SPECJALISTA DS. PRAWNYCH I SAMORZĄDOWYCH Oświęcim oferta pracy MIĘDZYZAKŁADOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "BUDOWLANKA"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH I SAMORZĄDOWYCH
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie ustnych i pisemnych opinii dotyczących zagadnień prawnych związanych z działalnością spółdzielni, sprządzanie i opiniowanie innych dokumentów związanych z działalnością spółdzielni, obsługa prawna zarządu i organów samorządowych spółdzielni
Data publikacji: 2017-03-02
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: MIĘDZYZAKŁADOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "BUDOWLANKA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bałandy 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie ustnych i pisemnych opinii dotyczących zagadnień prawnych związanych z działalnością spółdzielni, sprządzanie i opiniowanie innych dokumentów związanych z działalnością spółdzielni, obsługa prawna zarządu i organów samorządowych spółdzielni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH I SAMORZĄDOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Data zakończenia pracy: 10.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe prawnicze, znajomość prawa spółdzielczego i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00 lub od 9:00 do 17:00.
Nazwa pracodawcy:
MIĘDZYZAKŁADOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "BUDOWLANKA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Bałandy 1, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Bałandy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 02.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Rybnik (śląskie)
weryfikacja i selekcja apikacji kandydatów zgodnie z poszukiwanym profilem, zamieszczanie ogłoszeń, administracja bazy kandydatów i jej aktualizacja, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kandydatami
STAROMIEJSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość).
F.H.U. "FARMER " CO. - 2016-03-11 - Bochnia (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziana znajomość jęz. angielskiego. Wynagrodzenie 13,70zł/godz.
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2018-03-14 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Oferujemy:- praca od poniedziałku do piątku- wolne weekendy- jedna zmiana- umowa zlecenie/o prace- atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + prowizja + premia + nagrodyWymagania:- łatwość w nawiązywaniu kontaktów - wysoka motywacja do pracy - dobra organizacja pracy- nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów- konsekwencja i skuteczność w działaniu Szukamy osoby do stałej współpracy.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2015-12-29 - Rybnik (śląskie)
Kreowanie marketingowego wizerunku firmy, reprezentowanie firmy na imprezach międzynarodowych, prowadzenie negocjacji handlowych w powierzonym zakresie, terminowa realizacja planów, ścisła współpraca z zespołem handlowym.
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Rogów (śląskie)
Pozyskiwanie i realizacja zleceń transportowych. Współpraca z klientami. Sprzedaż usług spedycyjnych. Obsługa zleceń spedycyjnych.
"NOVA" KURCZ, MADUZIA SPÓŁKA JAWNA JASŁO - 2015-10-14 - Jasło (podkarpackie)
prowadzenie rekrutacji, współpraca z Urzędem Pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
KCP SP. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)
obsługa bieżni
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów, raportowanie, sprzedaż i zakup (krajowy, unijny, importowy) w oparciu o program SAP B1, przygotowywanie dokumentów na potrzeby odpraw celnych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Mareza (pomorskie)
praca na linii produkcyjnej owoców mrożonych w różnych klasach jakościowych z zachowaniem zasad systemu BRC
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Opole Lubelskie (lubelskie)
nauka wystawiania paragonów i faktur, przyjmowanie towaru, dbałość o wizerunek towarów w sklepie, pomoc przy utrzymaniu czystości towarów oraz wykonywanie zdjęć - fotografia podwodna (ryby i koralowce).
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
przygotowywanie i wprowadzanie do systemu kadrowo - płacowego danych niezbędnych do poprawnego przeliczenia listy płac, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa oraz administrowanie tą dokumnetacją, współpraca z instytucjami ZUS, US, PIP, PEFRON, GUS, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, przygotowywanie róznorodnych raportów i analiz dotyczacych czasu pracy i wynagrodzeń pracowników
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Oborniki (wielkopolskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, wspieranie sprzedaży poprzez współpracę z działem handlowym, kształtowanie wizeruku firmy i jej produktów na rynku mebli biurowych, hotelowych, prowadzenie projektów ora ich realizacja. Praca od pn do pt.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
systemy zarządzania jakością, w tym IFS, BRC, GLOBAL GAP, audyty wewnętrzne, u klienta, praca na terenie Wolsztyna i Żodynia, doświadczenie zawodowe wymagane min. 2-3 lata
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Osoba na danym stanowisku będzie w pełni przeszkolona, obsługa urządzeń kurnika, utrzymywanie czystości urządzeń wody i paszy
FARMA SPÓŁKA CYWILNA WŁADYSŁAW PIASECKI, MARIA BORKOWSKA - 2018-07-19 - Swarzynice (lubuskie)
telefoniczna obsługa klientów, tworzenie raportów, współpraca z serwisem, tworzenie analiz, obsługa posprzedażowa
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2018-01-24 - Milicz (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB;Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia;Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych;Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności;Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania;Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier;Rozwijanie współpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi;Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wieliczka (małopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe- mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, wynagrodzenie chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy-obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON-sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
Praca biurowa w dziale sprzedaży, obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace związane z wysyłka towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Roczyny (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, profesjonalna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)