SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, HISZPAŃSKIM I PORTUGALSKIM Poznań oferta pracy Kinguin Poland Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, HISZPAŃSKIM I PORTUGALSKIM

Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień

Data publikacji: 2016-03-04

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: Kinguin Poland Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
GÓRALSKA 2, 60-623 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, HISZPAŃSKIM I PORTUGALSKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK HISZPAŃSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK PORTUGALSKI

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość globalnego rynku gier komputerowych, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, doświadczenie w e-commerce, doświadczenie w obsłudze klienta, kreatywność

Nazwa pracodawcy: Kinguin Poland Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Nowogrodzka 50/515, 00-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM, świadectwo pracy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać email

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Nowogrodzka

Numer budynku pracodawcy: 50/515

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 04.03.2016

Oferta pracy ważna do: 18.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. BHP - od 1 850 PLN

- wypełnianie obowiązków BHP wynikających z przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- prowadzenie szkoleń z zakresu BHP oraz organizacja dodatkowych: p.poż, korzystanie z gaśnic;- wdrożenie zasad oraz obowiązków wynikających z dokumentacji zagrożeń przed wybuchem;- sprawozdawczość z realizacji Near Missów;- wyposażanie pracowników w odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej;- zarządzanie badaniami lekarskimi pracowników (w tym sanitarno-epidemiologicznymi);- raportowanie do Grupy zdarzeń wypadkowych oraz potencjalnie wypadkowych;- proponowanie oraz realizacja działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa w firmie;- współpraca z organami kontrolnymi;
Wipak Polska Sp z o.o. - 2018-04-12 - Skarbimierz (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (STAŻ) - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji związanej z zatrudnieniem pracownika (prowadzenie akt osobowych, rejestry badań lekarskich, itp.)Sporządzanie umów o pracę (z uwzględnieniem różnych rodzajów umów o pracę)Prowadzenie ewidencji nieobecności (urlopy, choroby, nieobecności nieusprawiedliwione, itp.)Ewidencje i rozliczenie czasu pracy (harmonogramy czasu pracy, rozliczanie po zakończeniu okresu rozliczeniowego)Rozwiązywanie umów o pracę (przy zastosowaniu różnych trybów zakończenia umowy o pracę)
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2016-11-16 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I KOOPERACJI - 1 017,4 PLN

1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 000 PLN

Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU SIECI SERWISOWEJ SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 000 PLN

- pozyskiwanie nowych serwisów do współpracy- negocjowanie warunków umów- wdrażanie serwisów do obsługi zleceń
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WŁOSKIEGO - od 2 000 PLN

obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KONFEKCJONOWANIA - od 2 000 PLN

Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Maków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REDAGOWANIA TREŚCI - od 1 850 PLN

Redagowanie treści tekstów, korespondencja i kontakt tekefoniczny z klientami, obsługa urządzeń biurowych, prace administracyjno- biurowe.
ENVIRO Robert Wojdyn - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I UMÓW - 3 500 - 5 000 PLN

Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych: umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów dostawy. Sporządzanie zleceń, kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów. Przygotowywanie zabezpieczeń umów. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, w tym dok. rozliczeniowych. Prowadzenie rejestru zawartych umów. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz negocjowanie warunków współpracy w toku realizowanych projektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ADMINISTRACJI - od 2 400 PLN

1. Rekrutacja osób na stanowisko opiekun osób starszych w Niemczech.2. Podstawowe prace administracyjne (obsługa drukarki, ksero, podpisywanie umów)3. Organizowanie spotkań rekrutacyjnych4. Działania marketingowe (wystawianie ogłoszeń)
kontakt przez OHP - 2017-08-03 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KONTRAHENTÓW ZAGRANICZNYCH - od 1 850 PLN

Budowanie i utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi,pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych, dbanie o dobry wizerunek firmy poza granicą kraju, obsługa kontrahentów: wyceny, zamówienia, tworzenie ofert handlowych, aktywna sprzedaż i doradztwo dotyczące asortymentuWymagania: dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w obsłudze klienta minimum rok, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość programów MS Office, umiejętność pracy indywidualnie i w grupie, sumienność i poważny stosunek do powierzonych zadań.
F.P.H.U. "PARMAX" s.c. Paweł Paruch, Artur Paruch - 2016-01-12 - Zegartowice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU/ASYSTENT PREZESA - od 1 850 PLN

Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-11-16 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 200 PLN

organizowanie przewozów w realizacjach międzynarodowych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, rozwiązywanie problemów, pozyskiwanie kontrahentów
BULI-TRANS WOJCIECH CHRZANOWSKI - 2016-10-04 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 300 PLN

ścisła współpraca z kierownictwem firmy w zakresie koordynacji projektów rekrutacyjnych; opieka nad obcojęzyczneymi pracownikami; zawieranie umow o pracę; przeprowadzanie badań lekarskich; rekrutacja pracowników; pozostałe prace związane z administracją pracowników; praca na terenie całego kraju;
Crew Training sp. z o.o. - 2017-03-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA HR - od 4 000 PLN

Samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów,tworzenie i wdrażanie narzędzi oceny na potrzeby rekrutacji i rozwoju np.zadań rekrutacyjnych,kreowanie oraz wdrażanie rozwiązań w zakresie employer brandingu w tym obszarze social media.Współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi,szkołami i instytucjami rynku pracy, które mogą byc źródłem pracowników.Prowadzenie szkoleń wewnętrznych. Udział lub samodzielne opracowywanie,inicjowanie i wdrażanie projektow HR,w tym zakresie budowania zaangażowanie pracowników,mentoringu,zarządzenie talentami i wiedzą,budowanie profili i zarządzanie kompetencjami.Przygotowywanie raportów i analiz.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 1 017,4 PLN

Prowadzenie spisu pism, postanowień i decyzji. Rejestrowanie dokumentów niezbędnych do ustalenia prawa do świadczeń. Redagowanie pism urzędowych. Wydawanie druków wniosków o ustalenie prawa do świadczeń. Przyjmowanie wniosków o ustalenie uprawnień do świadczeń. Wprowadzanie wniosków do systemu komputerowego. Sporządzanie decyzji administracyjnych. Obsługiwaniu urządzeń biurowych. Wpinaniu dokumentacji związanej z ustaleniem uprawnień do świadczeń do akt świadczenioborców. Wykonywanie ww. czynności pod kierunkiem przełożonego. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30 lub 11:00-19:00 (praca zmianowa) (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 000 PLN

Raportowanie i sprawozdawczość do odpowiednich organów ochrony środowiska, monitorowanie i wdrażanie odpowiednich przepisów, współpraca z urzędami.
AIM - ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTAA - 2 500 - 2 900 PLN

telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA- OPERATOR OBSŁUGI MASZYN NOWOCZESNYCH (220J) - od 1 850 PLN

Konserwacja i obsługa maszyn (sortownica i pakowarki).
GPW BOBER Sp.z.o.o. Spólka komandytowa - 2016-03-25 - Warszawice (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (PRACA NA 1/2 ETATU) - 1 462,5 - 2 160 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J.FRANCUSKIM - od 4 500 PLN

wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Francji
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ. - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
MULTEAFIL SP. Z O.O - 2016-12-19 - Dobrzyca (wielkopolskie)


Wybierz powiat