STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 3668) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 3668)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2018-06-07

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Andersena 6, 85-792 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 3668)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok doświadczenia w administracjiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem Inspektoratu i stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty12 czerwca 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat w Bydgoszczyul. Andersena 6, 85-792 Bydgoszcz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2018

Data dodania oferty pracy: 06.06.2018

Oferta pracy ważna do: 12.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Oferta pracy na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 1 497 PLN

jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 60 - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)

MONTER RUROCIĄGÓW OKRĘTOWYCH - 3/4 ETATU - od 1 850 PLN

Prefabrykacja rurociągów okrętowych, montowanie, dokonywanie prób ciśnieniowych, tworzenie szablonów i rozwinięć blach, montowanie konstrukcji wspornych, trasowanie przebiegu rurociągu na statku.
PARTNER TEMPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Miejsce pracy:Galeria Warmińska ,Galeria Aura*profesjonalna obsługa -rozmowa z klientem,prezentacja i polecanie produktów,*zadania związane z towaremprzyjmowanie dostaw i implementacja na sali sprzedaży*obsługa kasy fiskalnej
SMYK Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI, ŁADOWACZ ODPADÓW, ZAMIATACZ ULIC I PLACÓW - od 3 000 PLN

Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Pyrzyce, załadunek odpadów komunalnych na smieciarkę, zamiatanie ulic i placów.
Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 3 000 PLN

wykształcenie min. zawodowemin. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuumiejętność nanoszenia powłok metodą hydrodynamiczną: przeciwpożarowych i farb poliuretanowychmile widziana praktyka przy malowaniu konstrukcji stalowychmalowanie natryskowo elementów konstrukcji stalowych - kratownicowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttomiejsce pracy: Ostrów Wlkp. (siedziba firmy)
INSSTAL Adrian Sójka - 2017-06-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Prowadzenie kadr i płac.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-06-03 - Sopot (pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

pomoc w pracach budowlanych na terenie Krakowa
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 2 065 - 3 109 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Radom (mazowieckie)

SORTOWANIE ODPADÓW - do 13 PLN

Wykształcenie średnie; zdolności manualne; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: sortowanie odpadów, podział na właściwe frakcje, umieszczenie w kontenerach, utrzymanie porządku, inne czynności zlecone; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Gliwice (śląskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

prace magazynowe, lokowanie towarów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ELEKTRYK - od 3 000 PLN

SERWIS I WDRAŻANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCHOKABLOWANIE I BUDOWA SZAF STEROWNICZYCH
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2016-04-01 - Dębica (podkarpackie)

PRACOWNIK DO SPRAW OSOBOWYCH - 997,4 PLN

Pracownik do spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Częstochowa (śląskie)

DEKARZ Z DOŚWIADCZENIEM - od 15 PLN

Brak danych
KAJA Piotr Czucha - 2016-05-10 - Kościerzyna (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE DIALOGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za prowadzenie spraw organizacyjnych Wydziału, wsparcie mieszkańców i organizacji pozarządowych.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przyjmowanie interesantów i nadzór nad korespondencją wpływającą i wychodzącą z Wydziału; 2. prowadzenie spraw związanych z budżetem Wydziału, w tym sporządzanie sprawozdań, planów wydatków i dochodów Wydziału; 3. udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystania oraz prowadzenie postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji Wydziału; 4. prowadzenie monitoringu wskazanych przez Prezydenta spraw, prowadzonych przez Wydziały Urzędu i jednostki organizacyjne miasta; 5. bieżące gromadzenie informacji o pozabudżetowych źródłach finansowania projektów związanych z politykami mieszczącymi się w zadaniach Wydziału oraz pozyskiwanie środków z tych źródeł; 6. koordynacja współpracy pomiędzy Miastem Słupsk a organizacjami pozarządowymi; 7. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, ich przekazywanie do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej; 8. obsługa organizacyjna Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Rady Kobiet; 9. inicjowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie organizowanych kampanii społecznych w zakresie merytorycznym Wydziału; 10. monitoring działania poprawności funkcjonowania oraz inicjowania zmian systemowych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie merytorycznym Wydziału; 11. realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; 12. wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 150 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, wymiana ładunku pocztowego, opracowywanie ładunków i przesyłek pocztowych, prowadzenie dokumentacji ekspolatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-09-23 - Komorniki (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - KASJER/STAŻ - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Poniatowa (lubelskie)

INSTRUKTOR SPORTU DLA DZIECI - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Pietrzykowice (śląskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA(NR 7872) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

PRAKTYKANT W BIURZE MINISTRA - nieodpłatny

1.Poznanie struktury organizacyjnej urzędu.2.Kształcenie umiejętności zastosowania wiedzy teoretycznej zdobytej w trakcie studiów w powiązaniu z praktyką funkcjonowania urzędu. 3.Zdobywanie umiejętności praktycznych (m.in. umiejętność komunikowania się z otoczeniem w miejscu pracy, współpraca w zespole, rozwijanie umiejętności samodzielnego działania itp.).4.Zapoznanie z obiegiem dokumentacji i nakładanych na nią wymogów formalnych.5.Kształcenie dobrej organizacji pracy własnej.
MINISTERSTWO FINANSÓW - 2015-07-22 - Warszawa (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 500 PLN

Mechanik samochodów ciężarowych.
JANISZEWSKI THERMOTRANSPORT SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Glincz (pomorskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM - 2 500 - 2 800 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KOMINIARZ - 3 500 - 7 000 PLN

Czyszczenie przewodów kominowych w prywatnych domkach jednorodzinnych
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2017-04-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH - od 5 000 PLN

Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)

PROJEKTANT WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO (MEBLI) - od 2 000 PLN

Projektowanie mebli ,kontakt z klientem, obsługa programów (istniej możliwość przyuczenia do zawodu)
Firma ANIMAR Jańczak Sylwester - 2017-03-14 - Wieruszów (łódzkie)

SPEDYTOR - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazachstanie i Tadżykistanie oraz in. Przygotowanie ofert handlowych, spotkania z potencjalnymi klientami, rozmoway telefoniczne, korespondencja w j. rosyjskim i tadżyckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Grójec (mazowieckie)


Wybierz powiat