SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (STAŻ) Lubin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (STAŻ)

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji klientów, bieżąca obsługa biura, prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych

Data publikacji: 2016-04-25

Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji klientów, bieżąca obsługa biura, prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (STAŻ)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: lubiński

Gmina pracodawcy: Lubin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubin

Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego

Numer budynku pracodawcy: 12b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 25.04.2016

Oferta pracy ważna do: 09.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Zawiercie (śląskie)

PAKOWACZ - 13 - 15 PLN

- kompletowanie asortymentu z branży odzieżowej, - pakowanie, sortowanie, składanie odzieży
kontakt przez OHP - 2016-06-10 - Gądki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

analiza i specyfikacja potrzeb zakupowych poszczególnych działów firmy, wyszukiwanie, nawiązywanie współpracy z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie umów, wdrażanie rozwiązań w celu zwiększenia efektywności, generowanie oszczędności i optymalizacja kosztów, stworzenie standardów wyboru i oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej
INTROL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-08 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - MONTAŻYSTA MEBLI - od 2 000 PLN

BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 3 000 PLN

realizacja zadań określonych w krajowych przepisach służby bezpieczeństwa i higieny pracyprowadzenie szkoleń BHP dla pracownikówprowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danychbieżąca ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracykontrole wdrażania i przestrzegania wymagań prawnychprowadzenie dochodzeń powypadkowychsporządzanie analiz występujących wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowychsporządzanie wymaganych raportów i statystyk BHPplanowanie i prowadzenie auditów wewnętrznych w zakresie BHPciągłe doskonalenie BHP w ramach funkcjonującego systemu zarządzania ISO 9001 i ISO 14001 propagowanie kultury BHP w firmie z naciskiem na prewencjęwspółpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych w zakresie BHP
Garbarnia Szczakowa S.A. - 2016-11-29 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ - od 5 800 PLN

PROCESOWANIE TRANSAKCJI PŁATNICZYCH, FAKTUR I ZOBOWIĄŻAŃ FINANSOWYCH, TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW ANALIZ I NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM KAPITAŁU, PODEJMOWANIE STOSOWNYCH KROKÓW W PRZYPADKU WYKRYCIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI AUDYTU, UDZIAŁ W PROJEKTACH I PRZYGOTOWYWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE FINANSOWYM
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS RYNKU WŁOSKIEGO - od 4 900 PLN

Brak danych
GLOBSPED SP.Z O.O - 2018-02-15 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZENSTWA IT (NR 6371) - 1 850 - 8 500 PLN

- wdrażanie polityki i standardów bezpieczeństwa, osiągnięcie i utrzymanie zgodności bezpieczeństwa i ciągłości działania,wdrożenie i wsparcie procesów Compliance Risk Governance w jego / jej obszarze,przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian; przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTU Z INDIAMI - od 2 100 PLN

nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z importem towarów z Indii, budowanie i nadzorowanie własnych relacji z firmami z Indii;
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 700 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)

MASAŻYSTA - od 2 000 PLN

Wykonywanie masażu klasycznego w formie leczenia oraz profilaktyki.Wykonywanie masażu izometrycznego oraz drenażu limfatycznego.Przeprowadzanie masażu punktowego oraz masażu metodą Schantala.Prowadzenie dokumentacji pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS HYDRAULIKI SIŁOWEJ - od 4 000 PLN

sprzedaż elementów hydrauliki siłowej (węży, końcówek, złączy, szybkozłączy, urządzeń do produkcji przewodów hydraulicznych);opracowywanie ofert techniczne – handlowych w zakresie hydrauliki siłowej;poszukiwanie nowych odbiorców elementów hydrauliki siłowej;kompleksowa obsługa wybranych klientów (odbiorców elementów hydrauliki siłowej);
Tubes International sp. z o.o. - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - do 4 500 PLN

bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ NARZĘDZI - od 2 200 PLN

Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 000 PLN

- Obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym, kontakt mailowy, telefoniczny z klientami. Przygotowywanie zamówień w formie elektronicznej, obsługa reklamacji oraz zwrotów. Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych. Na stanowisko mogą aplikować również osoby niepełnosprawne. Kontakt telefoniczny (533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: projekt (at) av-biurorachunkowe.pl
AV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - 1 380 - 1 610 PLN

Pomoc w obsłudze sekretariatu szkoły, inne prace biurowe.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MAJĄTKOWYCH, INWESTYCYJNYCH I MAJĄTKOWYCH - od 2 000 PLN

Specjalista ds. majątkowych, inwestycyjnych i majątkowych
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2017-07-27 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY FŚW - od 1 850 PLN

prace proste
VOLT - 2016-08-04 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zapoznaie się z procedurami ORANGE POLSKA,współudział w przygotowywaniu prezentacji,współudział w przygotowywaniu ofert dla klientów,przygotowywanie dokumentacji dla klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Prace przy utrzymaniu porządku, prace fizyczne.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Szosa Turecka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - SEKRETARKA - do 2 700 PLN

Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera (MS Office); mile widziane prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki; kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień, fakturowania, raportowania; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

1. Prowadzenie sprzedaży produktów firmy.2. Kontakt i rozmowa z klientami oraz firmami współpracującymi - komuniaktywność.3. Zamawianie towaru /składanie zamówień.4. Reprezentacja firmy.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Leszcze (łódzkie)


Wybierz powiat