ADMINISTRATOR Szczecin oferta pracy MORSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA MORSKI ODDZIAŁ

Stanowisko: ADMINISTRATOR

Wynagrodzenie: 2 855 - 3 352 PLN

Zakres obowiązków: WYKONYWANIE CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH ZWIĄZANYCH Z OBIEGIEM MATERIAŁÓW JAWNYCH I NIEJAWNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE REJESTROWANIA, EWIDENCJONOWANIA, PORZĄDKOWANIA POSIADANEGO ZASOBU MATERIAŁÓW, W ODNIESIENIU DO MATERIAŁÓW KANCELARII OGÓLNEJ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ, W CELU ZAPEWNIANA WŁAŚCIWEJ OBSŁUGI KANCELARYJNEJ KORESPONDENCJI JAWNEJ I NIEJAWNEJ. CZYNNOŚCI KANCELARYJNE WYKONYWANE W SYSTEMIE LUB TRADYCYJNYM. PRACOWNIK KANCELARYJNY PRZYJMUJE, ROZDZIELA I EKSPEDIUJE KORESPONDENCJE ORZ OBSŁUGUJE INTERESANTÓW. WYMAGANE: WKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA - PROGRAMU MS OFFICE, EXCEL, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ŁATWOŚĆ KOMUNIKACJI , SUMIENNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY ORAZ DUŻE PRZYWIĄZANIE WAGI DO JAKOŚCI PRACY. ZGODA NA UDZIAŁ W PROCEDURZE SPRAWDZAJĄCEJ W CELU UZYSKANIA POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA. KONTAKT OSOBISTY ORAZ CV +LIST MOTYWACYJNY POCZTĄ NA ADRES PLACÓWKI

Data publikacji: 2019-08-26

Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: MORSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA MORSKI ODDZIAŁ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
ŻOŁNIERSKA 4, 71-210 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
WYKONYWANIE CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH ZWIĄZANYCH Z OBIEGIEM MATERIAŁÓW JAWNYCH I NIEJAWNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE REJESTROWANIA, EWIDENCJONOWANIA, PORZĄDKOWANIA POSIADANEGO ZASOBU MATERIAŁÓW, W ODNIESIENIU DO MATERIAŁÓW KANCELARII OGÓLNEJ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ, W CELU ZAPEWNIANA WŁAŚCIWEJ OBSŁUGI KANCELARYJNEJ KORESPONDENCJI JAWNEJ I NIEJAWNEJ. CZYNNOŚCI KANCELARYJNE WYKONYWANE W SYSTEMIE LUB TRADYCYJNYM. PRACOWNIK KANCELARYJNY PRZYJMUJE, ROZDZIELA I EKSPEDIUJE KORESPONDENCJE ORZ OBSŁUGUJE INTERESANTÓW. WYMAGANE: WKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA - PROGRAMU MS OFFICE, EXCEL, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ŁATWOŚĆ KOMUNIKACJI , SUMIENNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY ORAZ DUŻE PRZYWIĄZANIE WAGI DO JAKOŚCI PRACY. ZGODA NA UDZIAŁ W PROCEDURZE SPRAWDZAJĄCEJ W CELU UZYSKANIA POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA. KONTAKT OSOBISTY ORAZ CV +LIST MOTYWACYJNY POCZTĄ NA ADRES PLACÓWKI

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 855 - 3 352 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zatrudnienie po zakończeniu procedury

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik kancelaryjny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 855 - 3 352 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik kancelaryjny

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZGODA NA UDZIAŁ W PROCEDURZE SPRAWDZAJĄCEJ W CELU UZYSKANIA POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ORGANIZACJA PRACY

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRZYWIĄZYWANIE WAGI DO JAKOŚCI PRACY

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ŁATWOŚĆ KOMUNIKACJI

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SYSTEMATYCZNOŚĆ I SUMIENNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)

Nazwa pracodawcy:
MORSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA MORSKI ODDZIAŁ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Adres pracodawcy:
ŻOŁNIERSKA 4, 71-210 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: ŻOŁNIERSKA

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny

Data dodania oferty pracy: 26.08.2019

Oferta pracy ważna do: 25.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?383cdd4a6fa53c74e3266f0733889ad7

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedawca artykułów spożywczych-obsługa klienta.
Sklep Spożywczo Przemysłowy Dariusz Antczak - 2018-10-09 - Krośniewice (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

zmywacznie naczyń kuchennych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)

MENEDŻER - od 950 PLN

Kontakt z osobami z Ukrainy, Białorusi, Niemiec
Arriva Group Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wieliczka (małopolskie)

KUCHARZ - do 2 250 PLN

Przygotowywanie dań/posiłków - żywienie zbiorowe oraz karta menu).
Sanatorium Uzdrowiskowe ZDROWIE - 2019-05-13 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - SĘKOCIN NOWY - od 2 100 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami (wymagany język), sprzedaż, zaopatrzenie, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Sękocin Nowy (mazowieckie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - od 2 800 PLN

czynności związane z rozliczaniem i administrowaniem Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt i bieżąca obsługa właścicieli wspólnot, dokonywanie odczytów wskazań liczników na budynku, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja i segregacja bieżących dokumentów, zapoznanie się z dokumentacją budynku, wykonywanie innych zadań zleconych przez licencjonowanego zarządcę nieruchomości
F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik - 2019-04-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KIEROWCA KAT. C/SAMOCHÓD CHŁODNIA - TRANSPORT KRAJOWY (NR 2585) - od 3 000 PLN

przewóz towarów (mrożonek) na terenie kraju
PH JOLA SP J J. R. BIAŁKOWSCY - 2019-07-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

