STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ORGANIZACJI PRZEWOZÓW (NR DO/ON/30/2019) Katowice oferta pracy ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ORGANIZACJI PRZEWOZÓW (NR DO/ON/30/2019)

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-30-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Rozpoznawanie potrzeb przewozowych w komunikacji tramwajowej.2. Analiza wniosków dotyczących komunikacji tramwajowej, uzgodnienia zmian rozkładów jazdy.3. Przygotowywanie projektów rozkładów jazdy i dokumentacji z tym związanej.4. Analiza i weryfikacja tras linii oraz lokalizacji przystanków.5. Nadzór nad oprogramowaniem służącym do projektowania rozkładów jazdy.6. Przygotowywanie i realizacja zadań związanych z obsługą modułów Śląskiej Karty UsługPublicznych w zakresie systemu przewozowego.7. Gromadzenie i aktualizowanie bazy taboru tramwajowego.8. Zapewnienie ciągłości komunikacji w przewozach tramwajowych w przypadku zmian organizacji ruchu, remontów infrastruktury itp.9. Prowadzenie korespondencji z zakresu obowiązków pracownika.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe - preferowany kierunek (specjalizacja) transport lub pokrewny.Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów z zakresu transportu osób, w tym szczególnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa o czasie pracy kierowców, a ponadto znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej.3. Umiejętność dobrej obsługi programów komputerowych (aplikacje biurowe typu: Word, Excel, Access lub mBase, PowerPoint).4. Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole i pod presją czasu.5. Umiejętność analizy i formułowania wniosków.6. Wysoka kultura osobista, komunikatywność.7. Odpowiedzialność za wykonywane czynności.8. Znajomość układu komunikacyjnego trakcji tramwajowej w aglomeracji katowickiej.9. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.10. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych (wg ustawy o transporcie drogowym).2. Znajomość programu BusMan firmy AGC lub innej aplikacji do tworzenia rozkładów jazdy.3. Zdolność analitycznego myślenia.4. Odporność na stres.

Data publikacji: 2019-08-16

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Barbary 21a, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-30-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Rozpoznawanie potrzeb przewozowych w komunikacji tramwajowej.2. Analiza wniosków dotyczących komunikacji tramwajowej, uzgodnienia zmian rozkładów jazdy.3. Przygotowywanie projektów rozkładów jazdy i dokumentacji z tym związanej.4. Analiza i weryfikacja tras linii oraz lokalizacji przystanków.5. Nadzór nad oprogramowaniem służącym do projektowania rozkładów jazdy.6. Przygotowywanie i realizacja zadań związanych z obsługą modułów Śląskiej Karty UsługPublicznych w zakresie systemu przewozowego.7. Gromadzenie i aktualizowanie bazy taboru tramwajowego.8. Zapewnienie ciągłości komunikacji w przewozach tramwajowych w przypadku zmian organizacji ruchu, remontów infrastruktury itp.9. Prowadzenie korespondencji z zakresu obowiązków pracownika.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe - preferowany kierunek (specjalizacja) transport lub pokrewny.Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów z zakresu transportu osób, w tym szczególnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa o czasie pracy kierowców, a ponadto znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej.3. Umiejętność dobrej obsługi programów komputerowych (aplikacje biurowe typu: Word, Excel, Access lub mBase, PowerPoint).4. Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole i pod presją czasu.5. Umiejętność analizy i formułowania wniosków.6. Wysoka kultura osobista, komunikatywność.7. Odpowiedzialność za wykonywane czynności.8. Znajomość układu komunikacyjnego trakcji tramwajowej w aglomeracji katowickiej.9. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.10. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych (wg ustawy o transporcie drogowym).2. Znajomość programu BusMan firmy AGC lub innej aplikacji do tworzenia rozkładów jazdy.3. Zdolność analitycznego myślenia.4. Odporność na stres.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ORGANIZACJI PRZEWOZÓW (NR DO/ON/30/2019)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: transport lub pokrewny

