SPECJALISTA DS SPOŁECZNYCH - PRACE INTERWENCYJNE FP (POWIAT ŻAGAŃSKI) Szprotawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPOŁECZNYCH - PRACE INTERWENCYJNE FP (POWIAT ŻAGAŃSKI)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów z osobami objętymi wsparciem, motywowanie do pracy, świadczenie usług doradczych i mediacyjnych w celu pomagania osobom w rozwiązywaniu umiejętności radzenia sobie z problemami.
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Szprotawa (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Szprotawa, powiat: żagański, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rozmów z osobami objętymi wsparciem, motywowanie do pracy, świadczenie usług doradczych i mediacyjnych w celu pomagania osobom w rozwiązywaniu umiejętności radzenia sobie z problemami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz. pracy 7:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS SPOŁECZNYCH - PRACE INTERWENCYJNE FP (POWIAT ŻAGAŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szprotawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali specjaliści do spraw społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2017
Data zakończenia pracy: 18.06.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy z ludźmi, umiejetność komunikacji oraz mediacji
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: catering,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali specjaliści do spraw społecznych
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 02.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
zbieranie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami głównie ze Wschodu, nadzór nad procesem produkcji oraz przygotowywaniem zamówień
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Runów (mazowieckie)
Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
- koordynowanie pracy w warsztacie,- kontakt z dostawcami i klientami, - nadzór nad narzedziami specjalistycznymi, - koordynowanie zamowień - zaopatrzenie,- prowadzenie dokumentacji ewidencji magazynowej.Wymagane min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość rysunku technicznego, odporoność na stres, dyspozycyjność, mile widziana znajomość branży, aktywność i dobra organizacja pracy.
PUPH ALMET Alojzy Michalski - 2015-12-09 - Nowy Konik (mazowieckie)
przewóz nowych samochodów w transporcie międzynarodowym
Firma Handlowo-Usługowa " SK-TRANS "Sławomir KOCIUBIŃSKI - 2017-06-01 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista do spraw zarządzania i marketingu
JACEK URBAŃCZYK FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR - 2016-04-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja działań w zakresie obsługi zamówienia od chwili wpływu do firmy do momentu dostarczenia towaru do klienta.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów hotelu, utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami hotelu, realizowanie polityki marketingowo- sprzedażowej
L&P Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert i zamówień, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami
A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce - 2016-05-31 - Międzyrzecz (lubuskie)
Prowadzenie uproszczonej księgowości w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe Ireneusz Szymański - 2018-03-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
nabywanie umiejetności w zakresie obsługi klienta indywidualanego, przygotowywanie pod nadzorem indywidualnych projektów galazuterii papiernicznej, zapoznanie z procesem produkcyjnym w Fabryce Inspiracji, nabywanie umiejętności w pozyskiwaniu nowych klientów, sporządzanie umów z klientami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
OLES PRODJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu magazynowo - fakturującego, sprzedaży internetowej oraz logistyki sprzedawanych produktów, korespondencja oraz bezpośredni kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Brzozówka (małopolskie)
praca biurowa,
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
Sporządzanie zleceń, sporządzanie potwierdzeń zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania, fakturowanie, sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, reklamacje, przygotowywanie zestawień do księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Zabrze (śląskie)
- Analiza rynku dot. przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń. Przygotowanie ofert przetargowych. Kompleksowa obsługa postępowania przetargowego. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów. Archiwizacja dokumentacji przetargowej. Monitoring postępowań przetargowych. Uzyskiwanie akceptacji oraz przekazywanie dokumentów odpowiednim organom.- Wynagrodzenie: od 1850 - 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane osoby znające branżę szkoleniową. Samodzielność i dobra ogranizacja pracy. Wewnętrzna motywacja. Zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: szkoleniakatowice (at) sukcesedukacja.pl
SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA WYWIAŁ - 2016-08-01 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacje pracownikówPozyskiwanie kontrahentówUtrzymywanie dobrych relacji z kontrahentamiRealizacja podstawionego celuMiejsce pracy: Wrocław, ul. OstrowskiegoSala C
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Szycie/łączenie tkanin za pomocą maszyny szwalniczej; zszywanie pokrowców mebli tapicerowanych; nauka wszywania dodatków tapicerskich-taśm zamkowych, lamówek,rzepów.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Górzno (kujawsko-pomorskie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawieńpraca w godz. 7-15
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Brak danych
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA NZOZ S.C. - 2017-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Płońsk (mazowieckie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m. in. za:- Prowadzenie polityki kadrowej,- Szukanie nowych możliwości rozwoju kompetencji kadry,- Marketing wewnętrzny,- Administrację i wsparcie procesów płacowych zgodnie ze standardami firmy,- Udzielanie odpowiedzi na pytania z zakresu HR i prawa pracy,- Administrację bazy danych, rejestrację danych płacowych i innych zdefiniowanych przez zakres usług dla Klienta,- Naliczanie i kontrolę płac,- Zarządzanie teczkami osobowymi pracowników, w tym teczkami elektronicznymi,- Ewidencja i weryfikacja czasu pracy,- Przygotowywanie raportów kadrowych.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych,Koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie ich do KG OHP zgodnie z terminami; Sporządzanie oddelegowani upoważnień do przetwarzania danych osobowych rozliczanie czasu pracy pracowników; Akceptowanie harmonogramów oraz programów zajęć dydaktycznych nadzór nad prowadzonymi zajęciami w tym listami obecności dziennikami zajęć zaświadczeniami wydawanymi w ramach udziału w projekcie nadzór nad prawidłową organizacją techniczną i prawną form wsparcia; Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów załączonych do wniosku o płatności wg obowiązującego harmonogramu płatności oraz innych zestawień związanych z realizacją projektu do KG OHP; przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia projektów umów procedur wdrażania poszczególnych realizowanych form wsparcia pod kątem ich zgodności z prawem unijnym i krajowym.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
obsluga klientów w salonie Orange
DMG Partners Firma zarządzająca - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków;
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
Rozbudowanie rynku sprzedaży produktów poprzez budowę sieci dilerskiej i jej stałego rozwoju na terenie Europy Zachodniej(analiza możliwości popytowych), realizacja planów i zadań sprzedażowych, negocjowanie kontraktów, zawieranie umów, planowanie i nadzór nad działaniami marketingowymi na podległych rynkach, tworzenie okresowych analiz i raportów.Praca na okres próbny 3m-ce z możliwością przedłużenia.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-25 - Andrychów (małopolskie)