WYKAŃCZARKA Dzierżoniów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: WYKAŃCZARKA
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa urządzeń/maszyn specjalistycznych, konserwacja i kontrola stanu technicznego urządzeń. Praca polega na obsłudze prostych urządzeń produkcyjnych. Pracodawca zapewnia szkolenie stanowiskowe.
Data publikacji: 2021-04-15
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa urządzeń/maszyn specjalistycznych, konserwacja i kontrola stanu technicznego urządzeń. Praca polega na obsłudze prostych urządzeń produkcyjnych. Pracodawca zapewnia szkolenie stanowiskowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
System czasu pracy : trzyzmianowy, czterobrygadowy, równoważny- godziny pracy 6-14, 14-22, 22-6, praca w dni wolne, miejsce pracy ul.Pieszycka 2, Dzierżoniów
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: WYKAŃCZARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0202
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali ustawiacze i operatorzy obrabiarek do metali i pokrewni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Data zakończenia pracy: 30.04.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9542440042
danePracodawcy_regon: 278043755
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0202
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983988
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji pracy tymczasowej
danePracodawcy_nrKraz: 570
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|722390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali ustawiacze i operatorzy obrabiarek do metali i pokrewni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.04.2021
Oferta pracy ważna do: 06.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56173e8afca3851886322313261afa13
Podobne oferty pracy
1) Prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, w tym m.in.: a) prowadzenie całości spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy,b) prowadzenie całości spraw związanych ze sporządzaniem oraz zmianami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,c) gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentów planistycznych,d)prowadzenie spraw związanych z oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,e) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planach zagospodarowania przestrzennego,f) wydawaniem wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;g) prowadzenie rejestru wniosków o zmianę lub sporządzenie planów przestrzennych,2) Prowadzenie spraw w zakresie postępowania lokalizacyjnego dla zmian zagospodarowania terenu i dla obiektów wymagających zezwolenia na budowę, w tym m.in. a) prowadzenie całości spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,b) prowadzenie całości spraw związanych z wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,c) prowadzenie rejestrów wydanych decyzji,d) badanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej pod kątem zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego,e) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania przestrzennego.3) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w tym min. związanych z:a) gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,b) sprzedażą nieruchomości stanowiących własność gminy w drodze przetargu lub bezprzetargowejc) oddaniem nieruchomości w użytkowanie, najem, dzierżawę, zarząd i użytkowanie wieczyste,d)nabyciem, w tym m.in. zakupem, zasiedzeniem nieruchomości do zasobów mienia komunalnego,e) zamianą gruntów,f) organizowaniem przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność gminy,g) wywłaszczaniem nieruchomości i ich zwrotami,h) pierwokupem nieruchomości przez Urząd Gminy,i) przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,j) przygotowywanie dokumentów związanych z księgami wieczystymi,k) komunalizacja gruntów Skarbu Państwa.4) Realizacja zadań z ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w tym. m.in.:a) prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości,b) prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości, c) sporządzanie dokumentów w sprawie zmian w księgach wieczystych,d) zlecanie wykonania robót w zakresie geodezji i kartografii, nadzór i odbiór wykonywanych robót,5) Realizacja zadań z zakresu ewidencji miejscowości, ulic i adresów, w tym m.in. numeracji nieruchomości.6) Aktualizacja inwentaryzacji gruntów gminnych, informacji o stanie mienia komunalnego gminy, ewidencji gminnego zasobu nieruchomościami,7) Prowadzenie dokumentacji związanej z aktami własności ziemi oraz dokumentacją uwłaszczeniową.8) Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków, w tym:a) prowadzeniem wykazów i rejestrów zabytków, w tym gminnej ewidencji zabytków,b) prowadzenie całości spraw związanych z gminnym programem ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, 9) Prowadzenie i aktualizacja ewidencji obiektów hotelowych i turystycznych.10) Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.11) Sporządzanie sprawozdań, informacji, przygotowywanie materiałów i projektów uchwał na sesję rady gminy.
