SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH Gliwice oferta pracy "ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; utrzymanie kontaktów z kontrahentami firm; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-164 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; utrzymanie kontaktów z kontrahentami firm; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik handlowiec*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, handlowe
Nazwa pracodawcy:
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Nowosądecka 10, 44-164 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po uzgodnieniu telefonicznym lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Nowosądecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017
Data dodania oferty pracy: 25.10.2017
Oferta pracy ważna do: 25.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów HTL, BTL, realizacja projektów graficznych, redakcja strony www,
CLIMA - PRODUKT Sp.o.o. - 2016-10-07 - Pszczółki (pomorskie)
Bieranie i realizacja zamówień, obsługa pracowników pod względem ochrony BHP u klienta, obsługa serwisu.
"Pakt" Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
RACA Sp. z o.o. Ostróda - 2016-08-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERT UBEZPIECZEŃ MAJĄTKU KORPORACYJNEGO , BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Z BROKERAMI,
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁĘCZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie list płac, deklaracji PIT, ZUS, obsługa programu Płatnik, prowadzenie spraw płacowych, przygotowywanie umów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe REGO Michał Mikołajczyk - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja usłu hotelarskich. Pozyskiwanie klientów ze Wschodu.
FLATINFO Dagmara Piasecka - 2016-02-25 - Gdańsk (pomorskie)
praca fizyczna
LIBRA EUROPE Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Komorniki (wielkopolskie)
Utrzymanie sprawności linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urządzeń, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady w zakładzie. Zarządzanie pracownikami.kontakt: m.kijuk (at) superbet.com.pl
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-20 - Zakrze (mazowieckie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program dot. realizacji remontów i inwestycji. Prowadziła dokumentację techniczną. Prowadziła ewidencję realizacji zadań oraz sprawozdawczość w zakresie remontów i inwestycji. Prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową. Weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań remontowych i inwestycyjnych. Opracowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji. Sporządzała projekty roczne i wieloletnie plany inwestycyjne i remontowe. Współdziałała przy przygotowaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów. Współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Praca CUW KATOWICE ul. Wita Stwosza 7 + jednostki obsługiwane na terenie miasta Katowice.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 3 lata przy pracach związanych z budownictwem , a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 2 lata przy pracach związanych z budownictwem. Wymagana: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Exel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
kontrola jakości wyprodukowanych kotłów co, sprawdzanie materiałów w oparciu o zamówienia i dokumentację techniczną
TERMO TECH P.W.T.K. Sp. z o.o. Stąporków - 2016-02-02 - Stąporków (świętokrzyskie)
jw.
JOANNA KOMOROWSKA - 2016-06-07 - Warszawa (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Sławno (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Inspektorat Systemów Informacyjnych - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa turystów, przyjmowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych apartamentów do sieci, kontakt z partnerami firmyPraca na umowę o pracę od 9 do 17 w Kołobrzegu.
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
jw.
Agencja ochrony ośób i mienia Basma Security - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie techniczne lub ogólnokształcące; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego; umiejętności interpersonalne pomagające w obsłudze komputera; zakres obowiązków: tworzenie, pielęgnacja i pilnowanie raportów klienckich, planowanie poprawnego działania wizualizacji i interfejsów systemu, kontrola nad kosztami transmisji GSM do/z urządzeń, kontrola poprawności działania urządzeń telemetrycznych, zdalne wsparcie serwisantów na obiektach w terenie, kontakt z klientami w zakresie spraw technicznych i handlowych, przyjmowanie do realizacji zleceń serwisowo-wdrożeniowych od klientów; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
Nauka:- prowadzenia ewidencji telefonów komórkowych oraz rozliczana faktur VAT- przyjmowania zamówień i realizacji zakupów administracyjnych- rezerwacji hoteli, biletów i innych spraw związanych z wyjazdami służbowymi
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z dostawcami i odbiorcami, pozyskiwanie klientów, sporządzanie zamówień , opracowywanie ofert , analiza i zestawień
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Rzeszów (podkarpackie)
dbanie o czystość w pokojach hotelowych i w pomieszczeniach
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji HACCP, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym, kontrola stanowiska mycia i dezynfekcji
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ,BYDŁA I KONI,SPRZEDAŻ HURTOWA MIĘSA MACIEJEK ROMAN - 2017-10-10 - Tychów (łódzkie)