STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu

Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

Data publikacji: 2019-08-06

Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (nauki społeczne, gospodarka, ekonomia, administracja, prawo), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość j. angielskiego, j. duńskiego lub j. szwedzkiego, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2500-2800 zł/m-c.

Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Adres pracodawcy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, Kontakt osobisty u pracodawcy w godz. 7-15, pok. 302, III p.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7-15,pok.302,III p.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Grudziądz

Gmina pracodawcy: Grudziądz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grudziądz

Ulica pracodawcy: Wybickiego

Numer budynku pracodawcy: 39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 06.08.2019

Oferta pracy ważna do: 09.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc39dc5172a93a5786d0e98afbac4c68

Podobne oferty pracy

KONSULTANT DS ZAOPATRZENIA ORTOPEDYCZNEGO - od 2 000 PLN

dobór sprzętu ortopedycznego
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPRZĄTAJĄCA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [1/3 ETATU] - od 555 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych.- Wynagrodzenie: 555 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (30%).- Praca w godzinach: 15:30-18:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 510-013-688) w godzinach: 8:00-16:00.
KODAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-21 - Katowice (śląskie)

POKOJOWA (27S EFS) - 1 017,4 PLN

Oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych po 30 roku zycia pozostających bez pracy w powiecie otwockim: przygotowanie i obsługa serwisów kawowych, utrzymanie czystości w pomieszczeniach (pokoje, toalety, sale wykładowe)
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Otwock (mazowieckie)

PRACOWNIK KUCHNI - 14,7 - 16 PLN

Przygotowywanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji, praca według standardów oraz przestrzeganie zasad BHP. Ruch ciągły, praca w godzinach 06-06, praca w dni wolne. Rodzaj umowy: cały etatProponowany okres zatrudnienia : 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Pl.Grunwaldzki 25-27, 50-365 Wrocław, oraz inne lokalizacje wskazane przez AMREST Sp.z.o.o.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - 1 050 - 2 100 PLN

Sprzedaż i pakowanie produktów oraz ich wypiek. Wykładanie towarów, przygotowanie zamówień.
PIEKARNIA SKALSKI GRZEGORZ SKALSKI - 2017-12-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 250 PLN

Wykonywanie badań diagnostycznych oraz lokalizowanie usterek, interpretacja wyników badań diagnostycznych, dobieranie zakresu i metod naprawy, dobieranie części zamiennych do naprawy
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Łódź (łódzkie)

STAŻYSTA W BIURZE DS. GOSPODARKI ODPADAMI - 1 033,7 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 925 PLN

Przyjmowanie dostaw towarów, obsługa komputera, kasy fiskalnej, klienta, przygotowywanie towaru do sprzedaży.
EXTRA MEN BEATA KOSIŃSKA - 2016-07-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 300 PLN

dojazd do klienta z ofertą firmy; dowóz zamówionego towaru do klienta.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Chojna (zachodniopomorskie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 15 PLN

tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

BRUKARZ - od 2 200 PLN

układanie kostki brukowej
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Brzeg (opolskie)

SPAWACZ - od 1 850 PLN

łączenie elementów wykonanych ze stali , żeliwa, metali nieżelaznych i innych stopów
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)

KSIĘGOWA - od 2 500 PLN

- weryfikowanie i księgowanie faktur zakupowych i kosztowych- weryfikowanie dokumentów magazynowych- księgowanie wyciągów bankowych- wykonywanie przelewów- konieczna znajomość przepisów w zakresie VAT- konieczne doświadczenie w pracy w księgowości
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2018-06-20 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA FINANSÓW I OBSŁUGI SEKRETARIATU W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9392
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-05-12 - Gostyń (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

-sprawdzanie poprawności dokumentów, wypełnionych ankiet,zaświadczeń -przygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń-kontakt z klientem (telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnieniabraków w dokumentach, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-02-21 - Opole (opolskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH/HYDRAULIK - od 19 PLN

wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane.Praca powiat krotoszyński
INSTALTECH - Grześkowiak Szymon - 2017-08-25 - Krotoszyn (wielkopolskie)

POMOCNIK PILARZA - od 2 000 PLN

Ogólne prace przy wycince drzew
Zakład Usług Leśnych Jerzy Trzaskacz Wilanów - 2017-01-17 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

ROBOTNIK DO PRAC ZIEMNYCH - 3 000 - 3 600 PLN

PRACE ZMIEMNE -WYKOPYCZAS PRACY 7:30-15:30
FIRMA USŁUGOWA MARTECH MAREK KUŚMIERSKI - 2018-05-07 - Wołczkowo (zachodniopomorskie)

SPAWACZ MIG/MAG - od 1 900 PLN

Zgodny ze stanowiskiem spawacza
ARISTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Nieżychowice (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 500 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń , w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-03-14 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 2709) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI - od 2 900 PLN

- wprowadzanie dokumentów finansowo-księgowych do sytemu REWIZOR I GRATYFIKANT,- PROWADZENIE GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ- prowadzenie KADR i ZUS
STOWARZYSZENIE MONAR WCPB MARKOT - 2019-03-21 - Rożnowice (wielkopolskie)

1028U - KALETNIK - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Radom (mazowieckie)

SPAWACZ - od 2 500 PLN

Spawanie elementów konstrukcji stalowych. Wymagane uprawnienie - MAG
Przedsiębiorstwo Prywatne EW-RO Kozłowski Roman - 2016-11-21 - Kliny (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 500 PLN

Wykonywanie prostych prac pomocniczych związanych z branżą mechaniczną, hydrauliki siłowej oraz w zakresie obróbki metali
Stankiewicz Ewa Zakład Hydrauliki Siłowej "HYDROPOL" - 2017-08-23 - Różańsko (zachodniopomorskie)

KRAWIEC - od 1 850 PLN

Krojenie i szycie.
ZAKŁAD PRODUKCYJNI - HANDLOWY BOGDAN WIRA - 2016-06-27 - Twardogóra (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 4790) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ZIELENI W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 000 PLN

1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)popularyzowanie ochrony przyrody i współpraca w tym zakresie z zainteresowanymi organizacjami,11)wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości, z wyłączeniem nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,12)ustalanie i pobieranie opłat za usuwanie drzew i krzewów,13umożliwienie wprowadzenia przez Radę Miasta odpowiednich form przyrody,14)wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia,15)wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za zniszczenie terenów zieleni albo drzew lub krzewów spowodowanych niewłaściwym wykonaniem robót ziemnych lub wykorzystaniem sprzętu mechanicznego albo urządzeń technicznych oraz zastosowaniem środków chemicznych w sposób szkodliwy dla roślinności,16)sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów o ochronie przyrody w trakcie gospodarczego wykorzystania zasobów i poszczególnych składników przyrody przez jednostki organizacyjne oraz osoby prawne i fizyczne,17)rozwój i ochrona terenów zieleni i zadrzewień na terenie miasta Chełm,18)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) praca w terenie przeprowadzanie wizji wnioskowanych do wycinki drzew lub krzewów,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, aparatu fotograficznego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)


Wybierz powiat