ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Świnoujście oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Stanowisko: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 7 000 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont,2)kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym, w tym: w zakresie zakupu materiałów, towarów, robót budowlanych i innych usług na rzecz zakładu,3)ocena kwalifikowania wydatków zaliczanych do wydatków budżetowych,4)dekretowanie wynikających z dowodów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza,5)ewidencja oraz księgowanie wyciągów bankowych pobranych z bankowości elektronicznej, 6)przechowywanie w uporządkowany sposób dowodów księgowych do czasu przekazania ich do zakładowej składnicy akt,7)analiza sald rozrachunkowych, w tym ich sprawdzanie oraz uzgadnianie, 8)ustalanie zgodności sald kont analitycznych oraz syntetycznych (w szczególności kont w zakresie kosztów),9)wykonywanie wydruków komputerowych z programu finansowo-księgowego dla potrzeb sprawozdawczych,10)comiesięczne sporządzanie analiz przychodów, kosztów oraz zaległości,11)archiwizowanie danych z programu finansowo-księgowego oraz staranne ich przechowywanie,12)ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie ewidencji księgowej oraz przepisów prawa podatkowego z uwzględnieniem doktryny prawa i interpretacji przepisów prawa,13)analizowanie oraz kontrolowanie wykorzystania środków finansowych przydzielonych z budżetu Miasta Świnoujście oraz ze środków Unii Europejskiej będących w dyspozycji Zakładu,14)nadzór nad prawidłowością sporządzania deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT z uwzględnieniem korekt zakupu i sprzedaży,15)opracowywanie projektów zarządzeń oraz innych aktów prawa w zakresie gospodarki własnej Zakładu oraz realizacji dochodów, a w szczególności polityki rachunkowości i procedur kontroli wydatkowania środków publicznych,16)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu w zakresie rozliczeń księgowych,17)sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu skarbowego, 18)pełnienie obowiązków w czasie nieobecności Głównego księgowego w wykonywaniu obowiązków oraz uprawnień Głównego księgowego w zakresie: a)prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych na podstawie upoważnienia Dyrektora,b)prowadzenia rachunkowości jednostki, c)przygotowanie planów finansowych dochodów i wydatków Zakładu,d)wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, e)dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym f)dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,g)nadzorowania pracy oraz planowania i organizowania pracy Referatu księgowości zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zarządzeniami, wytycznymi i zaleceniami przełożonych, w tym w zakresie realizacji wystąpień pokontrolnych, przestrzegania zasad postępowania dotyczących realizacji bieżących należności i windykacji zaległości oraz niedopuszczenia do przedawnień należności, przestrzegania zasad i przepisów dotyczących zabezpieczania informacji ustawowo chronionych,h)dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,i)nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń dla pracowników, w tym sporządzonych list płac oraz w przypadku nieobecności pracownika ds. kadr i płac naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i sporządzanie listy płac, w tym: przygotowywanie zestawień listy płac do księgowania, weryfikacja danych płacowych pod kątem rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie raportów z płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, j)przygotowanie (PK) zestawień list płac z narzutami dla Referatu Księgowości,19)inicjowanie oraz nadzorowanie inwentaryzacji składników majątkowych Zakładu,20)badanie przyczyn przedawnienia zobowiązań cywilnoprawnych, ustalanie osób odpowiedzialnych za dopuszczenie do przedawnień zobowiązań oraz przedkładanie wniosków o dokonanie odpisu z ksiąg rachunkowych zaległości przedawnionych,21)sporządzanie obowiązujących sprawozdań,22)współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy, w tym w sprawach związanych z rozliczaniem księgowym przekazywanych dokumentów.

