządzeń pod kątem odpowiedniego zabezpieczenia przed ewentualnym włamaniem, zalaniem, wybuchem, itp.), 4. Podejmowanie działań zgodnie z procedurą w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób lub mienia (np. pożaru, włamania, zalania). 5. Obsługa systemów sygnalizacji włamań, systemów monitoringu wizyjnego, 6. Utrzymywanie czystości wokół budynku, odśnieżanie, posypywanie chodników piaskiem. 7. Powiadamianie osób nadzorujących o wszelkich nieprawidłowościach. Praca zmianowa oraz w dni świąteczne - ruch ciągłyUmowa zlecenie (160-168h w m-cu)na początek następnie umowa o pracę. Oferta dostępna w sali F.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSTRUKTOR ODZIEŻY - od 3 485,56 PLN

konstrukcja, stopniowanie modeli, przygotowanie układów kroju, nadzór - produkcja
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 2 300 PLN

- obsługa maszyn i urządzeń na hali produkcyjnej - ustawianie i kontrola procesu produkcyjnego zgodnie z określonymi standardami i procedurami - optymalizacja procesu produkcyjnego - kontrola jakościKontakt z pracodawcą: KADRY (at) SUMIKACERAMICS.COM
Sumika Ceramics Poland Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - KONSULTANT W SKLEPIE MEDYCZNYM - od 2 100 PLN

Profesjonalna oraz fachowa obsługa klientów;Udzielanie porad oraz dobór specjalistycznego sprzętu ortopedycznego , medycznego i rehabilitacyjnego oraz środków pomocniczych;Realizacja planów sprzedażowych;Wystawianie dokumentów handlowych;Dbałość o wizerunek sklepu;TERMIN SKŁADANIA APLIKACJI: 12 lipca 2017mail: agnieszka.oleszek (at) agamedic.pltel: 693830283Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).
Sklepy Medyczne Agamedic - 2017-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)

CIEŚLA - od 12 PLN

Obróbka elementów drewnianych, praca przy elementach konstrukcyjnych tj.: szalunki, więźby dachowe i konstrukcje wieńcowe. Miejsce pracy: Wrocław i okolica z możliwością wyjazdów.Kontakt kandydatów z Agencją Pracy Interkadra na ul. Rybackiej 9 we Wrocławiu lub e-mail: j.koselski (at) interkadra.pl lub tel. 575 910 080.Oferta dostępna w sali D.
InterKadra Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT - do 2 500 PLN

Wprowadzanie danych do komputera i inne podstawowe prace biurowe. Oferta dostepna w sali EKontakt z pracodawcą - osobisty lub e-mail: biuro (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 075 PLN

1. planowanie przedsięwzięć związanych z procesem udzielenia zamówień publicznych na podstawie planów rzeczowo-finansowych komórek wewnętrznych Bazy, właściwych merytorycznie ze względu na przedmiot zamówienia, zgodnych z aktualnym planem finansowym Bazy; 2. opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów określających organizację, zasady i tryb udzielania zamówień publicznych w Bazie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 j. t. z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz zamówień, które ze względu na swoją wartość i rodzaj zostały wyłączone ze stosowania ustawy, zgodnie z art. 4, 4b i art. 131b ustawy; 3. właściwa i terminowa realizacja sprawozdawczości z realizowanych zamówień publicznych w bazie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych; 4. przygotowanie merytoryczne osób powoływanych do komisji do przeprowadzania postępowania o udzielnie zamówienia w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert oraz innych powierzonych przez Komendanta Bazy zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielnie zamówienia; 5. udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących procedur dotyczących zamówień publicznych komórkom wewnętrznym przy opracowywaniu projektów dokumentów do postepowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez bazę; 6. współpraca z komórkami wewnętrznymi Bazy odpowiedzialnymi merytorycznie za przygotowanie dokumentacji do spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych; 7. weryfikowanie pod względem formalnym projektów dokumentów przygotowywanych przez szefów komórek wewnętrznych Bazy wnioskujących o przeprowadzenie postepowania; 8. opracowywanie, w ramach prac komisji przetargowej, projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 9. przygotowywanie projektów odpowiedzi (na podstawie informacji uzyskanych od komórek wewnętrznych) na zapytania wykonawców w celu wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie procedury przetargowej w toku postepowania; 10. ocena ofert w ramach prac komisji przetargowej, 11. informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postepowania; 12. wnioskowanie do Głównego Księgowego Szefa Finansów o zwrot wadium wykonawcom; 13. bieżące prowadzenie dokumentacji udzielania zamówień publicznych, publikowanie jej w ustawowo ustalonych miejscach, kompletowanie i archiwizowanie zgodnie z ustawowymi terminami; 14. przygotowywanie stanowiska zamawiającego i reprezentowanie go z udziałem osób świadczących pomoc prawną w postępowaniach przed Krajową Izbę Odwoławczą oraz przed sądami; 15. przestrzeganie w procesie udzielania zamówień publicznych zasad efektywności, równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz zasad jawności z zachowaniem formy pisemnej postępowań; 16. kierowanie się w realizacji procesu udzielania zamówień publicznych przez Bazę zasadami określonymi w art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 j.t. z późn. zm.). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - do 2 350 PLN

