SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 4 790 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
Data publikacji: 2017-07-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 790 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2017
Data zakończenia pracy: 09.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomiczny lub humanistyczny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny, 2 lata doświadczenia na stanowisku, biegła znajomość pakietu MS Office; mile widziana znajomość GSAP/H3, kierowanie się etyką zawodową w obsłudze klienta
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 01.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2017
Podobne oferty pracy
- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwykonawców, tworzenie dokumentacji warsztatowej, udział w radach budowy, spotkaniach koordynacyjnych
ATREM S.A. - 2016-04-06 - Złotniki (wielkopolskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
projektowanie i przygotowywanie reklam
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wieluń (łódzkie)
- planowanie i koordynowanie dzialań marketingowych;- kampania w mediach;- przygotowanie materiałów promocyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-30 - Rokocin (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współtworzenie strategii marketingowej oraz jej realizowanie, współtworzenie i nadzór nad komunikacją marki, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, przygotowywanie kampanii i akcji promocyjnych, tworzenie programów lojalnościowych dla klientów i ich realizowanie , organizacja udziału w targach, wystawach i spotkaniach temetycznych, koordynowanie kreacji i produkcji materiałów reklamowo-produkcyjnych oraz ich dystrybucja do klientów, współpraca z agencjami reklamowymi; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie / wyższe - marketing, wysoka kultura osobista, samodzielność i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki, kreatywność, pomysłowość, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; FIRMA ZAPEWNIA: ciekawą i koncepcyjną pracę na samodzielnym stanowisku w młodym zespole, duże mozliwości rozwoju zawodowego, możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej firmie produkcyjnej
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)
zakup i sprzedaż mięsa mrożonego oraz owoców i warzywkontakt z producentami i firmami handlowymiposzukiwanie nowych kontrahentów
Dawid Piorun FOODTRADE - 2016-04-15 - Łowicz (łódzkie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Popielówek (dolnośląskie)
Prowadzenie biezącej kontroli jakości detali, półproduktów i produktów gotowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, kontrola prawidłowości działań pracowników, ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem, prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Sprzedaż wyrobówPozyskiwanie nowych klientów
"MOSTOSTAL - MET" Spółka Z O.O. - 2016-07-08 - Biłgoraj (lubelskie)
Praca jako elektromonter przemysłowy na terenie województwa dolnośląskiego na okres 12 miesięcy z zamieszkaniem.
EnergoLink Przemysław Kamiński & Janusz Kamiński Sp.j. - 2015-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż płytek na rynek niemiecki (telefonicznie, e-mailowo), obsługa klientów , zamówienia
STAR-GRES Sp. z o. o. - 2015-12-08 - Końskie (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem. miejsce pracy: Wola
Górnicze Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "PIAST" S.A. - 2018-08-07 - Bieruń (śląskie)
Główne zadania:Wsparcie Zarządu w realizacji zadań w obszarze ekonomicznymZapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkamiorganizacyjnymi w firmieProwadzenie kalendarza spotkańOrganizacja spotkań na terenie biura i spotkań zewnętrznychWymagania:Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewnymDoświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją zadań z zakresu ekonomiiUmiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office,Analityczne podejście do problemówWysoka kultura osobistawysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Fabryka Nowoczesnych Funkcji Meblowych TAGMET sp. z o.o. - 2016-01-08 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
monitoring procesu produkcji pod względem jakościowym, organizacja i koordynacja kontroli komponentów przed ich uzyciem w programie produkcyjnym
PPHU"Marcus" Marek Bartoszek - 2017-01-13 - Myszków (śląskie)
Frezer narzędziowyn
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Modelowanie w glinie, styropianie, konstruowanie, malowanie, odnawianie elementów scenograficznych,wykonywanie prac plastyczno-modelowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomośc języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
przygotowywani sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, nakrywanie stołów; serwowanie potraw i napojów; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień; obsługiwanie maszyn i urządzeń w części handlowej zakładu; inkasowanie należności od klientów; sprzątanie stołów oraz dbanie o czystość sali.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Krajnik Dolny (zachodniopomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gdynia (pomorskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych należności, przygotowywanie raportów i analiz, praca w języku angielskim i tureckim.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
CENTRUM ZABEZPIECZENIA INFORMACJI Sylwester Cieśla - 2018-08-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Zadania z zakresu prawa.Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze, mile widziani abslowenci.
Centrum Szkolenia Żandarmerii Wojskowej - 2015-12-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw
Omed-Mese Mensure Karatas - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa telefoniczna i internetowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy; przygotowywanie ofert oraz wycen dla klientów; realizowanie zamówień internetowych; podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami; budowa pozytywnego wizerunku firmy; realizacja strategii handlowej firmy. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
AGD MARKET Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Zabrze (śląskie)
REALIZOWANIE PROCESU ZARZĄDZANIA , PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI ;ORGANIZOWANIE ,PRZEWODZENIE,MOTYWOWANIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Skierniewice (łódzkie)