STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Ostrów Wielkopolski oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Niezbędne:- wykształcenie średnie ,Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi,Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność radzenia sobie ze stresem- umiejętność podejmowania decyzji - umiejętność zarządzania przepływem informacji- orientacja na klienta

Data publikacji: 2018-05-14

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Niezbędne:- wykształcenie średnie ,Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi,Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność radzenia sobie ze stresem- umiejętność podejmowania decyzji - umiejętność zarządzania przepływem informacji- orientacja na klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) .Termin składania dokumentów: 25.05.2018r (Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: Wysocka

Numer budynku pracodawcy: 1b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 14.05.2018

Oferta pracy ważna do: 25.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ KUCHNI UKRAIŃSKIEJ - do 5 000 PLN

Gotowanie barszczu, pieczenie serników, smażenie placków ziemniaczanych. Praca w godzinach 12-20.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY DPC ALG - od 2 000 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Wiśniewko (wielkopolskie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 15 PLN

tłumaczenie rozmów z klientami z Wietnamu, obsługa poczty w języku wietnamskim, dbanie o relacje z klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-02-12 - Kalisz (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Wystawianie faktur,paragonów, księgowanie dokumentów
ZOOLUX Remigijus Racas - 2018-03-19 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE CREDIT MANAGEMENT - od 4 119 PLN

- Kontrolowanie zgodności kont, nadzorowanie przychodów i rozchodów. Generowanie zapisów księgowych. Obsługa klienta w zakresie należności finansowych (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Komunikacja z działami sprzedaży, oddziałami fabryk i innymi pracownikami w celu rozstrzygania sporów z klientami (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Realizacja bieżących celów i strategii działu.- Wynagrodzenie: 4119 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.10.2017 do 30.09.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zadaniowy czas pracy/8 h dziennie. Wymagane wykształcenie wyższe biznesowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość programu 1C 8.2 Enterprice (program w języku rosyjskim). Wymagana biegła/zaawansowana znajomość języka rosyjskiego/angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PR/ ROBOTNIK GOSPODARCZY - ON - od 2 300 PLN

Utrzymanie czystości na powierzonych obiektach, bieżące utrzymanie powierzonego sprzętu mechanicznego, wykonywanie różnych prac gospodarczych.
"MS Solutions" Michał Szatoń - 2017-08-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 725 PLN

Doradztwo w zakresie urządzeń sanitarnych i sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Przemyśl (podkarpackie)

STANOWISKO DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

-Obsługa kadrowa szkół w Tczewie,-Sporządzanie sprawozdań GUS: Z-03, Z-06,-Sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,-Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV i listu motywacyjnego na adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew lub przesłanie na adres e-mail: sekretariat (at) cuw.tczew.pl w terminie do dnia 15.03.2017 r. do godz. 15.00Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2017-03-03 - Tczew (pomorskie)

ELEKTROMONTER - od 4 000 PLN

wykształcenie zawodowe wymagana umiejętność czytania dokumentacji technicznejuprawnienia SEP 1 kVobróbka, podłączanie kabli, prefabrykacja szaf i stojaków aparaturowych, montaż tras kablowych1 zmianapraca w delegacji (pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie)wynagrodzenie: od 4000 zł brutto
ELMATYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. B - od 3 493 PLN

Przewóz żywności (mięso, wędliny) do zakładów, hurtowni.
F.H.U. AD-BAR ADAM TALAGA - 2016-09-06 - Mała Wieś (małopolskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 1 850 PLN

- kierowca
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Dukla (podkarpackie)

KELNER* - od 2 500 PLN

Dbałość o utrzymanie ładu i porządku na powierzonym stanowisku pracy. Przestrzeganie standardów obsługi obowiązujących w Hotelu. Prawidłowe wystawianie rachunków dla gości. Stałą troska o powierzone mienie hotelowe. Zgłaszanie przełożonym wszelkich uwag i sugestii gości. Dysponowanie informacjami na temat aktualnej oferty gastronomicznej, promocji gastronomicznych i innych.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Serock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

Obsługa strony www. Obsługa portali społecznościowych. Przygotowywanie ofert. Pomoc w korrdynowaniu akcji marketingowych, szkoleń, imprez.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI ZLECEŃ - od 2 000 PLN

przyjmowanie zleceń dot. awarii i serwisowania urządzeń chłodniczych, kontrola zleceń i koordynacja nimi
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kostrzyn (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIEGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 700 PLN

- Prowadzenie ewidencji wydatków,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie Ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów związanych z działalnością ,- Sporządzanie przelewów dotyczących wydatków z budżetuKontakt: telefon 58 983-90-89, 512-909-073; e-mail: gops (at) oszczolki.pl
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2018-02-22 - Pszczółki (pomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 265 PLN

Nauczyciel przedszkola, dwie zmiany, umowa na zastępstwo 1 rok.Kontakt z pracodawcą: przedszkole_nr124 (at) op.pl
Przedszkole nr 124 im. Marii Konopnickiej - 2016-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 2 000 PLN

rozładunek i załadunek owóców i warzyw
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Kęsowo (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYN SPRZATAJĄCYCH - do 1 500 PLN

Bieżące utrzymanie czystości w obiekcie użyteczności publicznej, utrzymanie w czystości ciągów komunikacyjnych. Praca w godz.: 14-18. 1/2 etatu. Oferta dostepna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 660 567 125.
Clar System S.A. - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY/KSIĘGOWY - do 2 000 PLN

księgowanie dokumentów, prowadzenia akt osobowych, naliczanie płac, przygotowanie poczty, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Chorzów (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 4 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych żródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

KASJER W MARKECIE - 13 - 16 PLN

obsługa klientów i kasy fiskalnejrozliczanie z utargu
kontakt przez OHP - 2016-11-15 - Rumia (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Efektywna obsługa i sprzedaż produktów bankowych, pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych banku.
AMG FINANSE sp. z o.o. - 2016-08-18 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO Z NACZEPĄ - 4 000 - 7 000 PLN

przewóz towarów, praca w godz. 11.00- 19.00, wyjzad z Godzieszowa,
PHU AUDAX Arkadiusz Kocot - 2017-07-20 - Stary Węgliniec (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż art. spożywczych
CALAMO Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Ryki (lubelskie)


Wybierz powiat