ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Lubniewice oferta pracy PPHU "TOPAZ" JAROSŁAW NIEDZIELA SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Wynagrodzenie: od 3 150 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracownikami oraz funkcjonowaniem sklepu. Wymagane wykształcenie min. średnie, umiejętność kierowania zespołem, doświadczenie na podobnym stanowisku. BIEDRONKA-LUBNIEWICE Tel.: 95 742 85 82/517 011 840 Krystyna Glinka-Budych. CV na adres e-mail: lubniewicebiedronka (at) onet.pl
Data publikacji: 2017-10-12
Lokalizacja: Lubniewice (lubuskie)
Pracodawca: PPHU "TOPAZ" JAROSŁAW NIEDZIELA SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:69-210 Lubniewice, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad pracownikami oraz funkcjonowaniem sklepu. Wymagane wykształcenie min. średnie, umiejętność kierowania zespołem, doświadczenie na podobnym stanowisku. BIEDRONKA-LUBNIEWICE Tel.: 95 742 85 82/517 011 840 Krystyna Glinka-Budych. CV na adres e-mail: lubniewicebiedronka (at) onet.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: PPHU "TOPAZ" JAROSŁAW NIEDZIELA SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
30 STYCZNIA 60, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Spotkania z pracodawcą w dniach 16.10.2017 i 23.10.2017r., Godziny : 17:00 URZĄD MIEJSKI LUBNIEWICE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: 30 STYCZNIA
Numer budynku pracodawcy: 60
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.10.2017
Oferta pracy ważna do: 11.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szycie odzieży. Zmiany: 06.00 - 14.00 lub 07.00 - 15.00.
ZAKŁAD PRODUKCJI ODZIEŻY JEANSOWEJ "SHARK" JAROSŁAW KAMIŃSKI - 2016-06-22 - Piła (wielkopolskie)
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowychsporządzanie deklaracji podatkowychkontakty z urzędami skarbowymiwprowadzanie, księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowymnaliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy remontowychwprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediówrozliczanie mediów indywidualnychuzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznychprowadzenie kartotek właścicieli lokaliwypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowyprzygotowywanie wezwań do zapłatysprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych
"Administrator" sp. z o.o. - 2017-09-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.Praca w ramach umowy zlecenie, praca zdalna. Umowa na okres ok. 2 m-cy, do czasu zwerbowania dwóch grup po 12 osób.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie wymaganych przeglądów okresowych dot. urządzeń technicznych znajdujących się na terenie Zakładu.Przeprowadzenie wymaganych przeglądów technicznych obiektów budowlanych oraz ich instalacji . Opracowywanie planów działań konserwacyjno-remontowych oraz modernizacyjnych dotyczących Zakładu .Nadzór nad bieżącą eksploatacją infrastruktury technicznej Zakładu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-01-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- zarządzanie zespołem projektowym, - odpowiedzialność za realizację projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, - realizacja projektu EFS zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu oraz zgodnie z zasadami EFS, - pełna współpraca z wykonawcami obejmująca proces wyboru i współpracy, - współpraca z trenerami i reprezentowanie projektu, - nadzór nad opracowaniem wniosku o płatność, - kontakt z IP, - kontrola kwalifikowalności uczestników projektu, - sporządzenie harmonogramów projektowych i ich bieżąca weryfikacja, nadzór nad monitoringiem. Miejsce pracy: Wrocław i delegacje na terenie całego kraju. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 725 220 402.
Enterprise Investment Zarządzanie Ryzykiem Katarzyna Książek - 2016-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zmianowość:7-15 i 13-21
FHU MAK-CHEMIA, M. OSIŃSKI I B. PÓŁTORAK- OSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
organizację i funkcjonowanie sklepu zgodnie ze strategią i standardami Firmy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
organizowanie i nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
RHS Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Bronisławów (łódzkie)
-
JARTRANS Jarosław Grochowski - 2016-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie zespołem hiszpańskojęzycznym. Przeprowadzanie procesu zakupów i dokumentacji jego dotyczącej dla klienta hiszpańsko- i anglojęzycznego. Kontakt osobisty z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIEM ZESPOŁEM , ZAMAWIANIE TOWARU
PPHU "PROONE " PIOTR KRZTOŃ - 2016-05-23 - Strażów (podkarpackie)
PRACA NA SAMODZIELNYM STANOWISKU, , UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZOWANIA PRACY WŁASNEJ ORAZ WSPÓŁPRACOWNIKOM
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Gryżyna (lubuskie)
1) nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;2) usprawnianie organizacji, metod i form pracy podległych pracowników;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie udzielonych upoważnień,4) obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;5) prowadzeniem spraw związanych z zamówieniami na rzecz Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-12-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-Wykonywanie nowych instalacji elektrycznych,-Remont instalacji elektrycznych,-Kontakt telefoniczny 601-61-06-32.