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe - preferowany kierunek (specjalizacja) transport lub pokrewny.Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów z zakresu transportu osób, w tym szczególnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa o czasie pracy kierowców, a ponadto znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej.3. Umiejętność dobrej obsługi programów komputerowych (aplikacje biurowe typu: Word, Excel, Access lub mBase, PowerPoint).4. Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole i pod presją czasu.5. Umiejętność analizy i formułowania wniosków.6. Wysoka kultura osobista, komunikatywność.7. Odpowiedzialność za wykonywane czynności.8. Znajomość układu komunikacyjnego trakcji tramwajowej w aglomeracji katowickiej.9. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.10. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych (wg ustawy o transporcie drogowym).2. Znajomość programu BusMan firmy AGC lub innej aplikacji do tworzenia rozkładów jazdy.3. Zdolność analitycznego myślenia.4. Odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Barbary 21a, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty wymagane do dostarczenia:1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisany) (opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej ZTM na stronie http://metropoliaztm.nowybip.pl/ w zakładce Oferty pracy).2. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany) uwzględniający w szczególności informacje dotyczące doświadczenia i wiedzy wymaganej na stanowisku pracy.3. Kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, staż pracy, dodatkowe kwalifikacje, posiadane uprawnienia.4. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, oraz adresem osoby składającej ofertę z dopiskiem Oferta pracy - Ogłoszenie Numer: DO/ON/30/2019, w terminie nieprzekraczalnym do 20 sierpnia 2019 r. na adres:Zarząd Transportu Metropolitalnego ul. Barbary 21 a 40-053 Katowicelub składać osobiście w Kancelarii ZTM w pokoju nr 011 w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00.Wskaźnik zatrudnienia:W miesiącu lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTMw Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiuosób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.Dodatkowe informacje:1. Regulamin przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Zarządzie Transportu Metropolitalnego w Katowicach przy ul. Barbary 21a, jest dostępny w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Pracowniczych ZTM w Katowicach przy ul. Barbary 21a (p. 146).2. Dodatkowych informacji o naborze udziela się w Wydziale Organizacji Przewozów - numer telefonu: 32-74-38-434 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:003. Oferty, które wpłyną do ZTM w Katowicach po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do ZTM.4. Oferty, które zostaną złożone niezgodnie z opisem zawartym w niniejszym ogłoszeniu, nie będą podlegały dalszej weryfikacji. Powyższe spowoduje wykluczenie kandydata z dalszego udziału w naborze.5. Kandydaci spełniający wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.6. Złożonych dokumentów ZTM w Katowicach nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone niezwłocznie po zakończeniu naboru.7. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Zarząd Transportu Metropolitalnego 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a reprezentowany przez Dyrektora.8. Dane będą przetwarzane do celów rekrutacji pracowników. Udostępnianie danych nie jest przewidywane. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania. Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się o pracę wynika z: Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U.2018.917 tj.) Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018.1260 tj.)9. Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wyniku zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeńZTM oraz na stronie internetowej Biura w Biuletynie Informacji Publicznej http://metropoliaztm.n owyb ip.pl/

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 20.08.2019 r., Godziny : 7:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Ulica pracodawcy: Barbary

Numer budynku pracodawcy: 21a

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.08.2019

Data dodania oferty pracy: 16.08.2019

Oferta pracy ważna do: 20.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?901f702880b7f6f1f5211d2e10fc3e1d

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK DROGOWY - od 2 000 PLN

Praca przy budowie dróg i parkingów oraz transport materiałów budowlanych
MARKBUD Sp. z o. o - 2017-08-10 - Poddębice (łódzkie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI URZĘDU - 1 017,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Świdnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. KONSERWCJI I NAPRAW - od 2 750 PLN

złota rączka, rzemieślnik ,obsługa samochodu
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)

MONTER PODZESPOŁÓW ELEKTRYCZNYCH / OPERATOR ZGRZEWAREK - 14,35 - 20,35 PLN

branża automotive
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony środowiska i gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj.: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie odpadów; wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania; opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art. 162 ust. 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci internet pod nazwą www.bazaazbestowa.gov.pl; wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska; podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska, negatywnie na nie oddziałujących; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca wymagająca poruszania się w terenie; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/640.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-08 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 025 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Przestrzeganie wewnętrznych terminów kontrolnych. Zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
"Poczta Polska Spółka Akcyjna" - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warka (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W NAKLE(NR 3449) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 1-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-06-14 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [CHORZÓW] - od 1 950 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, magazynu.- Wynagrodzenie: 1950 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem (7:00-15:00) (Tel. 789-495-533) ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Limanowskiego 9 m. lok. 1, 41-506 Chorzów) lub e-mail: a.kropisz (at) probet.info.pl
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Chorzów (śląskie)

