ADMINISTRATOR Wrocław oferta pracy ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o.
Stanowisko: ADMINISTRATOR
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Praca dla osoby zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych. Wymagana znajomość ustawy o właśności lokali. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia; praca jednozmianowa: 7:30-15:30. Kontakt tel z pracodawcą: biuro (at) hjw.pl .
Data publikacji: 2016-05-19
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. J. Hallera 14 b, 53-319 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca dla osoby zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych. Wymagana znajomość ustawy o właśności lokali. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia; praca jednozmianowa: 7:30-15:30. Kontakt tel z pracodawcą: biuro (at) hjw.pl .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe każde, 2 lata stażu ogółem, znajomość pracy w firmie zarządzającej wspólnotami mieszkaniowymi, ukończone podyplomowe studia o kierunku zarządzanie nieruchomościami, kurs dla zarządców nieruchomości, licencja dla zarządcy nieruchomości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gen. J. Hallera 14 b, 53-319 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gen. J. Hallera
Numer budynku pracodawcy: 14 b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace elektromontażowe w terenie, budowa linii kablowych i napowietrznych, praca na mikrokoparkach i jazda samochodem
Zakład Usługowo-Handlowy "ELPROBUD" Jan Adaśko - 2018-01-18 - Tończa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji obiektu. Dokonywanie bieżącej konserwacji i przeglądów technicznych, bieżących napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych umożliwiającym korzystania z oświetlenia, ogrzewania, wody itp. Nadzór nad prawidłowością i aktualnością zezwoleń, koordynacja pracy dostawców usług utrzymania obiektu, przygotowanie materiałów do planów, sprawozdań.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Zamość (lubelskie)
-Obsługa przemysłowej maszyny do szycia, szycie pokrowców i innych elementów do zabezpieczenia transportu, szycie zawiesi liniowych i wężowych
kontakt przez OHP - 2016-07-26 - Tychy (śląskie)
wykształcenie wyższe, mile widziane na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość serwera baz danych MS SQL, umiejętności komunikacyjne, samodzielność i dobra organizacja pracy, znajomość narzędzi do modelowania procesów biznesowych, znajomość jednego z zagadnień z zakresu: księgowości, controllingu, kadr i płac.Zakres obowiązków: wdrażanie zmian w systemie ERP-identyfikacja wymagań użytkowników, testowanie, implementowanie rozwiązań, wsparcie dla użytkowników końcowych, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemu, bieżąca kontrola poprawności pracy oraz wydajności systemu, koordynacja i optymaliazacji współpracy z partnerami zewnętrznymi w obszarze ERP, zapewnienie zgodności wymagań biznesowych z funkcjalnością systemu ERP
DINO POLSKA S. A. - 2016-01-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
dobór materiału do tapicerowani, wykonywanie operacji tapicerowania mebli, obsługa i konserwacja narzędzi tapicerskich
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Świebodzin (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Mikówka (mazowieckie)
Sprzedaż towaru.
Centrum Ogrodnicze ESPLANADA Andrzej Martynowski - 2017-04-24 - Zamość (lubelskie)
organizowanie pracy brygad w terenie, nadzorowanie, usuwanie awarii, nadzorowanie wodomierzy, zabezpieczanie oraz utrzymywanie należytego stanu technicznego urządzeń i instalacji, przeprowadzanie podstawowego szkolenia brygad z zakresu
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów Spółka Akcyjna - 2018-08-07 - Sosnowiec (śląskie)
Murowanie, tynkowanie. Praca na terenie województwa mazowieckiego
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Administracja biurowaRodzaj umowy, okres zatrudnienia: umowa na okres próbny na 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: MikołówDni i Godziny pracy: pn-pt 8-16
FTH ANTRANS Andrzej Górny - 2017-12-21 - Mikołów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
usługi fryzjerskie damsko-męskie
ZAKŁAD FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY PAMELA-P S.C. JADWIGA PIECHA - 2016-08-16 - Łódź (łódzkie)
rozwijanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami ,pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert handlowych,prowadzenie negocjacji,realizowanie planów sprzedaży
XL-Tape International Sp. z o.o. Krzysztof Kania - 2015-12-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało, pielęgnacja paznokci
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
Nauczanie w przedszkolu. Praca w godz. 7.00- 17.00 ( 8 godz. dziennie)
Przedszkole Niepubliczne "U Kubusia Puchatka" Danuta Dudziak - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
CLEANING COMPANY Piotr Studniarek - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie z zasadami opracowywania, katalogowania i udostępniania zbiorów i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozwóz butli z gazem
AXAN Sp.z.o.o - 2018-02-01 - Grzegorzew (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentacji technicznych,opracowanie rysunków technicznych,przygotowanie zestawień
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa sekretarska oraz pomoc w zakresie realizacji zadań wydziału
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Chojnice (pomorskie)
Sprzątanie hali produkcyjnej oraz pomieszczeń biurowych.
PPHU. DEMO Miśkiewicz Daniel - 2016-12-08 - Opoczno (łódzkie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA GOŚCI HOTELOWYCH NA RECEPCJI
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace murarskie na budowie
Renata Piskulska "RADINSTALBUD KAZIMIERZ RADECKI" - 2017-05-31 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2017-01-02 - Zabrze (śląskie)
Oferowanie klientom produktów bankowych.Realizowanie wpłat wypłat gotówkowych w placówce
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Olesno (opolskie)
Koordynowanie badań klinicznych, wprowadzanie informacji do elektronicznej bazy danych w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Tuszyn (łódzkie)
instalacja sieci komputerowych, kofiguracja urządzeń sieciowych, konfiguracja i monitoring rozległych sieci WAN, zestawienie tuneli IPSec VPN, administrowanie urządzeń biegowych.Godziny pracy 8-16. Okres zatrudnienia 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji, obsługa komputera, obsługa wózka widłowego
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Pajęcznie - 2016-07-07 - Pajęczno (łódzkie)