Data publikacji: 2019-12-23

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont,2)kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym, w tym: w zakresie zakupu materiałów, towarów, robót budowlanych i innych usług na rzecz zakładu,3)ocena kwalifikowania wydatków zaliczanych do wydatków budżetowych,4)dekretowanie wynikających z dowodów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza,5)ewidencja oraz księgowanie wyciągów bankowych pobranych z bankowości elektronicznej, 6)przechowywanie w uporządkowany sposób dowodów księgowych do czasu przekazania ich do zakładowej składnicy akt,7)analiza sald rozrachunkowych, w tym ich sprawdzanie oraz uzgadnianie, 8)ustalanie zgodności sald kont analitycznych oraz syntetycznych (w szczególności kont w zakresie kosztów),9)wykonywanie wydruków komputerowych z programu finansowo-księgowego dla potrzeb sprawozdawczych,10)comiesięczne sporządzanie analiz przychodów, kosztów oraz zaległości,11)archiwizowanie danych z programu finansowo-księgowego oraz staranne ich przechowywanie,12)ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie ewidencji księgowej oraz przepisów prawa podatkowego z uwzględnieniem doktryny prawa i interpretacji przepisów prawa,13)analizowanie oraz kontrolowanie wykorzystania środków finansowych przydzielonych z budżetu Miasta Świnoujście oraz ze środków Unii Europejskiej będących w dyspozycji Zakładu,14)nadzór nad prawidłowością sporządzania deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT z uwzględnieniem korekt zakupu i sprzedaży,15)opracowywanie projektów zarządzeń oraz innych aktów prawa w zakresie gospodarki własnej Zakładu oraz realizacji dochodów, a w szczególności polityki rachunkowości i procedur kontroli wydatkowania środków publicznych,16)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu w zakresie rozliczeń księgowych,17)sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu skarbowego, 18)pełnienie obowiązków w czasie nieobecności Głównego księgowego w wykonywaniu obowiązków oraz uprawnień Głównego księgowego w zakresie: a)prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych na podstawie upoważnienia Dyrektora,b)prowadzenia rachunkowości jednostki, c)przygotowanie planów finansowych dochodów i wydatków Zakładu,d)wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, e)dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym f)dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,g)nadzorowania pracy oraz planowania i organizowania pracy Referatu księgowości zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zarządzeniami, wytycznymi i zaleceniami przełożonych, w tym w zakresie realizacji wystąpień pokontrolnych, przestrzegania zasad postępowania dotyczących realizacji bieżących należności i windykacji zaległości oraz niedopuszczenia do przedawnień należności, przestrzegania zasad i przepisów dotyczących zabezpieczania informacji ustawowo chronionych,h)dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,i)nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń dla pracowników, w tym sporządzonych list płac oraz w przypadku nieobecności pracownika ds. kadr i płac naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i sporządzanie listy płac, w tym: przygotowywanie zestawień listy płac do księgowania, weryfikacja danych płacowych pod kątem rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie raportów z płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, j)przygotowanie (PK) zestawień list płac z narzutami dla Referatu Księgowości,19)inicjowanie oraz nadzorowanie inwentaryzacji składników majątkowych Zakładu,20)badanie przyczyn przedawnienia zobowiązań cywilnoprawnych, ustalanie osób odpowiedzialnych za dopuszczenie do przedawnień zobowiązań oraz przedkładanie wniosków o dokonanie odpisu z ksiąg rachunkowych zaległości przedawnionych,21)sporządzanie obowiązujących sprawozdań,22)współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy, w tym w sprawach związanych z rozliczaniem księgowym przekazywanych dokumentów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) obywatelstwo polskie,2) znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków zastępcy głównego księgowego,3) spełniają jeden z poniższych warunków:a)ukończyły ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadają co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyły średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadają co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiadają certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,4) przynajmniej pół roku pełnili obowiązki Głównego księgowego lub 2 lata pełnili obowiązki zastępcy Głównego księgowego,5) znajomość regulacji prawnych odpowiadającym profilowi działalności Zakładu, a zwłaszcza przepisów ordynacji podatkowej, przepisów w zakresie VAT, podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.1)obsługa systemu informatycznego niezbędnego do prowadzenia ewidencji księgowej, obsługi programu finansowo-księgowego, rozliczania rachunków, środków trwałych, systemu bankowości elektronicznej, a także elektroniczna obsługa ZUS Płatnik, Urzędu Skarbowego,2)doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań,3)umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych,4)umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,5)dyspozycyjność,6)umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy,7)sumienność, dokładność, odpowiedzialność,8)doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej,9)obsługa komputera, urządzeń biurowych, pakietu Office oraz urządzeń biurowych,10) umiejętność pracy pod presją czasu,11) odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,2) życiorys zawodowy (CV)List motywacyjny oraz życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: ,,Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) zawartych w ofercie przez administratora danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781),3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4) oświadczenie o zapoznaniu się z ,,Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu,5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,6) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, opinie, zaświadczenia, referencje) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,8) kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,9) oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 ust.1 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1440),10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,11) oświadczenie kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie A4 opisanej: Nabór na ZASTĘPCE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu 10.01.2020 r. osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 10.01.2020 r. w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35c, Sekretariat pokój 219 w godzinach od 7.30 do 15.30, w dniu 10.01.2020 r. do godz. 14:00 (liczy się data wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego

Numer budynku pracodawcy: 35c

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 23.12.2019

Oferta pracy ważna do: 10.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3462af6bc0a5875f568bc5130d97a13

Podobne oferty pracy

ZASTĘPCA KIEROWNIKA - od 2 300 PLN

zarządzanie, organizacja i zapewnienie funkcjonowania sklepu, zgodnie ze strategią i standardami firmy
SMYK Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Głogów (dolnośląskie)

TECHNIK DENTYSTYCZNY - CERAMISTA - do 3 500 PLN

technik dentystyczny ceramista, napalanie ceramiki
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - 997,4 PLN

sporządzanie pism wychodzących i rejestrowanie korenspondencji wchodzącej, sporządzanie umowy handlowej , obsługa klienta, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)