Pakowanie kwiatów oraz ich sortowanie, przygotowywanie kwaiatów do wysyłki Umowa zlecenie, zleceniobiorca sam wybiera czas wykonywania pracy, wynagrodzenie za 168h 2350 zł.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY Z OBSŁUGĄ WÓZKA WIDŁOWEGO - od 13,1 PLN

Zgodny, praca w Grudziądzu
OTTO Polska Sp. z o. o. - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)

INŻYNIER DRUGIEJ LINII WSPARCIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - do 5 850 PLN

1. Zapewnienie wszystkim wewnętrznym klientom efektywnego wsparcia IT z zaangażowaniem oraz pozytywnym nastawieniem;2.Zapewnienie rozwiązywania incydentów znajdujących się w kolejce zespołu w trybie zmianowym.Zarządzanie incydentami od momentu ich wystąpienia do momentu rozwiązania;3.Stosowanie się do firmowych procesów oraz procedur zapewniających utrzymanie wysokiego poziomu jakości i profesjonalizmu;4. Komunikacja z użytkownikami wymagającymi wsparcia wykorzystując telefon, e-mail, komunikator oraz inne dostępne kanały komunikacji;5.Pozostałe zadania wyznaczone przez przełożonego , pod warunkiem, że nie są niezgodne z prawem ani postanowieniami umowy zatrudnienia.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą email.Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK SKLEPU - od 12,5 PLN

Obsługa klientów na stanowiskach wędliny i mięso, uzupełnianie asortymentu na półkach, dbanie o porządek poszczególnych działów i stanowisk.
kontakt przez OHP - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - 13 - 15 PLN

Pomoc podopiecznym w codziennych czynnościach, pielęgnowanie oraz dbanie o zdrowie, higienę osobistą w miejscu zamieszkania podopiecznych. Stowarzyszenie dostaje zlecenia z MOPSu. Praca w ciągu dnia (bez nocek), praca na godziny, ruchomy czas pracy. Oferta dostępna w sali C, B. Kontakt z pracodawcą: osobisty ul. Krakowska 52, Wrocław, e-mail: praca (at) domowaopieka.pl, tel.: 509 277 881, 71 738 25 02.
Stowarzyszenie Opiekuńcze NADZIEJA - 2017-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 2 775 PLN

Rozwożenie towaru do punktów handlowych, pomoc w przygotowywaniu towaru.
CHEMIK HB Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - od 14 500 PLN

1. Analizowanie danych oraz definiowanie modeli danych według zapotrzebowania; 2. Zbieranie i analizowanie informacji biznesowych; Czytelne dokumentowanie informacji i rozwiązań projektowych oraz rozpowszechnianie tej wiedzy w zespole; 3. Inicjowanie i prowadzenie projektów, zapewnianie że wymagania i projekt rozwiązania są kompletne i prawidłowe, włączając w to model kontroli oraz wymagania niefunkcjonalne, takie jak wielkość i wydajność; 4. Recenzowanie, raportowanie i udzielanie wsparcia merytorycznego i jeśli zajdzie potrzeba planowanie i wykonywanie testów (zapewnianie jakości, testy integracyjne oraz akceptacyjne); 5. Zgłębianie wiedzy dotyczącej systemów zarządzania ryzykiem i stosowanie tej wiedzy przy sprawdzaniu poprawności zadań i wymagań oraz przeprowadzania analizy; 6. Zapewnianie wsparcia dziedzinowego w obszarze ryzyka kredytowego kontrahenta dla derywatyw pozagiełdowych, a także w obszarze wymogów kapitałowych ryzyka kredytowego Basel 3 (wiedza, którą należy zdobyć podczas pracy); 7. Budowanie silnych relacji z interesariuszami EPE oraz wykorzystywanie tych relacji, aby ułatwiać projekty; 8. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)

KOORDYNATOR PROJEKTU - do 4 000 PLN

Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ ZMIANOWY - do 2 300 PLN

Wprowadzannie znanych przepisów, przygotowywanie dań wg receptur, obsługa bankietów i imprez okolicznościowych, podstawowa znajomość prowadzenia rozliczeń kosztowych i inwentaryzacji;Miejsce pracy: Wrocław, ul. Paprotna;Sala G
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 2 700 PLN

