SPECJALISTA DS. PRZEDSĄDOWYCH R44/3898-1507/15 Włocławek oferta pracy NOBILON MAREK BEDNARZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZEDSĄDOWYCH R44/3898-1507/15
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów zalegających z płatnościami, redagowanie wezwań do klientów, współpraca z kancelariami komorniczymi oraz pracownikami terenowymi
Data publikacji: 2015-12-15
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: NOBILON MAREK BEDNARZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów zalegających z płatnościami, redagowanie wezwań do klientów, współpraca z kancelariami komorniczymi oraz pracownikami terenowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZEDSĄDOWYCH R44/3898-1507/15
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe administracja, prawo, umiejetność obsługi komputera, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: NOBILON MAREK BEDNARZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 15.12.2015
Oferta pracy ważna do: 14.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zleceń transportowych, prowadzenie dokumentacji transportowej, koordynowanie dostaw do klientów kontakt z kierowcami.
IGOPAK Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Polerowanie powłok samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania przez Klienta, pozykiwanie danych niezbędnych do tworzenia dokumentacji aplikacyjnej,sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną projektów, współpraca z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za realizację projektu, w tym z analitykiem finasowym, nawiązywanie oraz utrzywanie kontaktów z Klientem i Instytucjami wdrażającym środki unijne, stała weryfikacja terminów naborów wniosków, doświadczenie w samodzielnym opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych, bardzo dobra znajomość zasad pozyskiwania środków z funduszy unijnych, w tym dokumentów, procedur i wytycznych, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość
Relaksacyjno-Kontemplacyjne Centrum Terapeutyczne SPeS "Pustelnia Złotego Lasu" - 2016-10-25 - Rytwiany (świętokrzyskie)
Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)
szkolenia uczniów i pracowników w zakresie BHP, kierowanie na badania lekarskie (wstępne,okresowe,profilaktyczne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej w/w czynności, współpraca z pielęgniarką szkolną i nauczycielami, zaopatrywanie w odzież i obuwie robocze uczniów i nauczycieli, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami uczniów i nauczycieli, bieżące monitorowanie stanu bezpieczeństwa podczas zajęć warsztatowych i lekcyjnych, bieżące przeglądy bhp, współpraca ze Strażą Pożarną i Sanepidem, inne sprawy wyżej nie wymienione, a wynikające ze stosowania Ustawy o BHP
Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego - 2018-01-09 - Oświęcim (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw
MS BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, ogranizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Znajomość zagadnień sprzedaży wyrobów i usług, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży wyrobów i usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-05-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów; pozyskiwanie danych; obsługa mediów społecznościowych;
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
transport towarów na terenie kraju
Zakład Wyrobów Export-Import Mieczysław Kmieć - 2016-09-12 - Wola Duża (lubelskie)
Specjalista do spraw zakupów
MARKIZETA WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-05 - Skopanie (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z zawodem malarz-glazurnik
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-07-25 - Chojnice (pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
Sprzedaż, rezerwacja biletów lotniczych, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Stare Babice (mazowieckie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Sieradz (łódzkie)
prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Klementowice (lubelskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykształcenie średnie, konieczne doświadczenie w branży handlowej (doświadczenie w pracy w dziale handlowym, zamówień, logistyki), prawo jazdy kat B, obsługa programu CDNXL.Przyjmowanie zamówień sporządzanie zapytań ofertowych, analiza ofert, dokonywanie zakupów.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Piastów (mazowieckie)
- planowanie i realizacja dostaw wysyłek importowych i eksportowych- kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientów- prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu pracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2015-12-07 - Blękwit (wielkopolskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
wymiana i naprawa opon
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Komorowo (mazowieckie)