SPECJALISTA DS ROLNICTWA Pakoszówka oferta pracy SAMGUT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS ROLNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie gospodarstwem rolnym według planu i zasad określonych przez Spółkę.
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Pakoszówka (podkarpackie)
Pracodawca: SAMGUT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:38-507 Pakoszówka 218 a, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie gospodarstwem rolnym według planu i zasad określonych przez Spółkę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ROLNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pakoszówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier rolnictwa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. BE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. T
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagane jest wykształcenie na kierunku rolniczym oraz doświadczenie w zakresie zarządzania gospodarczego i technicznego gospodarstw rolnych
Nazwa pracodawcy:
SAMGUT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
80-219 Gdańsk 13 a, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Numer budynku pracodawcy: 13 a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier rolnictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2016
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
- Księgowanie faktur zakupowych; rozwiązywanie rozbieżności i kontakt z działem zakupów; zapewnianie terminowości płatności; uzgadnianie sald z dostawcami; uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych; zamykanie okresów rozliczeniowych; przygotowywanie rezerw na zobowiązania; przygotowywanie danych do audytu; aktualizacja danych dostawców; współpraca z pozostałymi działami księgowości.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej, bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, doświadczenie w branży budowlanej. Wymagane nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI Z UKRAINY, OBSŁUGA SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ, OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ W JĘZYKU UKRAIŃSKIM
"Sellnet" s.c. A.Konieczna T.Krajewski - 2016-11-22 - Rzepin (lubuskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Mniów (świętokrzyskie)
-OBSŁUGA KLIENTÓW-WYKŁADANIE TOWARÓW -PRACE PORZĄDKOWE
FRAC S.A. - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa spycharki.Miejsce pracy: oddział Radlin, Rydułtowy.
Trakt Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Radlin (śląskie)
Kontakt osobisty,tel:662212121,CV:rekrutacja (at) smlogistic.com.pl.Prowadzenie pełnej księgowości,KPIR,księgowanie faktur sprzedaży,zakupu,raportów kasowych i wyciągów bankowych,prowadzenie rejestrów śr.trwałych,rozliczanie międzyokresowe kosztów,sporządzanie sprawozdań GUS oraz deklaracji podatkowych VAT i CIT.
SM LOGISTIC Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Wieprz (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie i nadzorowanie produkcji roślinnej, nadzór nad właśiciwą eksploatacją maszyn i urządzeń rolniczych
GOSPODARSTWO ROLNE KWIECISZEWO ARCHIDIECEZJI GNIEŹNIEŃSKIEJ - 2016-02-11 - Kwieciszewo (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Potęgowo (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Sady (wielkopolskie)
sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne poszukiwanie klientów
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-03-07 - Białystok (podlaskie)
-Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej,-pobieranie próbek,- prace w laboratorium, kontrola jakości podczas procesu produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI - 2016-08-11 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, stały kontakt z potwierdzonymi klientami, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Świdnik (lubelskie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta.
CENTRUM PAPIERNICZE "KTT" S.C. MONIKA GAPSKA, TOMASZ GAPSKI - 2016-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie nadzorów z zakresu ochrony atmosfery, ochrony przed hałasem i promieniowaniem, weryfikacja danych do naliczania opłat za korzystanie ze środowiska, przygotowywanie wniosków celem pozyskania dotacji z funduszy proekologicznych, opiniowanie dokumentacji przedsięwzięć, których realizacja wpływa na stan środowiska
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-03-23 - Gdynia (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Nagawczyna (podkarpackie)
prowadzenie procesu rekrutacji pracowników obcokrajowców
PROFIS24 SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Imielin (śląskie)
współpraca w przygotowywaniu ofert na wykonanie robót, prowadzenie dokumentacji budowy, zamawianie materiałów, prowadzenie korespondencji z inwestorem, kontrola terminowości robót
BinŻ S.A. - 2017-05-24 - Bełchatów (łódzkie)
wykonywanie zadań służby BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Chorzów (śląskie)
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW Z PZ, PO, RW, DP, MM Z MAGAZYNÓW, KONTROLOWANIE DOKUMENTÓW OBROTU MATERIAŁOWEGO POD KĄTEM PRAWIDŁOWOŚCI I KOMPLETNOŚCI ICH WYPEŁNIANIA W ZATWIERDZANIA PRZEZ UPOWAŻNIONE OSOBY- WERYFIKACJA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW DZIAŁOWYCH, OBSŁUGA I EWIDENCJA NISKO CENNYCH SKŁADNIKÓW MAJĄTKU OBROTOWEGO (FI-AA)
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Jaworowa (mazowieckie)
zarządzanie przedszkolem
"ZIELONE PRZEDSZKOLE" PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE - 2018-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
- uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego oraz kwartalnego - kontrola realizacji budżetu, kalkulacja i wyjaśnianie odchyleń od budżetu i prognoz -monitorowanie wskaźników operacyjnych (produkcyjnych i sprzedażowych) - przygotowywanie raportów okresowych na temat sytuacji gospodarczej - kontrola ocen i rezerw cenowych - aktywny udział w procedach zamknięcia miesiąca - sporzadzanie raportów i analiz finansowych - analiza rentowności produktu, kontraktów itp. - współpraca z działami księgowości, jakości, produkccji, sprzedaży i logistyki.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
poszukiwanie zleceń promocja firmy kontakt z klientami dowóz pracowników i materiałów na miejsce spotkań i eventów
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 2 lata; obsługa komputera, w tym MS Office, Excel; przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przyg. zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)