INWENTARYZATOR W CARREFOUR - do 13 PLN

Liczenie towaru na sklepie
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Brzesko (małopolskie)

KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Prace konserwatorskie,drobne naprawy
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa krajalnic wędlin i serów, metkowanie towaru, odbiór dostaw, sprawdzanie faktur, ytrzymanie czystości i higieny przy sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Libusza (małopolskie)

OPERATOR MINIKOPARKI - od 18 PLN

prawo jazdy kat. B,uprawnienia do obsługi minikoparki,mile widziane doświadczenie
MULTI SERVICE Bartosz Stodolny - 2019-01-10 - Wtórek (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY TARTACZNY - do 2 100 PLN

-sztaplowanie desek,-odbieranie desek z maszyny,-układanie palet.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sokółka (podlaskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - 997,4 PLN

instalowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Staszów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 250 PLN

-
Agnieszka Borecka AGMARTOR - 2019-03-05 - Gogolin (opolskie)

LEKTOR JĘZYKA NIEMIECKIEGO - do 35 PLN

Nauczanie języka niemieckiego dzieci i dorosłych;Możliwa konieczność dojazdu do klienta w StargardziePrzygotowywanie materiałów do nauki języka
kontakt przez OHP - 2016-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)

Doradca klienta-sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - 4 500 - 6 000 PLN

Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów, opracowanie planów kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, opracowanie procedur potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczenie inwentaryzacji aktywów firmy, oprowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości, współpraca z innymi firmami.
JASKOT Spółka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot - 2018-09-07 - Siekierczyn (dolnośląskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Sampława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - od 13 PLN

mycie i sprzątanie samochodów
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Legnica (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR - od 1 750 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Bytów (pomorskie)

MONTER INSTALCJI GRZEWCZYCH I WENTYLACYJNYCH - od 2 000 PLN

montaż instalcji grzewczych i wentylacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Cieszyn (śląskie)

POKOJOWA/RECEPCJONISTA - do 2 200 PLN

Obsługa gości
Marina sp z o.o. - 2018-05-07 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i P.POŻ dla pracowników realizujących prace biurowe. Zapoznanie się z tymi regulaminami/procedurami obowiązującymi w spółce których będzie wymagał charakter i zakres pracy stażysty. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem firmy. Kancelaria BIN. Pomoc w przygotowaniu korespondencji do wysłania z uwzględnieniem przestrzegania procesu obiegu dokumentów( Zgodnie z obowiązującą w spółce instrukcją kancelaryjną). Znakowanie korespondencji zgodnie z zasadami systemu dziennikowego. Pomoc w sporządzaniu różnego rodzaju pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych. Przygotowanie dokumentacji poprzez kserowanie skanowanie wpinanie. Analiza procesu zakupu i magazynowania materiałów- dział zaopatrzenia i magazyn techniczny( umowy, zamówienia, dokumenty magazynowe, realizacja procedur). Nauka tworzenia zamówień i generowania dokumentów zakupowych. Przysłuchiwanie się rozmowom i negocjacjom z dostawcami. Dział kadr i płac- segregowanie i wpinanie dokumentów w akta osobowe pracowników, archiwizacja dokumentów kadrowych i płacowych, zapoznanie się z zagadnieniem rozliczania i ewidencji czasu pracy.Dział księgowości- zapoznanie się z procesem fakturowania i obiegu dokumentów , segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych.Dział produkcyjne- zapoznanie się z instrukcją obrotu dokumentów na wydziałach produkcyjnych; poznanie procesów obrotu materiałowego na produkcji.Dział ochrony środowiska- pomoc w kompletowaniu, aktualizowaniu i upowszechnianiu dokumentów dotyczących zagadnień ochrony środowiska, uczestnictwo w realizowaniu polityki środowiskowej na terenie firmy, pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiska.Dział BHP- współpraca przy zadaniach realizowanych w ramach działu BHP, udział w przygotowaniu dokumentacji BHP, archiwizacja dokumentów, zapoznanie się z zasadami współpracy z pozostałymi działami firmy.Dział audytu wewnętrznego- zapoznanie się z obowiązującą instrukcją dotyczącą przygotowania i przeprowadzania inwentaryzacji, zapoznanie się z dokumentacją inwentaryzacyjną, rozliczaniem inwentaryzacji.podsumowanie sprawdzające poziom nabytej wiedzy w poszczególnych obszarach. Wspólna ocena przebiegu stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)

WYKŁADANIE TOWARU/OBSŁUGA KASY FISKALNEJ - 15 - 17 PLN

Towarowanie stoiska zapewniające dostępność i prawidłową ekspozycję produktów zgodnie ze standardem firmy, kontrolowanie dat ważności produktów, dbanie o czystość i estetykę stoiska.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MYJNI - od 1 900 PLN

Ref Do30Zakres: -mycie samochodów,-prace porządkowe
CLEAN CAR WIKTOR DUBIELECKI - 2016-02-02 - Magdalenka (mazowieckie)

SZWACZKA - 997,4 PLN

obsługiwanie maszyny do szycia odzieży ochronnej i roboczej, umiejętność zszywania elementów ubrań w całe komplety
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Sosnowiec (śląskie)

MAGAZYNIER - od 3 100 PLN

PRZYJMOWANIE PRODUKTÓW NA MAGAZYNSPRAWDZANIE STANÓW MAGAZYNOWYCHPRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP
SEBASTIAN POLOCZEK JobAkse - 2019-01-09 - Nowogard (zachodniopomorskie)