ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;• sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;• przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługiwynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;• sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald zdostawcami i odbiorcami;• wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanychdokumentów;• kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawęwystawiania dokumentów korygujących;• przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami ibankami;• wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawieńfinansowych na podstawie zapisów księgowych;• archiwizowanie dowodów księgowych;
Data publikacji: 2020-09-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;• sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;• przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługiwynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;• sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald zdostawcami i odbiorcami;• wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanychdokumentów;• kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawęwystawiania dokumentów korygujących;• przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami ibankami;• wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawieńfinansowych na podstawie zapisów księgowych;• archiwizowanie dowodów księgowych;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020
Data zakończenia pracy: 09.03.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KADROWO-KSIĘGOWA W MAŁEJ FIRMIE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - exel, word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość minimum podstawowa zagadnień księgowych, wystawiania faktur, obiegu dokumentów księgowych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7120306685
danePracodawcy_regon: 430072392
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08e12a532926596d7062843d248e22ee
Podobne oferty pracy
Opieka nad osobą niepełnosprawną lub/i osobą starszą
UNIFUND SP. Z O.O. - 2019-02-21 - Poniec (wielkopolskie)
- dekretacja i księgowanie dokumentów, - bieżący kontakt z klientem biura rachunkowego,- umiejętności interpersonalne,- łatwość komunikowania się, przystępność i pozytywna postawa wobec klientów i pracowników biura rachunkowego,- orientacja na rozwiązywania problemów- umiejętności organizacyjne oraz inicjatywa w działaniuPraca na czas określony 3 lata-poprzedzone umową na okres próbny 3 m-ceGodziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: beata (at) atha.pl lub 71 79 94 105
ATHA Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa pojazdów dostawczych
ARTUR KOZIEŁ ARTMAG - 2016-02-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
rejestracja pacjentów telefoniczna i online, wypełnianie grafików lekarzy online i pisemnie, wydawanie i przyjmowanie dokumentacji, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu mMedica
NZOZ Poradnia Stomatologiczna VITA-DENT Jolanta Majcherczyk - 2018-06-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Asystenka zarządu- umawianie spotakń, organizacja nowych miejsc pracy- osób pochodzących z Filipin. Znajomość języka filipińskiego wymagana ze względu na współpracę z właścicielem firmy (obywatel Filipin) oraz zarządem firmy.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
pomiary terenowe, opracowanie wyników na komputerze;
AZYMUT-GEO AGNIESZKA KANTOR - 2017-01-03 - Wronowice (łódzkie)
nauka planowania i prowadzenia pracydydaktyczno-opiekuńczej, wspieranie działań z zakresu ładu i porządku
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Świdnik (lubelskie)
Opieka nad sklepem internetowym, wprowadzanie zamówień do systemu, prowadzenie profilu firmy na portalach społecznościowych, kontakt z klientami (e-mail, telefon).
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Łomianki (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc w samoobsłudze i czynnościach higienicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wolbrom (małopolskie)
wg programu stazugodziny odbywania stazu 7-15
kontakt przez PUP - 2020-11-12 - Żarnowiec (śląskie)
zarządzanie kalendarzemorganizacja spotkańorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie fakturwprowadzanie danychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumnetówwypełnienie rejestru czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Gniezno (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka prowadzenie rejestrów i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sianów (zachodniopomorskie)
praca w terenie-przeprowadzanie kontroli obiektów, nadzór nad placówkami oświatowo-wychowawczymi oraz wypoczynkiem dzieci i młodzieży, prowadzenie postępowań administracyjnych, egzekucyjnych, opracowywanie decyzji, pism interwencyjnych, inne zadania wynikające z zajmowanego stanowiska pracy
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kamieniu Pomorskim - 2020-04-24 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i PPOŻ, zapoznanie z regulaminem pracy, zapoznanie z przepisami obowiązującymi u organizatora stażu. Instruktaż stanowiskowy.Sprawdzanie terminów przydatności do spożycia produktów. Zabezpieczenie produktów przez zepsuciem. Użytkowanie urządzeń do przechowywania żywności. Wykonywanie obróbki ręcznej,mechanicznej,termicznej.Dobieranie produktów do sporzadzania potraw.Panierowanie, obsmażanie,gotowanie. Przygotowywanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Wykorzystywanie różnych technik dekorowania. Zapoznanie ze sprzętem i urządzeniami wykorzystywanymi w kuchni z zachowaniem zasad bezpiecznego użytkowania. Sprzatanie i mycie stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Krzywda (lubelskie)
- Opracowywanie i realizowanie planu pracy z rodziną- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym- w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, wychowawczych z dziećmi-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieniawie - 2017-03-23 - Wieniawa (mazowieckie)
pomoc w czynnościach codziennych, bieżące porządki, zakupy, załatwianie spraw urzędowych
Białogardzka Spółdzielnia Socjalna "FENIKS" - 2016-05-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. średnie ekonomiczne- rachunkowość,znajomość zagadnień księgowych- księgi rachunkowe, znajomość programu Comarch Optima ,
Kancelaria KNOW HOW sp.zo.o - 2017-04-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- zakładanie akt osobowych- sporządzanie deklaracji ZUS- naliczanie zasiłków chorobowych- Sporządzanie PIT 11, PIT 4
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Oleśnica (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Sulejówek (mazowieckie)
praca z klientem,obsługa urządzeń biurowych,organizacja czasu pracy
STAPOL Piotr Staszków - 2018-02-22 - Człuchów (pomorskie)
Przygotowanie potraw typowych dla regionu,przygotowanie świeżych ciast i deserów lodowych.Odpowiednie składowanie i przechowywanie produktów.Utrzymanie właściwej higieny w kuchni.
Spreewaldgaststätte Petkampsberg - 2018-04-06 - Niemcy (Niemcy)
sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej, obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie, dbanie o sprawny przepływ informacji wewnątrz firmy, drobne prace kadrowe (kierowanie pracowników na badania lekarskie i szkolenia BHP), wsparcie pracowników z innych działów w zależności od zaistniałych potrzeb.
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LOKOM - TOR Król Mariusz - 2016-07-04 - Zabrze (śląskie)
prace fizyczne przy regulacji rzek, praca w Małopolsce. Pracodawaca gwarantuje dojazd z siedziby firmy do miejsca wykonywania inwestycji, codzienny zjazd z pracy do domu.
Firma "WEKALL"- Usł. Transportowe i Ogólnobudowl. J. Sołtys - 2017-04-10 - Pisarzowa (małopolskie)
Prace pomocnicze przy wykonywaniu projektów wykonawczych oraz dokumentacji powykonawczych, wprowadzanie danych do systemów wspomagających prace projektowe, asystowanie przy weryfikacji założeń projektowych w terenie, pomoc przy weryfikacji zamówień materiałowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola działań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Kałuszyn (mazowieckie)
Współpraca z dyrektorem ds. sprzedaży i wspieranie go w kontaktach z australijskimi klientami/ agentamiwspieranie Zleceniodawcy w zakresie usług back office w Australii, takich jak rezerwacje hoteli, umawianie spotkań, wupozyczanie samochodów itp.Koordynowanie innych bieżących spraw organizacyjnych Zleceniodawcy związanych z obsługą rynku australijskiego
T.I.S. Polska Sp. Z O.O. - 2016-02-04 - Duchnice (mazowieckie)
projektowanie instalacji sanitarnych
HYDROTERM Krzysztof Chudy - 2016-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)