SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Doświadczenie w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego

Data publikacji: 2019-06-27

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Doświadczenie w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy wysłać na adres: praktyki.kupo (at) ohp.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Poznańska

Numer budynku pracodawcy: 11/13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2019

Data dodania oferty pracy: 27.06.2019

Oferta pracy ważna do: 05.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a63c2e46512d6fd5c39f606df7e60ef7

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ORGANIZACJI SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),- opracowanie tekstów na stronę www/social media,- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2018-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH - od 2 200 PLN

- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW NEPALSKICH - od 14 PLN

dbanie o relacje z klientami z Nepalu, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach nepalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA OBIEKTU - od 1 687,5 PLN

proste prace porządkowe na obszarach biurowo-socjalnych, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 16-22
"HS CLEANING" Sp. z o.o. - 2018-12-24 - Sosnowiec (śląskie)

ACCOUNT MANAGER B2B/OPIEKUN KLIENTA BIZNESOWEGO MAŁOPOLSKIE - od 5 000 PLN

Przygotowanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji, Monitorowanie rynku, Pozyskiwanie klientów, Opieka nad obecnymi klientami firmy.
Voice Net S.A. - 2018-08-14 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W NIEMCZECH - od 7 500 PLN

- Zakres obowiązków:1. Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy2. Wyrabianie przepustek dla pracowników oraz innych dokumentów3. Meldowanie pracowników w urzędzie oraz załatwianie spraw urzędowych4. Tworzenie zamówień w systemie, opisywanie faktur zakupowych5. Pomoc pracownikom w załatwianiu spraw formalnych w Niemczech- Wynagrodzenie: 7500 zł brutto (od 1800 euro/mies.) ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w biurze na budowie. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność. Wymagana biegła znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego wymagana.- CV przesłać na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. administracji w Niemczech
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-18 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 400 PLN

przyjęcie towaru
ALMA MARKET SA - 2016-04-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

prace kadrowe, obsluga programu platnik, anzasoft, superpłace, płatnik
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 250 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SEO - od 2 000 PLN

OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 800 PLN

Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 767,4 PLN

- Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem oraz kandydatami ubiegającymi się o prace u naszego Klienta. Wsparcie dla kandydatów, w przypadku problemów technicznych z wypełnianiem aplikacji. Odpowiedzi na zapytania kandydatów i Klientów. Praca na systemie EVS. Sporządzanie raportów i prezentowanie ich naszym Klientom. Praca w języku niemieckim i angielskim: Praca jest w języku niemieckim i angielskim z uwagi na pracę z klientem i kandydatem niemieckojęzycznym i angielskojęzycznym. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego jest wymagana do kontaktu z kandydatami i klientami w krajach, w których mówi się po angielsku lub po niemiecku.- Wynagrodzenie: 4767,40 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + praca w dni wolne od pracy (w polskie święta). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok i 6 miesięcy w obsłudze klientów. Wymagana bardzo dobra znajomość systemu EVS. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (C1) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-02-22 - Sieniawa (podkarpackie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY - od 2 300 PLN

Zajęcia terapeutyczne, prowadzenie terapii grupowej
AGROTECH POLSKA, CENTRUM TERAPII ASQ ,TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY ASQ WŁADYSŁAW STANEK - 2016-10-07 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR+STAŻ FP - 1 033,7 PLN

-zakładanie akt osobowych-pilnowanie terminów badań lekarskich-zapozanie się z kodeksem pracy-rozliczanie czasu pracy-zapoznanie się z programem kadrowym-wprowadzanie danych do komputera-obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Łódź (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - 3 300 - 3 500 PLN

Rozliczanie produkcjiPrzyjmowanie i wprowadzanie faktur zakupu do systemuPrzekazywanie faktur do księgowościPrzygotowywanie dokumentów sprzedaży (faktury,refaktury, proformy)Sporządzanie korekt, not, kompensat oraz faktur korygującychRaportowanie dotyczące sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 500 PLN

1.organizowanie i nadzór działalności firmy zwiazaną z gospodarką wodno - ściekową;2. przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji i pozwoleń;3. Przekazywanie informacji o stanie środowiska organom państwowym i samorządowym
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Piaszczyna (pomorskie)

KIEROWCA - od 2 000 PLN

Załadunek towarów (okna PCV, rolety) na samochód dostawczy i odwiezienie do klienta wraz z rozładunkiem. Praca w godz.7:00-15:00
PPHU Lamgi Michał Gibowski - 2017-08-30 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA, ROZLICZANIA FUNDUSZY - od 25,75 PLN

- pozyskiwanie środków od osób prywatnych i firm, przygotowywanie umów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji- udział w tworzeniu, obsłudze i realizacji projektów fundacyjnych- koordynacja wskazanych działań i zespołów projektowych- sprawozdawczość i analiza podejmowanych działań, badanie rentowności- współpraca szczególnie przy działaniach z udziałem stron rosyjskojęzycznych- obsługa i kontakt z darczyńcami w języku angielskim i rosyjskimUmowa zlecenia na okres 3 lat.Miejsce wykonywania pracy: 93-271 Łódź, ul. Dąbrowskiego 87 z możliwością pracy na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Ogólne prace porządkowe, mycie hal za pomocą maszyny myjącej, tylko 1 zmiana
Probet sp. z.o.o. - 2016-07-21 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 077 PLN

– dokumentacja pracownicza (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– umowy o pracę, wypowiedzenia umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– listy płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– deklaracje do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– delegacje pracownicze; ewidencja zwolnień lekarskich– plany urlopowe, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– badania okresowe pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami BHP– zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;– wsparcie procesu rekrutacji.
SUN PROJECT SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)

TAPICER - od 2 250 PLN

Tapicer
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Kraszewice (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMOWYCH - do 1 850 PLN

wykształcenie wyższe, staż pracy 2-3 lata, biegła znajomość jezyka rosyjskiego, ukraińskiego i angielskiego, reklama towarów polskich na rynku wschodnim, poszukiwanie i nawiązywanie kontrahentów do współpracy,
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH - od 2 200 PLN

1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat