STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW Koszalin oferta pracy Poczta Polska Spółka Akcyjna

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW

Wynagrodzenie: od 2 370 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ladunków. Rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowywania. Zapewnienie bezpieczeństwaprzesyłek i ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji eksplaoatacyjnej

Data publikacji: 2018-09-17

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Poczta Polska Spółka Akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szarych Szeregów 20, 75-130 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ladunków. Rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowywania. Zapewnienie bezpieczeństwaprzesyłek i ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji eksplaoatacyjnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 370 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia czasowo-zadaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekspedient pocztowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 370 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2018

Data zakończenia pracy: 18.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. podstawowe ( mile widziane zasadnicze zawodowe), dobra organizacja pracy, skuteczność w dążeniu do rezultatów

Nazwa pracodawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: wynagrodzenie: 2370 zł brutto + premia czasowo-zadaniowa, praca w sytemie równoważnym

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 41

Profil działalności pracodawcy: poczta

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy

Data dodania oferty pracy: 17.09.2018

Oferta pracy ważna do: 17.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPAWACZ - od 2 500 PLN

podstawowe prace spawalniczeprzy produkcji maszyn rolniczych
Olimet - 2016-09-27 - Tarnowa (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - od 2 000 PLN

I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)

HANDLOWIEC ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. ANGIELSKIEGO (NR 2143) - 2 344,52 - 3 205,39 PLN

obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych, realizacja planów sprzedazy, monitorowanie sytuacji rynkowej, zamawianie produktów u dostawców, zarządzanie markami oraz kategoriami produktów, opymalizacja rotacji produktów i stanów magazynowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ - od 12,08 EUR

- niezależna/samodzielna praca w warsztacie oraz na placach budowy- obsługa branżowych maszyn produkcyjnych- posługiwanie się tradycyjnymi narzędziami pracy- precyzyjne wdrażanie rozwiązań zgodnie z wytycznymi planu
MSE Personal Service AG - 2016-02-25 - Austria (Austria)

ŚLUSARZ - 2 000 - 3 000 PLN

ogólne prace ślusarskie
Transbud Konstrukcje Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Świętochłowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - FAKTURZYSTA - od 2 000 PLN

sprzedaż wyposażenia wnętrz
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Tarnów (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

obsługa narad i spotkań organiowanych przez Dyrektorówzawidamianie pracowników o terminach narad organizowanych prz PUPkompletowanie protokołóow ze spotkań Dyrektórów i interesantówpomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczeniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

Administrowanie nieruchomościami głównie remonty, przygotowywanie dokumentacji przetargowej (zamówienia publiczne), kosztorysowanie drobnych napraw, drobne naprawy w budynkach np: wymiana żarówki
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Pniewy (wielkopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW POZYSKIWANIA ŚRODKÓW KRAJOWYCH I UEW WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 650 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.Ważniejsze zadania:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego;koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych;rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami;przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim.Warunki pracy na stanowisku:uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. NADZORU - od 2 400 PLN

Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych, dostarczanie pracownikom narzędzi i środków czystości. Ewidencja czasu pracy, współpraca z zarządcami, właścicielami obiektów, dla których wykonywane są prace porządkowe. Praca 6-14.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2016-12-20 - Gdynia (pomorskie)

PRACZKA - od 1 850 PLN

wz
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Pruszków (mazowieckie)

HOSTESSA/HOST - od 13,7 PLN

Rozdawanie ulotek, promowanie produktów, pomoc przy eventach.
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Hel (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Sprzątanie autobusów, sprzątanie terenu zakładu
Biuro Ochrony Osób i Mienia "ARGUS" Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

PP/ ŚLUSARZ - od 15,8 PLN

Prace ślusarskie, szlifowanie, przygotowywanie materiału do spawanie itp.
"Legipol" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

pomoc przy sporządzaniu posiłkówdbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Cieszyn (śląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 2 000 - 4 000 PLN

Przewóz towarów na terenie Kraju.
Nieregularny Przewóz Towarów Struzik Józef - 2017-02-03 - Bochnia (małopolskie)

STRAŻNIK DZIAŁU OCHRONY - od 2 585 PLN

Realizowanie obowiązków funkcjonariusza doprowadzającego i dozorującego osadzonych; udział w konwojach organizowanych doraźnie; wykonywanie poleceń dowódcy zmiany związanych z ochroną jednostki
ARESZT ŚLEDCZY - 2016-12-02 - Chojnice (pomorskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 000 PLN

Składanie mebli, montaż u klienta, obsługa maszyn stolarskich.
"NOWIMEX" PRZEDS.PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KRZYSZTOF NOWIK - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S. A. - 2016-12-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

KSIĘGOWA PODATKOWA - od 2 500 PLN

prowadzenie rachunkowości zobowiązań pieniężnych oraz podatków i opłat,
Urząd Gminy Przechlewo - 2016-04-25 - Przechlewo (pomorskie)

POMOCNIK MASZYNISTY PRZETWÓRSTWA 236A - od 13,7 PLN

nakładanie tektury na maszynę, obsługa maszyn, pakowanie, ręczna paletyzacja, kontrola zgodności surowca i produktu gotowego ze zleceniem
Randstad Polska Sp. z.o.o - 2018-01-03 - Mszczonów (mazowieckie)

ELEKTROMONTER (ELEKTRYK) ZAKŁADOWY - 14 - 17 PLN

realizacja zadań związanych z projektmi prowadzonymi przez Konrem Met min. praca przy remontach instalacji przemysłowych i linii technologicznych
Konrem MET Sp.z o.o. - 2018-03-29 - Jastrząb (mazowieckie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
ZPHU DAN-JA JAN ŚWIATOWIEC - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)

PIEKARZ - od 4 000 PLN

Przygotowanie i wypiek pieczywa. Praca tylko na nocną zmianę od godz. 18.00 lub 19.00 od poniedziałku do piątku w Buczkowicach. Poszukiwany piekarz stołowy lub piecowy. Istnieje możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE - PIEKARNICTWO GRZEGORZ I BOGDAN DURAJ SPÓŁKA CYWILNA - 2018-05-15 - Buczkowice (śląskie)

KUCHARZ - od 4 000 PLN

-Praca w Hotelu BARTNIK, Pszczółki, ul. Pomorska 1-Kontakt osobisty lub telefoniczny: 601-563-795.
KATARINA-MG MARIAN DARIUSZ GIDZIŃSKI - 2018-05-09 - Pszczółki (pomorskie)

Doradca klienta-sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)