KIEROWCA C - od 2 600 PLN

prowadzenie samochodów ciężarowych; praca na terenie Polski
WOSIMEX PPHU Stanisław Woszczak - 2017-11-15 - Pabianice (łódzkie)

KASJER - SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej oraz oraz dokładanie towary na salę sprzedaży. Kontakt telefoniczny 605316753
P.P.U.H. "AM" Rylski Mirosław - 2017-06-05 - Chęciny (świętokrzyskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 14,7 PLN

odpowiadanie za utrzymanie należytej czystości wszystkich pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w budowie, znajdującego się tam wyposażenia i sprzętu, utrzymanie porządku przed budynkiem biura, odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, ścieranie kurzu z mebli biurowych, parapetów, sprzętów i urządzeń biurowych, utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)

*KOSZTORYSANT (PRACE INTERWENCYJNE) - od 1 850 PLN

kosztorysowanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Lubin (dolnośląskie)

KIEROWCA AUTOBUSU SZKOLNEGO - od 2 700 PLN

Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kobierzyce i ich odbiór + ewentualne dodatkowe wyjazdy (warunki do ustalenia). Dbałość o stan autokaru. Podstawowe prace mechaniczne przy autokarze.Kontakt z pracodawcą e-mail: dkbus (at) wp.pl lub tel. 730 277 659.Oferta dostępna w sali F.
Usługi Transportowe Krzysztof Drączkowski - 2016-07-29 - Kobierzyce (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i petycje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-20 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA USŁUG FINANSOWO - UBEZPIECZENIOWYCH - od 1 850 PLN

praca biurowa, obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Mława (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Żytno (łódzkie)

ASYSTENT - od 900 PLN

dbanie o relacje z klientami pochodznia chińskiego, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ŚLUSARZ - 40 - 50 PLN

czyszczenie i podwieszanie elementów; praca na cynkowni;miejsce pracy : Niemcy koło Frankfurtu; dojazd we własnym zakresie; zakwaterowanie zapewnia pracodawca; wyjazdy na 6-8 tygodni , zjazd do domu na 1 tydzień; I umowa 1 m-c na okres próbny, następnie na czas określony;
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY MAREK KULIK - 2018-07-23 - Niemcy (Niemcy)

DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - od 3 500 PLN

kierowanie domem opieki społecznej
DS Anders sp. z o.o. - 2016-10-19 - Studzianki (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

Przedstawiciel handlowy
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

INSPEKTOR JAKOŚCI PROCESU PRODUKCYJNEGO - 3 000 - 4 000 PLN

Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Tczew (pomorskie)

FRYZJER - 1 017,4 PLN

nakładanie farbyMycie głowysprzątanie dalonu fryzjerskiego
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 400 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-04-01 - Żary (lubuskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI OPIEKUNOWIE DZIECIĘCY - 997,4 PLN

- wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z pomocą wychowankom,- czynne uczestniczenie w zajęciach,
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Police (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI K/M - od 2 800 PLN

Zapewnienie ewidencji danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie dodatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.
ZUS II Oddział w Warszawie - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

- opanowanie znajomości i zasad kancelaryjnego obiegu pism w Urzędzie,- poznanie i wdrożenie reguł prawidłowego sporządzania pism i ich segregacja, przechowywanie,- obsługa urządzeń biurowych fax, kserokopiarka,- księgowanie czynszów, podliczanie kart kontowych za okres sprawozdawczy,- naliczanie opłat za wzrost wartości gruntów,- prowadzenie rejestrów aktów notarialnych,- przygotowanie dokumentów do rzeczoznawcy majątkowego,- aktualizacja publicznego wykazu informacji o środowisku Ekoportal,- kontrole utrzymania czystości i porządku na nieruchomościach,- prowadzenie rejestrów wydanych decyzji administracyjnych,- obsługa sezonu turystycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ostrowite (wielkopolskie)