SPECJALISTA DS. OCENY BEZPIECZEŃSTWA PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH. Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCENY BEZPIECZEŃSTWA PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH.
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: ocena receptur kosmetyków, tworzenie i kontrola dokumentacji kosmetyku.
Data publikacji: 2017-10-12
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ocena receptur kosmetyków, tworzenie i kontrola dokumentacji kosmetyku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OCENY BEZPIECZEŃSTWA PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik technologii środków kosmetycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość wymogów prawnych dla przemysłu kosmetycznego oraz mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : kont. osobisty po kont. telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kostrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik technologii środków kosmetycznych
Data dodania oferty pracy: 12.10.2017
Oferta pracy ważna do: 11.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z charakterystyką pracy
ENPOLIS Radosław Radziejewski - 2017-05-11 - Jarocin (podkarpackie)
- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie całości spraw związanych w zakresie administracji kadrowej pracowników. Tworzenie umów cywilno- prawnych. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów pracy. Tworzenie statystki zatrudnienia dla potrzeb wewnętrznych jak i zewnętrznych (np. GUS, Ministerstwo Zdrowia), pierwsza umowa na okres próbny
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-02-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert, fakturowanie, utrzymywanie kontaktów z klientami
Jolanta Marjańska BEPPE - 2017-08-11 - Zawiercie (śląskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Legnica (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymiWspółtworzenie strategii marketingowejProwadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego Kreowanie polityki cenowej hoteluTworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16; kontakt z pracodawcą e-mailowy
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-04-19 - Strzelinko (pomorskie)
Kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych, tworzenie i realizacja strategii marketingowych dla obecnych oraz nowych produktów, prowadzenie analiz i badań rynku pod kątem postrzegania produktów firmy, związanych ze sprzedażą produktów i usług, kształtowanie wizerunku firmy oraz rozpoznawalności firmy, uczestniczenie w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów oraz usług m.in. poprzez redagowanie informacji prasowych, pozyskiwanie klientów.
Spółdzielnia Socjalna Serce Pogórza - 2016-07-07 - Dzierżaniny (małopolskie)
amawianie i zakup materiałów do produkcji,-wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów zakupu,-zgłaszanie wysyłek dziennych wyrobu gotowego-spedycja, przesyłki kurierskie,-przygotowywanie i drukowanie kart zleceń produkcji,-wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów magazynowych-prowadzenie dokumentacji ISO z zakresu zakupów-prowadzenie biura-przyjmowanie i wysyłka korespondencji
Interplastik Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Świdwin (zachodniopomorskie)
tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
wysyłanie zapytań ofertowych, zamówień; kontakt z dostawcą; współpraca z innymi działami w firmie; praca w godzinach 08.00-16.00, I umowa na okres próbny 3 miesiące;
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-13 - Pieńsk (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
- PROWADZENIE I ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW- PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja polityki sprzedażoej firmy, udzia w postępowaniach przetargowych, składanie ofert, rozmowy handlowe
NIRO SP. Z O.O. - 2018-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta w salonie sprzedaży oknoplast w zakresie sprzedaży stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumenty magazynowe, protokoły) utrzymywanie dobrych relacji z klientem, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-02-22 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie, negocjowanie ofert handlowych i realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, ścisła współpraca z komórką płac w zakresie przekazywania informacji osobowych niezbędnych do sporządzania listy płac oraz planów budżetowych, załatwianie spraw emerytalnych, rozliczanie urlopów pracowniczych, sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu kadr, wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia, aktualizacja informacji w BIP, wprowadzanie danych do systemu SIO i SIO2, sporządzanie i wprowadzanie danych do sprawozdań kadrowo-płacowych GUS.
Przedszkole nr 42 "Pod Modrzewiem" - 2016-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Aktualizacja programu zapobiegania i zwalczania zakażeń szpitalnych. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej. Przedstawianie rezultatów i wniosków z kontroli.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
monitorowanie stanu technicznego, konserwowanie i naprawianie instalacji wodnokanalizacyjnych w budynku; naprawianie instalacji grzewczej w budynku; montaż, demontaż sprzętu technicznego (muzycznego), transport w czasie imprez organizowanych przez CK;
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Chojna (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie dostawców, analiza cen, negocjowanie warunków z kontrahentem
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontrola stanu materiałów, zarządzanie poziomem zapasów, tworzenie i realizacja zamówień, organizacja transportu, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, kontrola terminowości i monitorowanie dostaw, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wydania zewnętrznego. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
j.w
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Dostaraczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. portugalskim i angielskim, przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów, aktualizowanie i wprowadzania danych do systemu, wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych, zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko, tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zabierzów (małopolskie)
Księgowanie dokumentów źródłowych.Windykacja należności w opłatach.Rozliczanie mediów na budynkach.Dekretacja dokumentów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
administracja strony internetowej, specjal medice, kontakty z klientem mobilnym
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Kutno (łódzkie)