ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Olsztynek oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: praca w dziale ksiegowosci

Data publikacji: 2016-11-30

Lokalizacja: Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Olsztynek, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: praca w dziale ksiegowosci

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztynek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Data zakończenia pracy: 28.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: zobowiązanie po stażu

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: zobowiązanie po stażu

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: ostródzki

Gmina pracodawcy: Ostróda

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostróda

Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 30.11.2016

Oferta pracy ważna do: 07.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. EXPORTU- IMPORTU - od 950 PLN

odpowiedzialność za współprace między prezesem a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY Z DZIECKIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM - od 18 PLN

sprawowanie opieki nad dzieckiem z niepełnosprawnością
Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Pomoc przy realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

asystent stomatologa
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO Z JEZYKIEM ANGIELSKIM LUB WŁOSKIM - od 3 000 PLN

-wykonywanie prac administracyjnych,-obsługa handlowa bieżących klientow, obsluga zamowień,wsparcie organizacyjne firmy w codziennych zadaniach,-aktualizacja strony internetowej i sklepu internetowego,-zapewnienie właściwego przepływu informacji,-wsparcie pracy zespołu,-współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami uslug i firmami zewnetrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych,-tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
ALFATEC Sp. z o.o - 2016-08-19 - Suchy Las (wielkopolskie)

ASYSTENT MANAGERA - od 1 850 PLN

zarządzanie oraz wynajem nieruchomości, stacjonowanie w biurze w Poznaniu i w Bułgarii, koordynowanie obiegu dokumentów oraz przepływu inforamcji między oddziałalmi w Polsce i Bułgarii, kontakty z klientami
Bałkańskie Centrum Inwestycyjne MENADA Król-Krajewska, Krajewski Sp.J. - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA GRUPY BUDÓW - od 2 200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 2 400 PLN

przygotowywanie i lakierowanie samochodów osobowych
Zakład Blacharsko-Lakierniczy - 2017-06-28 - Nowe Lipiny (mazowieckie)

POMOC KELNERA - od 2 100 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Zwoleń (mazowieckie)

ASYSTENT/KA KSIĘGOWEJ K/M - od 2 500 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT MUZEALNY (S) - 997,4 PLN

1. Praca na komputerze: bieżące sprawy działu, wypełnianie dokumentów i pomoc w załatwianiu formalności związanych z ruchem muzealiów (protokoły zdawczo-odbiorcze, umowy, stan zachowania obiektów).2. Przygotowywanie eksponatów do wystaw, opisy, prace dokumentacyjne.3. Wprowadzanie do bazy danych informacji o eksponatach w dziale sztuki.4. Przepisywanie inwentarzy działu do bazy komputerowej.5. Pomoc przy organizacji wystaw.6. Udział w bieżących wydarzeniach działu muzeum.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (PISZ) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 1 050 PLN

OBSŁUGA KLIENTA PRACA Z TOWAREM
CCC S.A - 2018-08-27 - Pleszew (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. KADROWO PŁACOWYCH - 997,4 PLN

nauka prowadzenia dokumentacji osobowej pracowników, w tym przygotowywanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy, rozwiązaniem umowy o pracę oraz przebiegiem stosunku pracyprowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym wniosków urlopowychprzygotowanie skierowań na badania wstepne, okresowe i kontrolne oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich pracownikówarchiwizowanie dokumentacji kadrowejsporządzanie informacji zgłoszeniowej i wyrejestrowującej do ZUS pracowników i zleceniobiorcówobsługa programów łatnik, Symfonia, StreamSoft
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT HANDLOWCA - od 2 500 PLN

Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami. Praca w godzinach od 8.30 do 16.30. Pracodawca gwarantuje: pracę w młodym, dynamicznym zespole, możliwość rozwoju zawodowego, wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników i kwalifikacji, ścieżkę kariery zawodowej, dostęp do najnowszych technologii, ciekawą, pozbawioną monotonii pracę, niezależność finansową, możliwość realizacji zamówień dla największych marek w Polsce i na świecie, pracę z liderami branży.
TechMedia Anna Kurowska - 2017-02-24 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT PRODUKCJI W ZAKŁADZIE PRZETWÓRSTWA DROBIOWEGO - od 8,8 EUR

Rozbiór mięsa drobiowego (kurczaki) – odcinanie skóry i chrząstek. Temperatura pomieszczenia +5°C
VDB Detachering B.V. - 2016-07-04 - Holandia (Holandia)

ASYSTENT BIUROWY - 997,4 PLN

Prace biurowe, korespondencja, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Grójec (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Według programu stażu.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA SAMODZIELNEGO/EJ KSIĘGOWEGO/EJ - od 2 000 PLN

wykonywanie kompleksowych zadań księgowych i kadrowo-płacowych pod bezpośrednim nadzorem księgowej, przygotowywanie zestawień księgowych,
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Oborniki (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 900 PLN

Wyszukiwanie potencjalnych klientów na rynkach anglojęzycznych.Wynagrodzenie 2000-3000 zł netto.
Custo Pol S.A. - 2016-01-12 - Wykroty (dolnośląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 500 PLN

Wykonywanie prac porządkowych na terenie budowy
ADB-TRADING Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Święty Wojciech (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Chełm (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA(NR 7915) - od 2 000 PLN

Pomoc w nauczaniu, pomoc w opiece, pomoc w spacerach i wycieczkach, dbanie o higienę dzieci oraz przedszkola
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "TĘCZOWE PRZEDSZKOLE" W BYDGOSZCZY - 2017-10-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Księgowanie dokumentów.
MARCIN SARNOWSKI - 2018-07-25 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENT DS. PPOŻ. - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się ze strukturą funkcjonowania przedsiębiorstwa2. Kontrolowanie przestrzegania przepisów ppoż. w obiektach, podczas procesów technologicznych, a także rozpoznawanie innych miejscowych zagrożeń3. Posługiwanie się dokumentacją zagrożonych obiektów, przepisami i instrukcjami dotyczącymi bezpieczeństwa ppoż. oraz funkcjonowania jednostek ratowniczo-gaśniczych4. Analizowanie sprawności działania automatycznych zabezpieczeń ppoż., alarmowych oraz wykrywających inne lokalne zagrożenie5. Obsługa sprzętu biurowego 6. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz prowadzenie korespondencji drogą mailową z klientem7. Tworzenie dokumentacji instrukcji przeciwpożarowych budynków użyteczności publicznej 8. Archiwizacja dokumentów biurowych9. Dbanie o rozwój firmy - aktywne pozyskiwanie klienta z zakresu obsługi przeciwpożarowej i bhp10. Wyjazdy w teren: gromadzenie dokumentacji niezbędnej do tworzenia instrukcji ppoż
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Żukowo (pomorskie)


Wybierz powiat