STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCHI Kołobrzeg oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCHI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209

Data publikacji: 2016-11-29

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCHI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (polityka społeczna, prawo, administracja, organizacja i zarzadzanie, ekonomia, psychologia, pedagogika), min. 2 lata doświadczenia związanego z obsługą spraw świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa. Znajomość przepisów prawa: - znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa- umiejętność obsługi MS Office- umiejetność poprawnego przekazywania informacji ustnych- orientacja na klienta- opanowanie- umiejętność podejmowania decyzji- umiejetność rozwiązywania prblemów- umiejętność przekonywania- umiejetność stosowania przepisów - stanowczość/pewność siebie

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Fałata 30, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat- CV- kserokopie dokumentów potwierdzającyh posiadane wykształcenie (średnie oraz wyższe)- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Miejsce składanie dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Koszalinieul. Fałata 3075-950 KoszalinWydział Spraw PracowniczychWięcej informacji na stroniehttp://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Fałata

Numer budynku pracodawcy: 30

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 30.11.2016

Oferta pracy ważna do: 09.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPAWACZ - do 2 416,8 PLN

Zapoznanie się z elementami konstrukcjii i materiałem, przygotowanie powierzchni do spawania, spawanie metalowych konstrukcji, sprawdzenie jakości wykonanego spawu
Winkelmann Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy uzgadnianiustanu rozrachunku z odbiorcami i dostawcami, pomoc przy dokonywaniu zapisów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Jabłowo (pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Żuromin (mazowieckie)

DYREKTOR CENTRUM KULTURY ŚLĄSKIEJ W NAKLE ŚLĄSKIM - OFERTA KONKURSOWA - od 7 000 PLN

Kierowanie całokształtem spraw związanych z funkcjonowaniem Centrum Kultury Śląskiej w Nakle Śląskim
CENTRUM KULTURY ŚLĄSKIEJ - 2017-11-17 - Nakło Śląskie (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

znajomość obsługi programów,planowanie podstaw księgowania,prace biurowe,obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Ostrów Lubelski (lubelskie)

CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE-OBSŁUGA WÓZKA JEZDNIOWEGO - od 13,7 PLN

- kompletacja towaru za pomocą wózka jezdniowego na magazynie wysokiego składu- praca na dwie zmiany w godz. 06:00-18:00, 18:00-06:00
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Łódź (łódzkie)

SPAWACZ MIG - MAG - 17 - 22 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2017-01-21 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY (0101) - od 1 000 PLN

praca w gospodarstwie rolnym
Gospodarstwo Rolne Pawlik Kamil - 2017-01-13 - Krężoły (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - do 1 000 PLN

-realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

realizacja spotkañ umawianych przez dzial call Center
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

DOZORCA - od 2 100 PLN

Ochrona obiektu przemysłowego.
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-06-05 - Chojnice (pomorskie)

TECHNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

Technik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

KIEROWCA KATEGORII B - od 2 000 PLN

Dostarczanie i sprzedaż wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
Piekarnia - Cukiernia Kazimierz Szalewski - 2017-12-15 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH ORAZ AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy kadrowe oraz za awans zawodowy nauczycieli.Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Słupska (prowadzenie akt osobowych);2.przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania i zwalniania dyrektorów szkół i placówek oświatowych (umowy o pracę, powierzenia, pełnomocnictwa, odwołania, świadectwa pracy, nagrody jubileuszowe, wymiary wynagrodzeń, dodatki funkcyjne i motywacyjne);3.ewidencja osobowa dyrektorów w zakresie: absencji chorobowej, urlopów bezpłatnych, urlopów dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i szkoleniowych;4.prowadzenie planów i wykorzystań urlopów wypoczynkowych, dyrektorów placówek nieferyjnych;5.przeprowadzanie procedury oceny pracy dyrektorów, przygotowywanie projektów kart ocen pracy na podstawie ocen cząstkowych, opinii rady pedagogicznej i opinii związków zawodowych;6.przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla dyrektorów na podstawie dokumentów znajdujących się w aktach osobowych i opinii przełożonych , prowadzenie ewidencji odznaczonych dyrektorów szkół i placówek oświatowych;7.prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nauczycielom szkół i placówek oświatowych nagród Prezydenta Miasta Słupska;8.prowadzenie rejestru skargi wniosków nauczycieli i dyrektorów (rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków);9.przygotowywanie konkursów na dyrektorów szkół i placówek oświatowych przygotowywanie zarządzeń w sprawie powołania komisji konkursowych, zawiadamianie zainteresowanych o terminie i miejscu przeprowadzania konkursów, przygotowanie niezbędnej dokumentacji);10.prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oświadczeń majątkowych, jak również oświadczeń i informacji wynikających z przepisów art. 24j ustawy o samorządzie gminnym;11.przygotowywanie opinii w sprawach powierzania stanowisk kierowniczych w nadzorowanych szkołach i placówkach oraz odwoływania z tych stanowisk;12.przygotowywanie opinii dotyczących przeniesienia nauczycieli zatrudnionych na podstawie mianowania;13.przygotowywanie decyzji w sprawie zwolnienia nauczyciela przedszkola, szkoły i placówki oświatowej w całości lub w części od obowiązku zwrotu zasiłku na zagospodarowanie;14.prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, sporządzanie zestawień, materiałów zbiorczych i sprawozdań dotyczących awansu zawodowego nauczycieli szkół, przedszkoli i placówek;15.prowadzenie rejestru wniosków nauczycieli o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego i rejestru zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego;16.wystawianie świadectw pracy byłym pracownikom szkół i placówek oświatowych ;17.prowadzenie spraw dotyczących regulaminu wynagradzania nauczycieli;18.przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas określony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 111 PLN

rozładunek lub załadunek samochodów, wymiana ładunku pocztowego, opracowywanie ładunków i przesyłek pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-17 - Komorniki (wielkopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MALARNI PROSZKOWEJ - od 12,5 PLN

