SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA Sokoły oferta pracy AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI

Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.

Data publikacji: 2018-06-21

Lokalizacja: Sokoły (podlaskie)

Pracodawca: AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 33E, 18-218 Sokoły, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokoły

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokoły

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: zaopatrzeniowiec

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera i pakietu OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Negocjacje cenowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych w relacji z dostawcami i klientami wewnętrznym

Nazwa pracodawcy: AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Kolejowa 33E, 18-218 Sokoły, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki

Gmina pracodawcy: Sokoły

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sokoły

Ulica pracodawcy: Kolejowa

Numer budynku pracodawcy: 33E

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec

Data dodania oferty pracy: 21.06.2018

Oferta pracy ważna do: 20.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Stalowej Woli.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 3 500 PLN

Obsługa klienta w zakresie ofertowania produktów zgodnie z procedurą obsługi klienta. Obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji technicznych, dostępności towaru.warunków zakupu, warunków gwarancji. Pozyskiwanie opinii klientów w zakresie produktów, jakości obsługi. Analiza rynku poprzez monitorowanie cen konkurencji, ofert konkurencji, oferowanych usług. Obsługa klienta: podczas targów, podczas rozmów handlowych z klientami odwiedzającymi zakład, w trakcie spotkań w siedzibie klienta. Dystrybucja materiałów niezbędnych do obsługi klienta : katalogów, CD, cenników. Zapis rozmów z klientami w tym przedstawicielami handlowymi, projektantami, inwestorami w programie CRM. Sprawdzanie poziomu realizacji celów sprzedażowych na podstawie programu CDN. Opracowywanie zestawień. Kalkulacja i wycena usługi anodowania, negocjowanie i przygotowanie ofert handlowych. Przygotowywanie raportów sprzedażowych do przełożonego.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU - od 3 400 PLN

- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

social media, akcje marketingowe, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZENIOWYCH - od 2 000 PLN

obsługa weksel, obsługa i pozyskiwanie klientów, praca biurowa, sprzedaż produktów
Usługi i Doradztwo Ubezp.-Fin. Agata Czarnecka - 2017-01-20 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

wyksz. średnie, predyspozycje do pracy z klientem;pozyskiwanie oraz obsługa klientów, budowanie rynku odbiorców, promocja sprzedaży;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 06.09.2016, profil II
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - 4 000 - 4 500 PLN

SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE, OBSŁUGA INWESTORÓW I PODWYKONAWCÓW W ZAKRESIE ZLECEŃ, UMÓW ANEKSÓW, DBANIE O WYSOKI POZIOM KOMUNIKACJIWMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE PRAWNICZE), UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KOMPUTERA, PRACY W ZESPOLE, PRACY POD PRESJĄ CZASU, RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH STRESOWYCH, BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, POSIADANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, JĘZYK ANGIELSKI LUB JĘZYK NIEMIECKI
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S. K. - 2018-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS/KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac2. sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;4. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia KP5. prowadzenie teczek osobowych6. tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmyMijece pracy: Wrocław. ul. Karkonoska 10,Kontakt kandydatów z pracodowcą: m.zemelko (at) iniout.pl, 881-669-441sala E
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów w Rosji. Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków sprzedaży.
"WAN" Sp.z o.o. - 2016-10-20 - Grzybno (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 2 000 PLN

wyszukiwanie oraz pozyskiwanie funduszy krajowych dla Caritas Diecezji Sandomierskiej
CARITAS Diecezji Sandomierskiej - 2016-04-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, KADR I OBSŁUGI BIUROWEJ (NR 1474) - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA (ENG: ASSOCIATE - PROJECTS) - do 5 745 PLN

Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPZREDAŻY - od 3 500 PLN

bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I PUBLIC RELATIONS(NR 4665) - od 3 000 PLN

Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS EXPORTU RYNEK FRANCUSKI - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 4 000 PLN

Obsługa zagranicznych kontrahentów, pozyskiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami na rynku japońskim, przeprowadzanie procesu sprzedaży, udział w tworzeniu i realizacji strategii eksportowej.
TRENA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Macierzysz (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU SIECIOWEGO - od 1 850 PLN

prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW R46/1638-490/17 - 3 000 - 4 000 PLN

- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szycie, pakowanie, konfekcjonowanie; WYMAGANIA: brak
P.P.H.U. „SZABEL” Szabla Ryszard - 2016-07-25 - Kochanowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW STRATEGICZNYCH - od 3 000 PLN

- analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie- stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców- realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów- negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami- wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP- pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców- sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych- podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii- podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu- rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej- realizacja strategii grupy Rimaster
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - do 2 000 PLN

Do zadań pracowina należeć będzie bieżąca obsługa sekretariatru kancelarii prawnej, w tym w szczególności: 1. prowadzenie terminarza spotkań, 2. odbiór, przygotowanie i wysyłanie korespondencji, 3. prowadzenie akt spraw oraz kalendarza rozpraw, \4. kontakt z sądami i urzędami, 5. sporządzanie wiadomości mailowych oraz pism związanych z organizacją pracy kancelarii. Praca w godz.: 10:00-17:00. Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 726 19 60, e-mail: kancelaria (at) dclaw.pl
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH DAĆKÓW I CHWASTYK SPÓŁKA PARTNERSKA - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

- rekrutowanie pracowników- wyznaczanie spotkań- prowadzenie korespondencji e-mail
RTC Robert Capała - 2017-10-23 - Dęblin (lubelskie)


Wybierz powiat