ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ( REFUNDACJA DO 30 ROKU) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ( REFUNDACJA DO 30 ROKU)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: *
Data publikacji: 2018-08-17
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: *
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ( REFUNDACJA DO 30 ROKU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018
Data zakończenia pracy: 29.11.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Biuro Rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2018
Data dodania oferty pracy: 16.08.2018
Oferta pracy ważna do: 16.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w prowadzeniu zajęć i sprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wrzesiny (lubuskie)
Obsługa traka taśmowego
"DREW - MIK" Paweł Mikołowski - 2016-05-16 - Władysławów (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie; kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania; sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi; gromadzi we wskazanym zakresie orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych Sędziom w danym wydziale
Sąd Rejonowy - 2015-12-01 - Ostrołęka (mazowieckie)
obsługa biura nieruchomości, wizja z klientem w terenie, dystrybucja materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Sosnowiec (śląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Jerka (wielkopolskie)
Archiwizacja dokumentów, porządkowanie i segregacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa biura, umawianie ogledzin, opisy operatów szacunkowych, ogledziny nieruchomości
MEGAN Aleksandra Mizera-Pioskowik - 2018-04-06 - Pszczyna (śląskie)
DO, CV
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa, administracyjna, wypełnianie dokumentów, kontakt z klientami
Wojenkowski Wojciech - ZAKŁADY PRODUKCJI CUKIERNICZEJ "VOBRO" - 2016-11-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Transport towarów budowlanych samochodem do 3,5 tony, załadunek i rozładunek dodatkowo, obsługa dokumentów magazynowych, wydawanie towaru klientom wg. dokumentacji magazynowych; praca na terenie woj. lubelskiego;
GRESBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Lublin (lubelskie)
Aystowanie przy pomiarach, pomoc przy niwelacji
GEOJARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Legnica (dolnośląskie)
- Na tym stanowisku pracy pracownik odpowiedzialny jest za wykonywanie konserwacji, przeglądów i remontów w/w maszyn i urządzeń, bieżące usuwanie awarii maszyn i urządzeń oraz naprawę urządzeń pneumatycznych i hydraulicznych (np. szlifierki pneumatyczne). Do obowiązków na stanowisku ślusarza remontowego należy również sporządzanie zapisów z przeglądów i napraw maszyn i urządzeń oraz wykonywanie przeglądów instalacji gazowych.- Wynagrodzenie: od 11,56-13,50 zł/brutto/godzina. Stawka godzinowa + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe o profilu mechanicznym (mile widziane średnie). Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale utrzymania ruchu. Uprawnienia: gazowe G-3/E, uprawnienia na obsługę suwnic i żurawi z poziomu 0. Znajomość podstaw hydrauliki siłowej (umiejętność odczytywania schematów, dokumentacji). Zdolności manualne, zmysł techniczny, punktualność. Znajomość budowy obrabiarek oraz maszyn do obróbki plastycznej takich jak: tokarki frezarki, wiertarki, krawędziarki, zwijarki, nożyce gilotynowe, piły taśmowe i tarczowe, suwnice, podnośniki, sprężarki, żurawie, śrutownice (umiejętność wykonywania napraw w/w maszyn i urządzeń). Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry-rekrutacja (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Katowice (śląskie)
•KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. HISZPAŃSKIM•PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. HISZPAŃSKIM•TŁUMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
SYNERTE SP. Z O.O. - 2018-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, spotkania z kontrahentami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa rejestracji, dezynfekcja i sterylizacja, sprzatanie, prowadzenie dokumentacji medycznej
CENTRUM PRZYJAZNEJ STOMATOLOGII NEW-DENT S.C. - 2016-08-26 - Piekary Śląskie (śląskie)
DO UZGODNIENIA CV prosimy przesyłać na adres e-mail; magdalena.jesionka (at) ams-iveco.pl
AUTO MOTO SERWIS - 2016-03-21 - Wola Cicha (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Białystok (podlaskie)
praca w dziale kadr i płac, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów oraz pozostałe czynności kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie, w zastępstwie i na podstawie pisemnego upoważnienia prokuratora, bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem. Przeprowadzanie czynności procesowych (m. in. przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy, przeszukania, oględzin i ekperymentów procesowych). Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych.
PROKURATURA REGIONALNA W LUBLINIE - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie prac montażowych instalacji elektrycznych urządzeń próżniowych
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2017-09-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Asystent do spraw księgowości - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia w księgowości, znajomość kadr, płac oraz programu Płatnik. Praca na samodzielnym stanowisku w zakresie pełnej księgowości.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
Repiński Transport Jarosław Repiński - 2017-03-30 - Kościerzyna (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Czersk (pomorskie)
pomoc w utrzymaniu czystości w gabinecie, asysta przy zabiegach, prowadzenie zapisów i kartotek.
Indywidualna Praktyka Stomatologiczna Magdalena Sukiennicka - 2016-09-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace biurowe, wyszukiwanie kontrahentów i ofert w branży tekstylnej, utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami.Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
ZARATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Janki (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Bogatynia (dolnośląskie)
opieka i nauczanie w oddziale przedszkolnym, wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Nowa Wola (lubelskie)
Pomoc w prowadzeniu sekreteriatu szkoły oraz obowiązki intendenta
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Limanowa (małopolskie)