URZĄD GMINY MARKOWA - 2021-04-30 - Markowa (podkarpackie)
Wykonywanie czynności związanych z kompletowaniem, przygotowaniem paczek do wysyłki; kontrola wizualna pakowanych towarów; czynności związane z pakowaniem - konfekcjonowanie;
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Ruda Śląska (śląskie)
montaż kamer, przygotowanie instalacji pod montaż kasowników, przygotowanie instalacji pod montaż przycisków i USB, montaż zabudowy sufitowej w kabinie kierowcy, zabudowa przedniej i tylniej tablicy kierunkowej, zabudowa górnych osłon przegubu, montaż zabudowy przy opończy ABS, podłączenie sprężarki klimatyzacji, przygotowanie i montaż kratki zasysania klimatyzacji, montaż siedzeń składanych w zatoce inwalidy, sikowanie tylnej szyby i hokei, sprawedzanie szczelności CNG, sprawdzanie szczelności klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Bolechowo (wielkopolskie)
Bezpośredni kontakt z producentami żywności z Pakistanu, odtwarzanie oryginalnych dań kuchni indyjskiej i pakistańskiej. Bezpośredni kontakt z klientami z Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Ozorków (łódzkie)
TWORZENIE SZATY GRAFICZNEJ ZA POMOCĄ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH WE WSPÓŁPRACY Z ROSYJSKOJĘZYCZNYM INFORMATYKIEM I WSPÓŁTWORZENIE REKLAMY UKIERUNKOWANEJ NA RYNEK WSCHODNI, OBRABIANIE I MODYFIKOWANIE MATERIAŁU ZDJĘCIOWEGO NA POTRZEBY PROJEKTU. Dziełem będzie realizacja projektu poprzez tworzenie szaty graficznej za pomocą programów komputerowych we współpracy z rosyjskojęzycznym informatykiem, a także współtworzenie na poczet projektu reklamy ukierunkowanej na rynek wschodni. Dzieło realizowane będzie przez 3 lata i kolejnego jego etapy będą oddawane co miesiąc. Pracownik otrzyma wynagrodzenie w wysokości 144 000 zł brutto, wypłacane w miesięcznych transzach po wykonaniu każdego z etapów dzieła.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa klientów na kasie fiskalnej- dbanie o estetykę i jakość produktów na półkach sklepowych- prace porządkowe
Partner Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
AGENCJA TURYSTYCZNO TRANSPORTOWA JUNIOR - 2016-07-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć z biologii, Aktywny udział w życiu placówki, Udziałw posiedzeniach Rady Pedagogicznej. Praca od 8-16
Zespoł Szkolno - Przedszkolny Stowarzyszenia Pro Liberis Silesiae w Opolu - 2018-07-16 - Opole (opolskie)
prace biurowe, pomoc w dziale sprzedaży, kontakt z klientem, praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.30 od poniedziałku do piątku
SAPIR sp. z o.o. - 2016-01-05 - Janki (mazowieckie)
1) przygotowanie towaru do przewozu 2) sprzątanie miejsca pracy po wysyłce towaru3) załadunek/rozładunek towaru do samochodu4) foliowanie towaru
Karolina Zduńczyk - 2021-06-07 - Legionowo (mazowieckie)
1) przygotowanie towaru do przewozu 2) sprzątanie miejsca pracy po wysyłce towaru3) załadunek/rozładunek towaru do samochodu4) foliowanie towaru
Karolina Zduńczyk - 2021-06-07 - Legionowo (mazowieckie)
1) przygotowanie towaru do przewozu 2) sprzątanie miejsca pracy po wysyłce towaru3) załadunek/rozładunek towaru do samochodu4) foliowanie towaru
Karolina Zduńczyk - 2021-06-07 - Legionowo (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Dariusz Kamiński - 2016-01-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Nauka chemii w szkole podstawowej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, wymiar czasu pracy - 2/18 etatu. Proponowane wynagrodzenie: 282 zł - 387 zł brutto + 35% dodatku za warunki pracy.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu - 2019-06-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pomoc w naprawach silników, usuwanie usterek różnego rodzaju w mini traktorkach
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Miłochowice (dolnośląskie)
Zadania:- planowanie i wykonywanie świadczeń zdrowotnych - samodzielna organizacja procesu fizjoterapii i nadzór nad Nim- prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi wymaganiami CV proszę kierować na adres: rekrutacja (at) infusio.plOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- dobre warunki pracy- możliwość poszerzania swoich kompetencji zawodowych- pakiet socjalny i zdrowotny oraz możliwość przystąpienia do dobrowolnego ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Agent ubezpieczeniowy: wystawianie polis, przygotowywanie ofert, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Opieka nad osobą starszą, pomoc w codziennych czynnościach
kontakt przez OHP - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
zapoznanie się z ofertą turystyczną biura, przygotowywanie ofert turystycznych dla klientów, nauka profesjonalnej obsługi klienta i kontrahentów międzynarodowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z wyjazdem grupy, nauka wyszukiwania hoteli, przelotów, przejazdów i innych świadczeń na potrzeby tworzenia ofert
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, produkcja zapiekanek.
