SPECJALISTA DS. PŁAC(NR 1749) Bydgoszcz oferta pracy Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC(NR 1749)

Wynagrodzenie: od 2 285 PLN

Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa płacowa (szczególnie umowy cywilno-prawne)- pełna obsługa programu Płatnik- szczegółowa weryfikacja kartotek ubezpieczeniowych i dokumentów przekazywanych do ZUS- tworzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych różnych typów (pracownicy, zleceniobiorcy)- sporządzanie informacji PIT oraz przygotowywanie dokumentacji do uprawnień emerytalnych, rentowych- przygotowywanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń

Data publikacji: 2019-03-26

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa płacowa (szczególnie umowy cywilno-prawne)- pełna obsługa programu Płatnik- szczegółowa weryfikacja kartotek ubezpieczeniowych i dokumentów przekazywanych do ZUS- tworzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych różnych typów (pracownicy, zleceniobiorcy)- sporządzanie informacji PIT oraz przygotowywanie dokumentacji do uprawnień emerytalnych, rentowych- przygotowywanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 285 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC(NR 1749)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 285 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Data zakończenia pracy: 30.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek ekonomiczny (finanse, rachunkowość, administracja), doświadczenie związane z rozliczaniem wynagrodzeń z tytułu stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych oraz zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznych, biegła znajomość MS Office , Ms Excel, Płatnik, umiejętność analitycznego myślenia.

Nazwa pracodawcy:
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty w godz. 8.00-14.00 lub poczta:UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH al. Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz pok. 27 Bud. 2.1

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Prof. Sylwestra Kaliskiego

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data dodania oferty pracy: 26.03.2019

Oferta pracy ważna do: 19.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK GŁÓWNY-TRADYCJA - do 1 975 PLN

Obsługa klientów poprzez wykonywanie zadań związanych ze sprzedażą towaru , zastępowanie i realizacja zadań zleconych przez kierownika
RELLA INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

- obsługa sekretariatu/klienta i wsparcie w zadaniach biurowych; - wsparcie działu sprzedaży oraz marketingu; - współpraca z innymi działami firmy.
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Miłosław (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY K/M - od 3 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM TURECKIM - 4 000 - 5 000 PLN

Kontakt z tureckimi dostawcami. Prowadzenie transakcji zgodnie z zasadami, prawem i polityką firmy. Fakturowanie, prace ksiegowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 500 PLN

Nasadzenia roślin i krzewów przy drodze S3 (Nowa Sól - Gaworzyce)
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O - 2018-10-01 - Nowa Sól (lubuskie)

POMOCNIK MAJSTRA BUDOWY - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Krasne (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 400 PLN

budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowych, bieżąca praca w systemie Symfonia
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Końskie (świętokrzyskie)

SPECJALISTA - 2 700 - 3 000 PLN

ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACE PIELĘGNACYJNE, PRACE ADMINISTRACYJNE, GOSPODARCZE, DROBNE REMONTYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa interesantów, prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.ESTETYKI - od 16,8 PLN

Sprzątanie wspólnot mieszkaniowych klatek schodowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - do 3 500 PLN

Wsparcie działu handlowego, działu obsługi klienta i zarządu, obsługa administracyjno - biurowa, obsługa reklamacji.
POLGARD S.C. - 2018-06-20 - Stare Babice (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 4 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków, ewidencja czasu pracy) Sporządzenie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy Sporządzanie umów cywilno prawnych Sporządzenie list płac, odprowadzenie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie Sporządzenie deklaracji do ZUS , US,GUS, PFRON Sporządzenie planów urlopowych, ewidencja i rozliczenie urlopów pracowniczych Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach Sporządzenie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami i na zlecenie Zarządu, praca Pyzdry, jedna zmiana, umowa o pracę, wynagrodzenie do uzgodnienie ok 4.500 zł brutto.
GTC Chwiłowicz Sp. jawna - 2016-10-04 - Pyzdry (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Leżajsk (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Wykształcenie min. średnie techniczne, pref. w kierunkach energetycznych, BHP; doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej lub podstawowa wiedza z zakresu elektryki; bardzo dobra znajomość rynku lokalnego; prawo jazdy kat. B; umiejętność posługiwania się komputerem, biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, doskonalenia um. planowania, organizacji pracy oraz pracy w zespole; um. Interpersonalne, komunikatywność; zakres obowiązków: aktywny udział w rozwoju biznesu i poszerzanie grup odbiorców na rynku lokalnym, przyg. i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, obsługa klienta oraz zamówień, wystawianie dok. Sprzedażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów/ Gliwice KSSE;
CENTRUM TECHNICZNE GRZEGORZ ZIÓŁKOWSKI - 2017-02-16 - Knurów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 250 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

STAZ W firmie EUROWORKER Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 35
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)

Specjalista ds. sprzedaży usług i kredytów - -

Media Expert udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 3 840 PLN

prowadzenie kadr spółkiGodziny pracy:8-16
AROKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 4 200 PLN

Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)

DORADCA KLIENTA (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU) - od 2 300 PLN

obsługa klienta w salonie samochodowym
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - BRANŻA TSL - od 3 500 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych -prowadzenie analiz rynku pod względem potencjalnych możliwości rozwoju handlowego - współpraca z zespołem spedycji-przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów - kształtowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami- planowanie działań sprzedażowych, ich wdrażanie oraz konsekwentna weryfikacja rezultatów- monitorowanie i analiza danych rynkowych, a także zmian i trendów dotyczących branży TSL.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, skuteczne działanie, organizacja czasu pracy, komunikatywność, bardzo wysokie kompetencje interpersonalne i sprzedażowe, prawo jazdy kat. b, raportowanie wyników pracy, nastawienie na realizację celów sprzedażowych, doświadczenie w branży transportowej mile widzianePraca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużenia
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KAMPANII SPRZEDAŻOWYCH Z JĘZYKIEM CZESKIM/SŁOWACKIM (NR REF. SP/CZ/2019) K/M - od 5 500 PLN

aktywne uczestnictwo w prowadzeniu testowych kampanii sprzedażowych w języku czeskim/słowackim, dbanie o prawidłowe relacje z klientami i dobry wizerunek firmy, opracowywanie nowych technik sprzedaży, czynny udział w tworzeniu treści komunikacji z klientem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚĆI - 2 500 - 3 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji księgowej, ewidencja zaangażowania wydatków zgodnie z kasyfikacją budżetową, wpisywanie do rejestru faktur zgodnie z datą wpływu, bieżące i terminowe ewidencjonowanie faktur za poniesione wydatki budżetowe zgodnie z przyjętą w jednostce polityką rachunkowości, sprawdzanie faktur pod względem formalnym, zaksięgowanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową, sprawdzanie i rozliczanie zobowiązań, pilnowanie płatności, terminowości, uzgadnianie sald księgowych, egzekwowanie należności, naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty, obsługa i księgowość funduszu socjalnego pracowników SP nr 4 oraz emerytowanych pracowników szkoły, księgowanie raportów księgowych, wprowadzania do JPK - rejestru VAT zakupu, obsługa kilometrówki, praca na programie Program Finanse.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)


Wybierz powiat