MONTER MEBLI - od 3 000 PLN

Montaż mebli u klienta
PABLO MEBLE Paweł Kowalski - 2018-07-16 - Zielona Góra (lubuskie)

HANDLOWIEC - od 1 400 PLN

reprezentowanie firmy, obserwacja zmiany rynku oraz działania konkurencji, nawiązywanie kontaktów z dostawcami z Chin, gromadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 1 850 PLN

Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 1 850 PLN

Prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami sieci, dbanie o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta, zarządzanie procesami na sali sprzedaży, motywowanie pracowników, delegowanie i i weryfikacja zadań, aktywne wspieranie pracowników w ich zadaniach, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca w godzinach: 6.00-14.00 i 14.00-22.00, wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Siedlce (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 3 000 PLN

Sprzedaż tkanin i dodatków tekstylnych, sporządzanie ofert, inne prace biurowe.
SONIA Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. komandytowa - 2019-03-01 - Starowa Góra (łódzkie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - 997,4 PLN

obsługa systemu informatycznego w module wymiar,archiwizacja dokumentów wytworzonych w komórce,pisanie pism, obsługa urządzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Gorlice (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - 1 850 - 1 980 PLN

Praca przy maszynach produkcyjnych, sprawdzanie jakości wykonania elementów, motaż siedzeń samochodowych.
Work & People Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Tychy (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycję towaru, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO Polska S.A. - 2017-04-12 - Opatów (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

weryfikacja opracowanych dokumentacji technicznych pod kątem przygotowania zleceń inwestycyjnych, wycena prac zwiazanych z realizacją opracowanych dokumentacji technicznych, przygotowanie materiałów do zleceń inwestycyjnych oraz wprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kutno (łódzkie)

NAUCZYCIEL BIBLIOTEKARZ - od 1 207 PLN

Obsługa biblioteki w szkole podstawowej w Kołobrzegu na 1/2 etatu w przedziale godz. 8-15
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Zjednoczonej Europy - 2018-11-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - do 2 500 PLN

wykonywanie prac ślusarskich przy ręcznej obróbce blach i rur tj wiercenie, gięcie na giętarkach, wykrawanie na prasach.
GRZEGORZ HARTMANN - 2018-09-18 - Nowy Dziekanów (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 300 PLN

przewożenie towarów stałych, podstawowa obsługa samochodu, kierowanie sam. ciężarowym
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Niemojki (mazowieckie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU / BIEDRONKI/ - od 4 100 PLN

zarządzanie personelem, praca z klientem, praca z towarem, dbanie o czystość sklepu
Jeronimo Martins Polska S.A BIEDRONKA - 2018-02-26 - Piaseczno (mazowieckie)

POMOC FRYZJERA - 997,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)

EKSPEDIENTKA - do 2 660 PLN

Obsługa klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym
"USŁUGI GAZOWE" MIROSŁAW ŁOWICKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "MINI-MAX" - 2016-08-11 - Cieplewo (pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA LABORATORIUM - ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZ. ANGIELSKIEGO I HINDI - od 6 292 PLN

-kontrola surowców i produktów-nadzorowanie pracowników-wdrażanie systemow jakosci-wewnętrzne audyty-raportowanie do przełożonych
Flex Films Europa Sp. z o. o. - 2018-07-11 - Września (wielkopolskie)

TECHNIK AGD - 2 100 - 3 600 PLN

Naprawa sprzętu AGD n, praca w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa.
Z.U.H. EWEX Henryk Baranowski - 2017-12-29 - Opole (opolskie)

OPERATOR SUWNICY - od 2 500 PLN

OBSŁUGA I KONSERWACJA SUWNIC NA TERENIE SPÓŁKI ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ;PRZESTRZEGANIE TERMINÓW WAŻNOŚCI BADAŃ SUWNIC PRZEZ URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO;ZAWIADAMIANIE O ZBLIŻAJĄCYM SIĘ UPŁYWIE WAŻNOŚCI BADAŃ SUWNIC PRZEZ URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE ROBEX SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Lębork (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 250 PLN

Zgodne ze stanowiskiem; miejsce wykonywania pracy kraje Unii Europejskiej; kontakt z pracodawcą telefoniczny
MDR Trans Sp. z o. o. - 2015-12-15 - Słupsk (pomorskie)

HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

FRYZJER DAMSKO-MĘSKI - od 2 100 PLN

WYKONYWANIE USŁUG FRYZJERSKICHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE I KURSY ZAWODOWE, MILE WIDZIANY J. NIEMIECKIGODZINY PRACY: 08:00-14:00, 14:00-19:00
URSZULA JAŻDŻEWSKA - 2018-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK I STOPNIA - od 2 600 PLN

prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

DEKARZ-BLACHARZ - od 2 240 PLN

wykonanie konstrukcji dachowych (więźby) oraz pokrywanie dachówką, blachą lub papą.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Ustroń (śląskie)