kontakt przez OHP - 2017-03-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Przeginia (małopolskie)
PRACA NA WYSOKOŚCI POWYŻEJ 3 METRÓW, MUROWANIE TYNKOWANIEMiejsce wykonywania pracy: siedziba oraz cały kraj Praca w godz. 7-15
,,SAREL BIS" S.C. SABIK RYSZARD, SABIK GRZEGORZ, POLAKOWSKA MONIKA - 2020-06-24 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta. Utrzymanie porządku na sklepie, obecność podczas rozładunków towarów na magazynie.
SALON EMKAT TOMASZ PUCHALSKI - 2020-01-07 - Bełchatów (łódzkie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
1) Prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, w tym m.in.: a) prowadzenie całości spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy,b) prowadzenie całości spraw związanych ze sporządzaniem oraz zmianami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,c) gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentów planistycznych,d)prowadzenie spraw związanych z oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,e) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planach zagospodarowania przestrzennego,f) wydawaniem wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;g) prowadzenie rejestru wniosków o zmianę lub sporządzenie planów przestrzennych,2) Prowadzenie spraw w zakresie postępowania lokalizacyjnego dla zmian zagospodarowania terenu i dla obiektów wymagających zezwolenia na budowę, w tym m.in. a) prowadzenie całości spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,b) prowadzenie całości spraw związanych z wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,c) prowadzenie rejestrów wydanych decyzji,d) badanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej pod kątem zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego,e) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania przestrzennego.3) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w tym min. związanych z:a) gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,b) sprzedażą nieruchomości stanowiących własność gminy w drodze przetargu lub bezprzetargowejc) oddaniem nieruchomości w użytkowanie, najem, dzierżawę, zarząd i użytkowanie wieczyste,d)nabyciem, w tym m.in. zakupem, zasiedzeniem nieruchomości do zasobów mienia komunalnego,e) zamianą gruntów,f) organizowaniem przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność gminy,g) wywłaszczaniem nieruchomości i ich zwrotami,h) pierwokupem nieruchomości przez Urząd Gminy,i) przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,j) przygotowywanie dokumentów związanych z księgami wieczystymi,k) komunalizacja gruntów Skarbu Państwa.4) Realizacja zadań z ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w tym. m.in.:a) prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości,b) prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości, c) sporządzanie dokumentów w sprawie zmian w księgach wieczystych,d) zlecanie wykonania robót w zakresie geodezji i kartografii, nadzór i odbiór wykonywanych robót,5) Realizacja zadań z zakresu ewidencji miejscowości, ulic i adresów, w tym m.in. numeracji nieruchomości.6) Aktualizacja inwentaryzacji gruntów gminnych, informacji o stanie mienia komunalnego gminy, ewidencji gminnego zasobu nieruchomościami,7) Prowadzenie dokumentacji związanej z aktami własności ziemi oraz dokumentacją uwłaszczeniową.8) Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków, w tym:a) prowadzeniem wykazów i rejestrów zabytków, w tym gminnej ewidencji zabytków,b) prowadzenie całości spraw związanych z gminnym programem ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, 9) Prowadzenie i aktualizacja ewidencji obiektów hotelowych i turystycznych.10) Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.11) Sporządzanie sprawozdań, informacji, przygotowywanie materiałów i projektów uchwał na sesję rady gminy.
URZĄD GMINY MARKOWA - 2021-04-30 - Markowa (podkarpackie)
Tworzenie oraz modyfikowanie kodu według przygotowanych założeń projektowych, przygotowanie rozwiązań wspólnie z projektantami i konsultantami
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1) przygotowanie towaru do przewozu 2) sprzątanie miejsca pracy po wysyłce towaru3) załadunek/rozładunek towaru do samochodu4) foliowanie towaru
Karolina Zduńczyk - 2021-06-07 - Legionowo (mazowieckie)
1) przygotowanie towaru do przewozu 2) sprzątanie miejsca pracy po wysyłce towaru3) załadunek/rozładunek towaru do samochodu4) foliowanie towaru
Karolina Zduńczyk - 2021-06-07 - Legionowo (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Raba Wyżna (małopolskie)