PPHU VORTEX W & W s.c. M. Weroniecki J. Weroniecka - 2016-09-15 - Pelplin (pomorskie)
Malowanie, naprawa statków i łodzi.
TRIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów, wydawanie posiłków
BAKOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. - 2017-01-31 - Radocza (małopolskie)
obsługa pras wulkanizacyjnych
kontakt przez OHP - 2017-06-27 - Zagórz (podkarpackie)
Obsługa wózka
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Bytom (śląskie)
Do podstawowych obowiązków Zastępcy Prezesa Zarządu Zastępcy Dyrektora Spółdzielni należy:1. Opracowanie rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych.2. Opracowanie potrzeb materiałowych, środków niezbędnych do prowadzenia eksploatacji i utrzymania we właściwym stanie a także remontowania i konserwacji zasobów mieszkaniowych.3. Nadzorowanie wykonania remontów, konserwacji, inwestycji oraz utrzymanie we właściwym stanie zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych.4. Prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi, a w szczególności:- nadzór nad prawidłowym naliczaniem obciążeń czynszowych lokali użytkowych,- okresowe rozliczanie zużycia mediów /energii elektrycznej i cieplnej, gazu itp./ oraz bieżące i okresowe analizowanie ich zużycia,- prowadzenie ewidencji lokali użytkowych, przygotowanie umów z najemcami lub dzierżawcami lokali użytkowych i gruntów.5. Kontrola i nadzór nad gospodarką magazynową, właściwym zabezpieczeniem mienia w magazynach przed kradzieżą, pożarem, zalaniem lub zniszczeniem w inny sposób.6. Zabezpieczenie obiektów Spółdzielni przed kradzieżą, włamaniem i pożarem.7. Współorganizowanie z pozostałymi Członkami Zarządu pracy w Spółdzielni zgodnie z przepisami BHP, p. poż. oraz Kodeksu Pracy.8. Organizowanie pracy podległych sobie służb i pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, p. poż. i przepisami Kodeksu Pracy.9. Sporządzanie w obowiązujących terminach sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji oraz Rady Nadzorczej w zakresie prowadzonych zagadnień.10. Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej dokumentacji zużycia materiałów oraz dokumentacji związanej z wykonywaniem prac przez podległych pracowników.11. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją zasobów mieszkaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o Gospodarce Elektrycznej, przepisami dozoru technicznego, BHP i p. poż itd..12. Bieżące i prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej i innej związanej z wykonywanymi remontami, konserwacją jak również prowadzoną eksploatacją.13. Analizowanie zużycia i kosztów zużycia nośników energii wody, gazu itp..14. Zlecanie jednostkom zewnętrznym wykonania robot remontowych, konserwacyjnych i usług.15. Nadzór nad pracą podległych sobie działów i pracowników.16. Organizowanie pracy podległych sobie pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi a w szczególności przepisami Prawa Pracy.17. Kontrolowanie wykonania zleconych pracownikom i jednostkom zewnętrznym zadań.18. Opiniowanie wniosków i propozycji dotyczących zmian w zakresie przebudowy lub remontów w zasobach mieszkaniowych i lokalach użytkowych.19. Czuwanie nad stosowaniem prawidłowej technologii wykonywania remontów i konserwacji oraz użycia właściwych materiałów przez pracowników własnych Spółdzielnie a także wykonawców zewnętrznych.20. Nadzór nad przygotowaniem umów z jednostkami zewnętrznymi na wykonanie robót, świadczenie usług i dzierżawy lokali.21. Rozliczanie z czasu pracy podległych pracowników.22. Dopilnowanie, aby zatrudnieni pracownicy posiadali wymagane przepisami uprawnienia i przeszkolenia.23. Współdziałanie z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi oraz instytucjami a w szczególności z UDT, ZE, MPEC itp.24. Prowadzenie korespondencji z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi, instytucjami i Członkami Spółdzielni w zakresie prowadzonych zagadnień.25. Zastępowanie Prezesa Zarządu Dyrektora Spółdzielni podczas jego nieobecności.26. Udział w posiedzeniach Zarządu Spółdzielni.27. Zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej.28. Informowanie Dyrektora Spółdzielni o dostrzeżonych nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji planów i pracy poszczególnych służb oraz współdziałanie z Dyrektorem w zakresie usunięcia tych nieprawidłowości.29. