STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 1768) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 1768)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna I piętrze,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,

Data publikacji: 2020-06-22

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna I piętrze,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 1768)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa pakietu MS OFFICE

wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Mile widziane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, administracja)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, FP, FGŚP, FEP- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- komunikatywność

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

danePracodawcy_nip: 9532327769

danePracodawcy_regon: 00001775600102

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty03 lipcaa 2020 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie "oferta pracy"lub na adress email: rekrutacja.bydgoszcz (at) zus.pl w tytule wskazać stanowisko, o które ubiega się kandydatDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- miejsce wykonywania pracy:Wydział Ubezpieczeń i Składek ul. Św. Trójcy 33, Bydgoszcz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

danePracodawcy_kodPowiatu: 0461

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 22.06.2020

Oferta pracy ważna do: 03.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f2e8222227e94b7b3390c8c61274a937

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - od 2 200 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI - od 2 100 PLN

Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej;Kompleksowa realizacja zleceń i umów w zakresie monitorowania możliwości technicznych;Obsługa zgłoszeń o usterkach i awariach oraz reklamacjach
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK PROCESOWANIA ZAMÓWIEŃ I ZOBOWIĄZAŃ WOBEC DOSTAWCÓW - od 9 550 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - fakturowanie przyszłych zamówień, regulowanie wymagań korporacyjnych dla ulepszenia jakości swoich usług, - zarządzanie i zapewnianie rozwoju swojego zespołu, prowadzenie zespołem do zapewnienia skutecznej organizacji pracy, motywowanie podwładnych i zachęcanie ich do rozwoju zawodowego, - monitorowanie pracy członków zespołu na co dzień, dostarczanie informacji zespołom, - współpraca z zespołem sterującym do podjęcia działań w celu wyeliminowania błędów, - aktywne identyfikowanie obszarów wymagających poprawy oraz aktywne uczestniczenie w realizacji projektów, - wdrażanie nowych procesów napędzanych przez zmiany w zakresie działalności, - organizowanie i koordynowanie szkoleń dla pracowników zakresie procesów zamówień oraz dostaw,
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. PŁAC - od 3 100 PLN

informacje na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk;okres zatrudnienia 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godz. pracy 7.30-15.30
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2019-08-12 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 200 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Józefosław (mazowieckie)

SPAWACZ - do 2 000 PLN

SPAWANIE BLACH METODOĄ MIG/MAG, WYKONYWANIE OPERACJI SPAWANIA ŁUKIEM ELEKTRYCZNYM
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SP.Z O.O. - 2016-02-25 - Skierniewice (łódzkie)

SPRZEDAWCA NA TARGOWISKU / BAZARZE - od 1 125 PLN

Aktywna sprzedaż na bazarach i targowiskach. Przygotowywanie towarów do sprzedaży na przenośnych urządzeniach sprzedażowych, uzupełnianie asortymentu towarów, przyjmowanie reklamacji sprzedanych towarów.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Pułtusk (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - od 2 100 PLN

Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.Szczegóły dotyczące oferty na stronie www.zus.pl
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-03-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

LAKIERNIK PROSZKOWY/POMOCNIK LAKIERNIKA - od 3 000 PLN

Praca w półautomatycznej lakierni proszkowej, przygotowanie detali do malowania, malowanie detali, obsługa urządzeń lakierniczych, kontrola procesu malowania, utrzymanie czystości w lakierni.Wysokość wynagrodzenia od 3000 zł/brutto do uzgodneinia.
SPECTRA LIGHTING Sp. z o.o. - 2019-07-23 - Załuski (mazowieckie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ(NR 4685) - od 2 500 PLN

Praca w Zakładzie Budowy Aparatury specjalizującym się w produkcji zbiorników ciśnieniowych stałych i przenośnych, zbiorników magazynowych, wymienników ciepła,aparatów kolumnowych, reaktorów i mieszalników oraz innych konstrukcji spawanych.Spawanie metodą MIG/MAG i TIGWykonywanie prac ślusarskich
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MONTER INSTALACJI TELETECHNICZNYCH I NISKOPRĄDOWYCH - 2 800 - 3 800 PLN

Montaż instalacji teletechnicznychPraca w Tarnobrzegu i okolicach
MATAR-PLUS Uzar Marek - 2019-04-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

STANOWISKO DS. PŁAC, EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH POWIATU I SKARBU PAŃSTWA - od 3 500 PLN

szczegóły w ogłoszeniu o naborze na stronie bip.powiat.slupsk.pl
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2020-03-04 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA ZASIŁKOWEGO - od 2 600 PLN

