STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI NA RZECZ SKARBU PAŃSTWA W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI NA RZECZ SKARBU PAŃSTWA W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zadania ww. etatu w całości wykonywane są z zakresu administracji rządowej (zadania zlecone) :1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości.2. Przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa.3. Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Skarb Państwa po osobach zmarłych.4. Prowadzenie Spraw związanych z nabyciem przez Skarb Państwa prawa własności nieruchomości albo prawa użytkowania wieczystego po podmiotach, które nie dokonały we właściwym czasie przerejestrowania w Krajowym Rejestrze Sądowym.5. Współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych.6.Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.7. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w sprawach ujętych w punktach 4 i 6 zakresu.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa.9. Uczestniczenie w wizjach terenowych wyznaczanych przez PINB w Chełmie lub Sąd Rejonowy w Chełmie w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.10. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów miasta Chełm oraz księgach wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.11. Współdziałanie w sporządzaniu rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa.12. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.13. Współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu.14. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Data publikacji: 2020-01-30
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania ww. etatu w całości wykonywane są z zakresu administracji rządowej (zadania zlecone) :1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości.2. Przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa.3. Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Skarb Państwa po osobach zmarłych.4. Prowadzenie Spraw związanych z nabyciem przez Skarb Państwa prawa własności nieruchomości albo prawa użytkowania wieczystego po podmiotach, które nie dokonały we właściwym czasie przerejestrowania w Krajowym Rejestrze Sądowym.5. Współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych.6.Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.7. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w sprawach ujętych w punktach 4 i 6 zakresu.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa.9. Uczestniczenie w wizjach terenowych wyznaczanych przez PINB w Chełmie lub Sąd Rejonowy w Chełmie w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.10. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów miasta Chełm oraz księgach wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.11. Współdziałanie w sporządzaniu rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa.12. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.13. Współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu.14. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI NA RZECZ SKARBU PAŃSTWA W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.01.2020
Data dodania oferty pracy: 30.01.2020
Oferta pracy ważna do: 10.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a087d66364327386327ea6ce84c5cc22
Podobne oferty pracy
.
"Fanlogic" Dominik Kowalski, Marcin Słowiński Sp. Jawna - 2015-12-15 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Montaż tras kablowych, montaż puszek łączeniowych, montaż rurek instalacyjnych, rozkładanie kabli w gotowych trasach kablowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Gałów (dolnośląskie)
##zakres##
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W POZNANIU - 2015-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku wykonywać będzie wszelkie czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą: Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Pzp..Ważniejsze zadania:1.przeprowadzanie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp.;2.uczestnictwo w tworzeniu rocznego planu finansowego zamówień publicznych;3.współpraca z biurem obsługi prawnej w trakcie przygotowania i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych;4.rejestracja i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy: Prawo zamówień publicznych;5.ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji w zakresie obsługi procedur zamówień publicznych na roboty budowlane;6.wprowadzanie na bieżąco do Biuletynu Informacji Publicznej wszelkich informacji dotyczących zajmowanego stanowiska. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.częste kontakty z interesantami;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego; materiały szkoleniowe opracowane przez ODM METRIS; prowadzenie szkoleń wg otrzymanego konspektu;
Ośrodek Doradztwa Metodycznego METRIS - 2018-06-25 - Poznań (wielkopolskie)
-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2020-03-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Stanowisko ds.obsługi toalety publicznejOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta
Hurtownia Artykułów Spożywczych Paweł Kozdęba - 2017-06-23 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- utrzymanie w należytym porzadku i czystości pokoi mieszklanych pomieszczeń korytarzy,- mycie okien- utrzymanie czystości w łazienkach i pomieszczeniach WC- codzienne sprzątanie pokoi dziennego pobytu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Strzałkowo (wielkopolskie)
praca na produkcji przy liniach produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-01-10 - Żary (lubuskie)
obsługa gości pizzerii
PIZZERIA DESPERADO - 2015-12-18 - Puławy (lubelskie)
Spawanie elektryczne i gazowe
P.P.H.U. CARBUD S.A. - 2018-07-05 - Bieruń (śląskie)
Naprawa maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Witkowo (wielkopolskie)
Naliczanie płac
Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin - 2018-02-07 - Jarocin (wielkopolskie)
nauka przyjmowania, porzadkowania i sporządzania dokumentów, umów i pism
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Inowłódz (łódzkie)
doręczanie i odbiór przesyłek kurierskich
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lubin (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI GRECKIEJ, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W MIEJSCU PRACY, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI GRECKIEJ, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, AKTUALNA KSIĄŻECZKA SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNA, MINIMUM 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, PRACA W GODZINACH 12.00-22.00 NA DWIE ZMIANY, WYNAGRODZENIE BRUTTO 15,00 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca administracjni-biurowa w Referacie Inwestcji- informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowisko urzędnicze. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość przedłużenie umowy na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Łebie - 2020-02-10 - Łeba (pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru
J-S Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Będzin (śląskie)
zgdne z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
- Do głównych obowiązków opiekunki będzie należeć: Podstawowa opieka. Pilnowanie regularnego przyjmowania leków. Gotowanie i sprzątanie. Spędzanie czasu z seniorami. Praca na terenie całych Niemiec.- Wynagrodzenie: 6000 do 8000 zł/brutto/miesięcznie. Wynagrodzenie uzależnione od znajomości języka niemieckiego oraz doświadczenia w opiece. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe jest wymagane, ale może być to doświadczenie nabyte w opiece na przykład nad członkiem rodziny. Mile widziane kursy o tematyce opiekuńczej. Wymagana empatia, cierpliwość, serce do osób starszych. Wymagana komunikatywna znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 508-944-866) lub e-mail: a.mazur (at) privatecare24.pl
PRIVATE CARE 24 PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Niemcy (Niemcy)
-organizacja transportu-obsługa zleceń spedycyjnych-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gdynia (pomorskie)
-plakatowanie-roznoszenie ulotek-rozdawania ulotek do rąk przechodniów
Agencja Reklamowa AK MEDIA - 2016-03-21 - Kościerzyna (pomorskie)
Wykonywanie za pomocą narzędzi do ręcznej obróbki drewna oraz maszyn i urzadzeń do obróbki drewna różnego rodzaju mebli, stolarki budowlanej oraz galanterii z wykorzystaniem róznego gatunku drewna oraz materiałów drewno podobnych tj. płyt, oklein i innych
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Olesno (opolskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, prowadzenie sekretariatu Zarządu, realizacja zakupów w zakresie materiałów biurowych oraz wyposażenia oraz ich ewidencja, bieżąca obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. - 2017-05-10 - Zielonka (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń w budynku szkoły
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Leszno (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Sławno (łódzkie)
szpachlowanie, malowanie, sucha zabudowa wnętrz
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-07-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)