Zatrudniona osoba będzoe odpowiedzialna za kontakt z klientami biznesowymi, sprzedaż oferty firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów w Polsce i za granicą (Rosja i Ukraina). Umowa o pracę na czas określony - 3 lata. Miejsce pracy: Zachodnia i Północna Polska, możliwe delegacje zagaraniczne (Ukraina/Rosja).
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)

KELNER - do 1 850 PLN

Obsługa klientów restauracji, ogródka gastronomicznego, zmywanie naczyń, rozliczanie stanów produktów w barze.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)

SEKRETARKA - od 1 200 PLN

Prace biurowe. ODBIÓR KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWANIE GRAFIKU KIEROWNICTWA, OBSŁUGA TELEFONÓW, PRZYJMOWANIE I SELEKCJONOWANIE KORESPONDENCJI. Umowa zlecenie z odprowadzaniem składek ZUS, praca 20 godzin w tygodniu, dyspozycyjność w godz. 10-14.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

PRODUKCJA SERA MOZARELLA - od 13 PLN

Przygotowanie sera Mozarella w pizzerii,miejsce pracy: Wrocław, ul. Falzmanna,dyspozycyjność: pon - nd w godz. 8-16, stawka godzinowa: 13 zł/h, przewidywane wynagrodzenie: ok. 1500 zł/m-c, ilość godzin wmiesiącu: ok. 116. Zainteresowanych kandydatów proszę o kierowanie do pracodawcy: 71 354 60 53.sala G
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)

PROGRAMISTA JAVA/JAVA DEVELOPER - do 9 500 PLN

- Utrzymanie i rozwój aplikacji/systemu wspierającego rozówj pracowników, - Zarządzanie dostępami do aplikacji dla całej sieci dilerskiej, - Rozwój i utrzymanie warstwy integracji.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Porządkowanie dokumentów, księgowanie, tworzenie teczek akt osobowych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

ADMINISTRATOR PROCESU ZAKUPOWEGO - od 4 500 PLN

- ADMINISTRACJA SYSTEMU ZAKUPOWEGO, - KONTAKT Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM - ZARZĄDZANIE PROCESEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU - ROZWIĄZYWANIE WYJĄTKÓW I OBSŁUGI ZAPYTAŃ OD DOSTAWCÓW I KLIENTÓW;- PRZESTRZEGANIE RÓŻNORODNYCH ŚCIŚLE OKREŚLONYCH PROCEDUR W RAMACH OGÓLNYCH WSKAZÓWEK NA OBSZARACH OUTSOURCINGU;- ZAPEWNIENIE ZGODNOŚCI PROCESU Z PRZEPISAMI WEWNĘTRZNYMI
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 500 PLN

Przygotowanie dokumentów do księgowaniaWprowadzanie danych do systemu wewnętrznegoWsparcie w procesie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów księgowychKontakt z Klientami i Dostawcami w celu rozliczeńróżnorodny zakres obowiązków łączący obszary księgowości i administracji biurowej
Biuro Rachunkowe W-TAX Ewa Wilan - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - do 700 PLN

Przygotowanie dań kuchni ukraińskiej. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA C+E - do 4 921 PLN

Praca kierowcy polega na bezpiecznym transporcie towarów.Osoba na tym stanowisku powinna mieć prawo jazdy C+E oraz pozytywną opinię badań lekarskich oraz psychologicznych, dobry stan zdrowia, dobra orientacja w terenie, dobra pamięć, wyobraźnia przestrzenna. Miejsce pracy: Teren całego kraju.Kontakt z pracodawca telefoniczny: 600-363-692Oferta znajduje się w sali: F
JPM Global Sp.J - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)

TECHNIK-KONSERWATOR - od 2 000 PLN

- zadania "złotej rączki" - drobneh naprawy, - odśnieżanie, - pomoc techniczna przy nagłaśnianiu imprez i szkoleń, - pomoc przy aranżacji wnętrz. Praca trzyzmianowa w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta dostępna w sali B, D, F. Kontakt z pracodawcą - e-mail: m.wajs (at) hasco-lek.pl
Haston City Hotel Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)

ŚLUSARZ - od 1 200 PLN

przygotowywanie procesów obróbki skrawaniem, wykonywanie na maszynach skrawających różnorodnych prac tokarskich i frezerskich, kontrola jakości wykonywanych detali
A.S.G. STANLEY Stanisław Grudziński - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)

Wybierz powiat

Wybierz województwo

Wybierz kraj