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i przepisów wewnętrznych i zewnętrznych.30. Terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków służbowych.31. Wykonanie innych prac związanych z działalnością Spółdzielni przez Prezesa Zarządu - Dyrektora Spółdzielni. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata powinny być złożone w oryginałach, odpisach lub kopiach poświadczonych notarialnie. Zaświadczenia lekarskie i o niekaralności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania zgłoszeń.Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w sekretariacie, mieszczącym się w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko -Własnościowej Szóstka, w godzinach 9:00-14:00 do dnia 17.11.2017r. Zgłoszenia w zaklejonej kopercie z nazwą konkursu można złożyć osobiście lub przesłać na adres Spółdzielni Szóstka. W przypadku przesłania liczy się data i godzina wpływu do Spółdzielni.Termin otwarcia zgłoszeń 20.11.2017r.Zgłoszenia złożone po terminie lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.Kandydaci, których zgłoszenia spełniać będą wymogi formalne (złożą wymagane dokumenty oraz wykażą się wymaganymi kwalifikacjami), zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O dacie, godzinie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną zawiadomieni indywidualnie.Oferta dostępna w sali E, D.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
zastępowanie kierownika pod jego niobecność, zarządzanie towarem, aktywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2015-11-06 - Hażlach (śląskie)
Pomoc operatora maszyny w obsłudze i konserwacji maszyny. Czyszczenie maszyny, kontrola jakości klejonych opakowań, dostarczarczanie surowców do maszyny, odbieranie kartoników. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku, trzyzmianowa w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa dotychczasowego rynku oraz szukanie nowych odbiorców - teren Małopolski i Śląska.
"SAK-POL" SUWAJ, ZEMAN SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-11 - Kęty (małopolskie)
Magazynier- praca w hurtowni spożywczej. Zakres czynności: - kompletowanie zamówień, prawidłowe rozlokowanie towaru.
"Solidus" Spółka z o.o. - 2018-07-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Dbanie o funkcjonowanie placówki zgodnie ze standardami firmy, reprezentowanie pracodawcy przed przedstawicielami firmy, sporządzanie zamówień, praca na sklepie. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność zarządzania. Mile widziane doświadczenie w handlu. Praca - sklep Biedronka Sulęcin. Tel.: 664 444 733 Monika Rybowiak/ 600 444 518 Katarzyna Pawełczyk.
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-02 - Sulęcin (lubuskie)
Prowadzenie doradztwa zawodowego w ramach kurszu w Szkole w Tuchlinie. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Ośrodek Nauczania Języków Obcych Języki Świata Katarzyna Anna Rokicka - 2017-02-08 - Tuchlino (pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Kraków (małopolskie)
Kierowca oferta pracy dla osób do 30 roku życiaprzywóz i rozwózka opału (węgiel, drewno), załadunek i rozładunek
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Rokietnica (podkarpackie)
Stabilizacja rajstop na maszynach typu Cortese, Principe. Mile widziane zdolności manualne.
KRY-WO P.P.H.U. Spółka Jawna - 2016-08-24 - Łódź (łódzkie)
Prace ogólnobudowlane, transport budowlany Obowiązki: prace na wysokości, tynkowanie, obsługa agregatu tynkarskiego, zbrojenie, prace wykończeniowe wew. i zewnętrzne,I zmiana 08.00 - 16.00 Umowa o pracę - 3 lata Wynagrodzenie: 2100 zł brutto Miejsce pracy: województwo warmińsko - mazurskie zgodnie z frontem robót.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-pomoc w organizacji pracy mechaników-handel częściami do maszyn rolniczych-rozładunek i załadunek maszyn rolniczych
STOMIL SANOK- DYSTRYBUCJA SP. ZO.O. - 2017-11-03 - Wilków (opolskie)