Opracowywanie decyzji i wyjaśnień w sprawie prawa do świadczeń pioeniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa wypłacanych przez płatników składek oraz decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń. Przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2020-05-19 - Biłgoraj (lubelskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM - 2 500 - 2 800 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK LOKALU GASTRONOMICZNEGO - 997,4 PLN

Zarządzanie personelem, organizacja imprez okolicznościowych, nadzór nad imprezami, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)

CIEŚLA - od 3 000 PLN

Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, układanie dachówki, docinanie dachówki oraz konstrukcji z drzewca
JAR DACH JAROSŁAW ŻABICKI - 2018-12-21 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Wymagany tytuł zawodowy kucharza, książeczka sanitarno-epidemiologiczna, teoretyczna i praktyczna umiejętność sporządzania posiłków, umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Charakterystyka pracy: przygotowanie zleconych asortymentów diet, rozdział żywności na oddziały szpitalne, dbanie o porządek i ład w miejscu pracy. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektorniczną na dres: praca (at) psychiatria.com. Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobiwych (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182,1662 ze zm.)".
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2017-03-14 - Rybnik (śląskie)

INTENDENT - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Głogów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I UMÓW CYWILNOPRAWNYCH - od 3 200 PLN

szczegółowe warunki ogłoszenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Słupskiego www.powiat.slupsk.pl
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2019-09-26 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

pomoc w przyrządzaniu i wydawaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Limanowa (małopolskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

Kucharz
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Brzozów (podkarpackie)

APLIKATOR PIANKI IZOLACYJNEJ - od 2 720 PLN

Aplikowanie pianki izolacyjnej
DOMOTERM S.C. Grzegorz Miketiuk, Grzegorz Czerniak - 2016-11-22 - Racibórz (śląskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Usługi i zabiegi fryzjerskie.
"SALON FRYZJERSKI" Diana Maj - 2017-01-17 - Dukla (podkarpackie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI DLA BEZPIECZEŃSTWA - od 200 PLN

Nauczanie przedmiotu Edukacja dla bezpieczeństwa Wymiar czasu pracy 1/18h
Szkoła Podstawowa w Wierzchucinie - 2020-08-25 - Wierzchucino (pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 500 PLN

obsluga komputera, kasy fiskalnej, sporządzanie dokumentacj, obsluga klienta,
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-01-02 - Zielonka (mazowieckie)

KASJER WALUTOWY - 2 500 - 5 000 PLN

Kupno i sprzedaż walut obcych. Obsługa klientów.
Obsługa i Pośrednictwo Finansowe "PLUS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-03-07 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. GEODEZJI I SPRZEDAŻY GRUNTÓW - od 1 850 PLN

1. Prowadzenie spraw związanych z podziałami, rozgraniczeniami oraz scaleniami nieruchomości;2. Reprezentowanie gminy Ustka w procedurze wskazania granic działek wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości oraz wskazywanie granic nabywcom nieruchomości;3. Przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości z gminnego zasobu mienia komunalnego, zgodnie z procedurą przetargową i obowiązującymi przepisami oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych;4. Przygotowywanie planu sprzedaży nieruchomości i harmonogramu przetargów oraz prowadzenie rejestru mienia gminnego wraz z jego bieżącą aktualizacją;5. Prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży nieruchomości, udostępnianie materiałów i informacji, publikacja na gminnych serwisach internetowych;6. Przygotowywanie materiałów promocyjnych dotyczących terenów inwestycyjnych gminy Ustka oraz udział w imprezach i targach dotyczących promocji terenów inwestycyjnych Gminy;7. Udział w komisji przetargowej na zbywanie nieruchomości stanowiących własność gminy Ustka;8. Prowadzenie rejestru aktów notarialnych wraz z ewidencją podatku od czynności cywilnoprawnych.9. Nadawanie nazw ulic i placów oraz prowadzenie spraw związanych z numeracją budynków wraz z prowadzeniem i bieżącą aktualizacją numerycznej bazy dot. nazewnictwa ulic i numeracji budynków.10. Prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z użytkowania rolnego i leśnego oraz ze zmianą klasyfikacji gruntów;11. Nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi oraz nad sprawami zleconymi do Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Słupsku, jak również zlecanie i nadzór nad umowami dotyczącymi wycen nieruchomości;12. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań dotyczących przetargów na prace geodezyjne.
Urząd Gminy Ustka - 2016-03-03 - Ustka (pomorskie)


Wybierz powiat