Lakierowanie elementów metodą proszkową
RAWICKA FABRYKA WYPOSAŻENIA WAGONÓW "RAWAG" SP.Z O.O.RAWICZ - 2017-07-04 - Rawicz (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 11 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, składanie zamówień
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Śrem (wielkopolskie)

SANITARIUSZ - od 2 000 PLN

Udzielanie pomocy personelowi szpitalnemu w pielęgnowaniu chorych, dbanie o czystość chorych, pomaganie przy ich transporcie, utrzymywanie w czystości i porządkowanie sali chorych oraz innych pomieszczeń szpitalnych.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Suwałki (podlaskie)

SZLIFIERZ-TOKARZ - od 3 000 PLN

obsł.szlifierki manual.lub CNC do płaszczyzn, szlifierki do wałków, do otworów, dobór ściernic i parametrów skrawania do szlifowania stali narzędziowych, czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych maszyn, urządzeń i przyrządów, dbanie o sprawny przebieg procesów obróbki, kontrola wykonanych elementów zgodnie z dokumentacją produkcyjną, realizowanie zadań w oparciu o wysokie standardy jakości, ergonomię i bezpieczeństwo pracy
Maciej Stachlewski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BUD-MASZ" - 2018-03-09 - Olkusz (małopolskie)

PRACOWNIK DS. KONSERWACJI I NAPRAW - 2 200 - 2 500 PLN

Do zadań pracownika będzie należeć:Przeprowadzanie prac związanych z wykonywaniem instalacji i naprawą urządzeń elektrycznych, dokonywanie przeglądów okresowych urządzeń i instalacji elektrycznych, badaniem okresowym elektronarzędzi, usuwaniem awarii elektrycznych i innych, wykonywaniem okresowych pomiarów instalacji odgromowej i przeciwpożarowej,Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych napraw oraz prac konserwacyjnych obiektów, w tym renowacji mebli i sprzętu,Konserwacja, naprawa, montowanie i demontowanie skrzynek pocztowych.Konserwacja i naprawa w zakresie instalacji wod. kan., o.c. oraz poszczególnych jej elementów i urządzeń,Wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowego sprzętu i wyposażenia,Terminowa realizacja zgłoszeń i rejestracja zapisów w systemie Service Desk PI.
POCZTA POLSKA S. A. - 2016-06-03 - Kielce (świętokrzyskie)

PAKOWACZKA - 2 200 - 2 500 PLN

Pakowanie i selekcja wyrobów z proszków spiekanych żelaza.
POLMO-ŁOMIANKI S.A - 2018-07-04 - Łomianki (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR TECHNICZNY - od 2 500 PLN

obsługa urządzeń produkcyjnych, konserwacja maszynpraca w godz. 7-15, 15-23, 23-7
TRENKWALDER Benefit Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN TYNKARSKICH - od 3 000 PLN

-Praca na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 609-952-512
"STAN-BUD" USŁUGI TYNKARSKIE STANISŁAW KAIZER - 2017-07-11 - Rokitki (pomorskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z ZUS WYDZ. NALI. ZASI. I ŚWID. ST(FP) M - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

BRYGADZISTA PRACUJĄCY - od 3 200 PLN

ORGANIZOWANIE PRACY DLA PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, SPRAWOWANIE BEZPOŚREDNIO NADZORU NAD BEZPIECZEŃSTWEM PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW ORAZ PRACOWNIKÓW FIRM DOSTARCZAJĄCYCH ODPADY I WYKONUJĄCYCH PRZEŁADUNEK I TRANSPORT ODPADÓW NA TERENIE ZAKŁADU, NADZÓR NAD RĘCZNĄ SEGRGACJĄ ODPADÓW ORAZ ZBIÓRKA ODPADÓW PRZEZNACZONYCH DO ODZYSKU, PROWADZENIE STAŁEJ WERYFIKACJI RODZAJU DOSTARCZANYCH ODPADÓW Z RODZAJEM ODPADÓW ZADEKLAROWANYM NA WADZE, SPRZĄDZANIE ZESTAWIEŃ, ZAPEWNIENIE UTRZYMANIA WŁAŚCIWEGO PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE STACJI PRZEŁADUNKOWEJ ODPADÓW, ZAPEWNIENIE PRAWIDŁOWGO FUNKCJONOWANIA URZĄDZEŃ I INSTALACJI ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE STACJI PRZEŁADUNKOWEJ ODPADÓW, WYKONYWANIE CZYNNOŚCI WAGOWEGO PODCZAS NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA ZATRUDNIONEGO NA TYM STANOWISKU; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE I KOMUNIKACYJNE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. C, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z LUDŹMI; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY (KONIECZNIE C.V) OD GODZINY 09.00 ;
SUEZ JANTRA SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-14 - Żary (lubuskie)


Wybierz powiat