SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ I SPRZEDAŻY Borów Wielki oferta pracy Agronomik Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżący kontakt z biurem rachunkowym, organizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, fakturowanie, wnioskowania do ZUS, US, Urząd Celny, załatwianie spraw związanych z naliczaniem koncesji, uzyskaniem zezwoleń.
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Borów Wielki (lubuskie)
Pracodawca: Agronomik Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:67-125 Borów Wielki 57E, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżący kontakt z biurem rachunkowym, organizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, fakturowanie, wnioskowania do ZUS, US, Urząd Celny, załatwianie spraw związanych z naliczaniem koncesji, uzyskaniem zezwoleń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borów Wielki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasteczko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa kasy fiskalnej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość j. francuskiego lub angielskiego, znajomość prawa pracy, podstaw rachunkowości, obsługa biura.
Nazwa pracodawcy: Agronomik Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
67-125 Borów Wielki 57E, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasteczko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borów Wielki
Numer budynku pracodawcy: 57E
Profil działalności pracodawcy: rolnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 06.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie szkoleń z procedur obsługi klienta w zakresie wsparcia celnego w językach angielskim i niemieckim, opracowywanie materiałów szkoleniowych i instrukcji pracy, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów na produkty firmy, ralizacja złożonego planu sprzedaży.
GREEN ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Genowefa (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-04-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie cen, eksportowanie odpadu towrzywa sztucznego do Chin, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Oświęcim (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- wysyłka poczty (przygotowywanie, zestawienia),- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja dokumentów magazynowych,- przygotowywanie zestawień w Excel.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Zgierz (łódzkie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
weryfikacja jakości produktów,wprowadzanie towaru na stan magtazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, przygotowanie raportów w exelu, komunikacja mailowa
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Kolbuszowa (podkarpackie)
rozliczanie świadczeń medycznych, obsługa Portalu Swiadczeniodawcy i programu ESKULAP
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowtnej w Łodzi - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania przez Klienta, pozykiwanie danych niezbędnych do tworzenia dokumentacji aplikacyjnej,sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną projektów, współpraca z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za realizację projektu, w tym z analitykiem finasowym, nawiązywanie oraz utrzywanie kontaktów z Klientem i Instytucjami wdrażającym środki unijne, stała weryfikacja terminów naborów wniosków, doświadczenie w samodzielnym opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych, bardzo dobra znajomość zasad pozyskiwania środków z funduszy unijnych, w tym dokumentów, procedur i wytycznych, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość
Relaksacyjno-Kontemplacyjne Centrum Terapeutyczne SPeS "Pustelnia Złotego Lasu" - 2016-10-25 - Rytwiany (świętokrzyskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych w języku obcem, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, udział w targach handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
- kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, - naliczanie wynagrodzeń iświadczeń pieniężnych z ubezpieczenie społecznego, - ustalanie uprawnień doświadczeń pracowniczych wymaganych przepisami prawa pracy, - sporządzanielist płac (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), - sporządzanie: deklaracjipodatkowych, ZUS, w tym korygujących, sprawozdań do GUS, PFRON, -prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - współpraca z ZUS,US, GUS, PIP oraz innymi instytucjami, - prowadzenie Zakładowego FunduszuŚwiadczeń Socjalnych, - tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne firmy. Praca w godzinach 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2017-05-16 - Jełowa (opolskie)
Praca na linii produkcyjnej związana głównie z lutowaniem, programowaniem i testowaniem układów elektronicznych. Pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail; wysokość wynagrodzenia brutto: 1850zł
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Słupsk (pomorskie)
Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-11-24 - Opole (opolskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; wiedza z zakresu administracji publicznej; praktyczna znajomość planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; zakres obowiązków: opracowywanie założeń do budżetu Uczelni i jednostek organizacyjnych; analiza kosztów i przychodów poszczególnych jednostek organizacyjnych Pol. Śl.; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-20 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów, rozliczanie pieniędzy, zamawianie towarów, składanie raportów (w j. chińskim)
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz.min. średnie, preferowane logistyk, kilkuletni staż pracy w dziale logistyki, zakupów lub sprzedaży;koordynacja procesów realizacji zamówień, profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami, bardzo dobra organizacja pracy włanej i pracy w zespole;
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-04-19 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. wyższe, znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, bardzo dobra znajomość Ms Excel, doświadczenie w sprzedaży ofert handlowych, dokładność, zaangażowanie, profesjonalizm, samodzielność;tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i ofert konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz biznes planów, współpraca z urzędami, wykonywanie czynności administracyjnych
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem posługującym się językiem portugalskim.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi Sprawdzanie kompletności poprawności dokumentówWprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnianie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, ścisła i efektywna współpraca z zespołem kadr
Czerska Fabryka Mebli sp. z o.o. - 2017-06-22 - Czersk (pomorskie)