SPECJALISTA DS. MARKETINGU Stradomia Wierzchnia oferta pracy "TEAM-PLAST" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie ulotek reklamowych, obsługa programów graficznych, współpraca z mediami, obsługa strony internetowej, biegła znajomość jęz. angielskiego.
Data publikacji: 2016-02-29
Lokalizacja: Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Pracodawca: "TEAM-PLAST" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:56-500 Stradomia Wierzchnia 88 A, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie ulotek reklamowych, obsługa programów graficznych, współpraca z mediami, obsługa strony internetowej, biegła znajomość jęz. angielskiego.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stradomia Wierzchnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Syców
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Biegła obsługa komputera (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Nazwa pracodawcy:
"TEAM-PLAST" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
56-500 Stradomia Wierzchnia 88 A, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Syców
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stradomia Wierzchnia
Numer budynku pracodawcy: 88 A
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.02.2016
Oferta pracy ważna do: 28.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- znajomość rysuneku technicznego oraz programu CAD,- projektowanie wyrobów,- przygotowanie dokumentacji technicznej,- kontrola zgodności wyrobu ,- kalkulacja kosztów,
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2018-04-18 - Wronki (wielkopolskie)
Poszukiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja strategii handlowej, przygotowywanie ofert handlowych, budowa wizerunku firmy
REMSOD SP Z O O - 2018-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Zamieszczanie ofert pracy. Rozmowy z kandydatami. Tworzenie systemu rekrutacji pracowników. Budowanie wizerunku zgodnie z employer branding. Tworzenie raportu o pracy. Wykonywanie tłumaczeń ukraińskich, rosyjskich potrzebnych do rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej (głównie z Ukrainy i Białorusi).
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, sporządzanie listy płac etc.
KANCELARIA PODATKOWA FISKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 11/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urzązeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków, zdanie egazminu e-learningowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Oława (dolnośląskie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W J. UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH. PLANOWANIE STRATEGII REKRUTACJI DANEJ FIRMY.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-12 - Goleniów (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Dębica (podkarpackie)
Poszukiwanie i obsługa klientów na rynkach Polski, Niemiec, Anglii, Czech, Bułgarii, Ukrainy, Rosji, Białorusi i krajów europejskich. Uczestnictwo w targach. Wprowadzanie towarów, wystawianie faktur, znajomość przepisów obsługi celnej
ANTYNEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przyjmowanie i ewidencję zamówień, - prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, - egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, - realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, - optymalne planowanie zaopatrzenia, - rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, - p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
organizowanie i uczestnictwo w targach branżowych, przygotowanie materiałów promocyjnych w reklamach, redagowanie tekstów promocyjnych, prowadzenie strony internetowej pod nadzorem informatyka (zamieszczanie ogłoszeń na tej stronie) współpraca z kadrą branżową, zamieszczanie reklamowych artykułów sponsorowanych, nadzór nad wizerunkiem firmy zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej.
PRZEDSIĘBIORSTWO SPRZĘTU OCHRONNEGO"MASKPOL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Konieczki (śląskie)
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, - przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,- negocjacje z kontrahentami,- zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Lublin (lubelskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy;
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie mile widziene; kreatywność, cierpliowość, odpornośc na stres; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2018-07-03 - Gliwice (śląskie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Bezpośrednie kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Końskie (świętokrzyskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, oraz prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę-ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku-możliwość rozwoju zawodowego- stałe, terminowe wynagrodzenie(płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji)- atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne - dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen- bony świąteczneOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie oferty ze zdjęciem na adres:kadry (at) metrixmetal.plProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Tczew (pomorskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Sieradz (łódzkie)
wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w branży konstrukcyjnej, aktualne uprawnienia budowlane. Praca w delegacji- zjazd raz w tygodniu-woj. wlkp i ościenne
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE PRO-MET H.KOBUSIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-28 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Opole (opolskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów podstawowych przeznaczonych do wykonawstwa konstrukcji budowlanych i materiałów dodatkowych do spawania, kontrola jakości półproduktów i produktów końcowych, na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kończąc na kontroli końcowej wyrobu przygotowanego do wysyłki,opracowywanie dokumentacji powykonawczej zakładowej kontroli produkcji (PN-EN ISO 3834, PN- EN 1090, wymagania dla ZKP), nadzór nad procesami reklamacyjnymi, kontakt i kontrole u podwykonawców.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kluczbork (opolskie)
Pomocnicze prace przy konstrukcjach stalowych,roboty budowlane.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Panieńszczyzna (lubelskie)