STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Pabianice oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".

Data publikacji: 2019-07-15

Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 31, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 - 15.00umowa naokres próbny - 3 miesiące

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pabianice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2019

Data zakończenia pracy: 15.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa programów MS Word, MS Exel, Ms Outlook

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: zduńskowolski

Gmina pracodawcy: Zduńska Wola

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola

Ulica pracodawcy: Kilińskiego

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2019

Data dodania oferty pracy: 15.07.2019

Oferta pracy ważna do: 25.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?026a0db0bc2769c6722bb8b60c5193fe

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - od 3 200 PLN

Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla 125 dzieci.
Przedszkole Miejskie nr 88 - 2019-07-01 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZY KUCHARZ K/M - od 2 300 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 300 - 3 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2300-3500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-09 - Słupsk (pomorskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - BUDOWNICTWO OGÓLNE - do 2 100 PLN

wykonywanie projektów, wycen, obsługa klienta.
ART-MAR Usługi projektowe, nadzór, kosztorysy w budownictwie - 2018-02-16 - Łuków (lubelskie)

DEKARZ- MURARZ - do 2 000 PLN

Wykształcenie bez znaczenia; Prace przy wznoszeniu budynku.
Ciesielstwo Budowlane Marcin Trzynoga - 2016-09-12 - Jędrzychowice (dolnośląskie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 2 880 PLN

Kierowanie i nadzorowanie robót z zakresu elektryki
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOLMAX" - 2017-07-11 - Łęczna (lubelskie)

ARCHIWISTA - 997,4 PLN

Archiwista
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 2 400 PLN

- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,- ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)

FREZER DREWNA - od 2 000 PLN

obsługuje, nadzoruje oraz utrzymuje w należytym stanie technicznym różne odmiany frezarek (frezarki mechaniczne), na których obrabia elementy drewna i tworzyw drzewnych
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Pracze (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGO - od 2 000 PLN

1)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2)ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3)ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4)prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5)zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,6)rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7)wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,8)kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,9)ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,10)współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,11)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,12)współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-07 - Chełm (lubelskie)

ROBOTNIK FIZYCZNY / PILARZ - od 2 000 PLN

Pielęgnacja drzew wzdłuż dróg gminnych, przycinanie gałęzi, prace porządkowe.
Samorządowy Zakład Budżetowy - 2017-06-06 - Staw Noakowski (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

prezentowanie przedstawionej oferty produktowej i doradzenie klientowi analizy rynku pracy, pozyskiwnaie nowych klientów oraz nowych produktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Myszków (śląskie)

STANOWISKO DS. ARCHWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ (WYDZ. SKŁ. AKT) ST FP (M) - 997,4 PLN

zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

Zgodny
FHU SHARIFBAY YAKUBOV - 2017-08-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 3 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10202/stanowisko-ds-planowania-przestrzennego
Urząd Miejski w Gostyniu - 2018-09-04 - Gostyń (wielkopolskie)

OGRODNIK - od 2 100 PLN

sadzenie i pielęgnacja roslin, drobne prace porządkowe, drobne naprawy np. ogrodzenia
Marek Nowaczyk Gospodarstwo Ogrodnicze - BYLINY - 2018-07-12 - Sierpowo (wielkopolskie)

TOKARZ W METALU - od 1 850 PLN

toczenie i frezowanie elementów konstrukcji wag samochodowych
ZBYCH-POL & MOBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO SKŁADANIA MOSKITIER ROLOWANYCH I DRZWIOWYCH - od 2 000 PLN

sładanie komponentów i wprowadzanie danych w system, opiasanie i odłożenie na regały, praca stojąca
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 1 017,4 PLN

Magazynier
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Ćmielów (świętokrzyskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż towarów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA W LABORATORIUM IMMUNOCHEMII DROBNOUSTROJÓW I SZCZEPIONEK - 2 250 - 2 600 PLN

wykonywanie rutynowych eksperymentów, procedur preparatywnych i analitycznych oraz prac laboratoryjnych, w ramach wsparcia technicznego i merytorycznego prac badawczych realizowanych w laboratorium,nadzór i opiekę nad małą i średnią aparaturą, odczynnikami i dobrostanem pracowni laboratorium (bieżąca konserwacja aparatury, kontakt z serwisami, uzupełnianie stanu odczynników i materiałów laboratoryjnych),prowadzenie rejestru odczynników i dokumentacji aparaturowej,monitorowanie gospodarki odpadami oraz nadzór nad apteczką,szkolenie i asystowanie studentom i praktykantom w zakresie rutynowych technik laboratoryjnych i obsługi drobnej aparatury,opieka nad aparatem do badań oddziaływań metodą powierzchniowego rezonansu plazmonów (SPR; Biacore T200).Wynagrodzenie 2250-2400 - dla osoby po studiach, bez doświadczenia zawodowego, 2600 zł dla osoby z tytułem doktora.Umowa na okres próbny zawarta na 3 miesiące, 1 rok, następnie umowa na czas nieokreślony.Z naszej strony oferujemy:zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,stabilne warunki pracy w rozpoznawalnej instytucji naukowej,wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji, w tym nabycie umiejętności w obsłudze specjalistycznej aparatury badawczej,możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach.stymulującą atmosferę pracy w 7-osobowym zespole naukowym.CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja (at) hirszfeld.pl w tytule podając Specjalista-LIDSWybrani kandydaci, spełniający wymogi formalne, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Dokładne informacje dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej zostaną przesłane zaproszonym kandydatom pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w przesłanej dokumentacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie stypendialnej dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883".
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN - 2019-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 19 PLN

- wykonywanie prac klinerskich na stoczni.- montaż/ demontaż osprzętu.- dbanie o powierzony sprzęt.
Zakład Usługowy "CLEAR" - 2017-11-27 - Gdynia (pomorskie)

GARMAŻER-PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

praca na hali produkcyjnej - przygotowanie półproduków, wykonywanie wyrobów garmażeryjnych
VIRTU Sp. z o.o., Sp. k. - 2016-04-15 - Zawiercie (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 1 793,75 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta oraz komputera, w tym pakietu MS Office; wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; 0,875 etatu; miejsce pracy: Sośnicowice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-10-03 - Sośnicowice (śląskie)

MALARZ - do 3 500 PLN

Praca na terenie Mielca i okolicw godzinach: 07.00-15.00
Firma Remontowo-Budowlana " Rozbud " Kusek Zbigniew - 2016-10-28 - Łysaków (podkarpackie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7292) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 400 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-03-29 - Żary (lubuskie)

WOŹNY - od 1 850 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)