SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Krosno oferta pracy MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzia za samodzielne prowadzenie operacji księgowych.Wynagrodzenie 2500-4500

Data publikacji: 2017-02-03

Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)

Pracodawca: MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzia za samodzielne prowadzenie operacji księgowych.Wynagrodzenie 2500-4500

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017

Data zakończenia pracy: 31.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, specjalizacja: księgowość, finanse i rachunkowość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Adres pracodawcy:
Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy kierować na adres: praca (at) merkurymarket.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Krosno

Gmina pracodawcy: Krosno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krosno

Ulica pracodawcy: Czajkowskiego

Numer budynku pracodawcy: 51

Profil działalności pracodawcy:
KRS 0000490943Markety budowlane, wyposażenie wnętrz- łazienek,stolarka budowlana, oświetlenia pomieszczeń, farby, lakiery, gładzie szpachlowe, firany i inne.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 03.02.2017

Oferta pracy ważna do: 28.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC LEKARSKA - od 1 800 PLN

Pomocnicze czynności dlsa personelu lekarskiego w zakresie prowadzenia dokładnej i systematycznej dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zadań zgodnie ze standardem dokuemntacji obowiązującym w oddziale i publicznych zakładów opieki zdrowotnej wg wzorów i w terminach podanych przez Zleceniodawcę.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2015-12-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU OPROGRAMOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH/ IT SPECJALIST - od 6 360 PLN

wykonywanie operacyjnych procesów ITIL, zarządzanie dokumentacją, wiedzą w odniesieniu do dostarczanych usług
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)

Specjalista ds. planowania transportu - -

Media Expert Planowanie oraz koordynowanie realizacji zamówień do sklepów
Współpraca z firmami transportowymi; sprzedaż ładunków poprzez giełdy transportowe
Rozliczanie czasu pracy kierowców; rozwiązywanie bieżących problemów transportowych
Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w MS Excel
Media Expert - 2016-07-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA W PRACOWNI KONTROLI JAKOŚCI - 2 000 - 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służb Mundurowych odpowiedzialna będzie min. za: *współudział w projektowaniu konstrukcyjno-materiałowym Przedmiotów Umundurowania i Wyekwipowania (PUiW);* współudział w opracowywaniu Wojskowych Dokumentacji Techniczno-Technologicznych (WDTT) PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;* wypracowywanie kryteriów oceny wyrobów gotowych;* dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi WDTT oraz wzorami PUiW; *dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz wystawianie zaświadczeń o ich zgodności z obowiązującymi WDTT oraz wzorami PUiW; *prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW;*udział w działalności normalizacyjnej.
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Budowanie bazy klientów na rynku hurtowym, realizacja celów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bukowiec (wielkopolskie)

Specjalista ds. Sprzedaży (dział Drobne AGD) - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:

sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ - 2 500 - 3 493 PLN

Ustalanie harmonogramu dostaw i surowców do produkcji, monitorowanie i kontrola stanu magazynowego, dostępności produktów, uzupełnienie zapasów, kontrolowanie realizacji zamówień, tworzenia analiz i zestawień( umiejętność pracy w MS Exel). Pracodawca wymaga posiadania wykształcenia wyższego(ekonomia, logistyka i pokrewne), bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności myślenia analitycznego, dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-04-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 1 204,88 PLN

Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)

MAGAZYNIER - od 1 100 PLN

PRZYJMOWANIE TOWARÓW DO MAGAZYNU
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Modlniczka (małopolskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

Obsługa urządzeń teleinformatycznych (faks, skaner), przygotowywanie i redagowaniedokumentacji dotyczącej prowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.Przygotowywanie dokumentacji w celu jej archiwizacji w archiwum zakładowym.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

fakturowanie, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów
P.P.H.U. "RYŚ" - 2016-09-28 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - STAŻYSTA - 997,4 PLN

organizacja pracy sekretariatu uczniowskiego, prowadzenie dokumnetacji, współpraca z nauczycielami i wychowawcami, archiwizowanie dzienników lekcyjnych i arkuszy ocen, sprawozdawczość, wykonywanie wszelkich prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH - od 1 005 PLN

-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR PRAS - do 2 000 PLN

Obsługa maszyn i pras
MANPOWER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Wieszowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I LOGISTYKI - 1 850 - 2 500 PLN

Koordynacja działań w zakresie obsługi zamówienia od chwili wpływu do firmy do momentu dostarczenia towaru do klienta.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY - od 2 100 PLN

Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Katowice (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW MECHATRONICZNYCH - od 2 294 PLN

nauczanie przedmiotów mechatronicznych
Zespół Szkół Elektrycznych - 2017-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 3 000 - 4 000 PLN

Organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-08-22 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

Prowadzenie spraw marketingowych firmy
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2016-01-11 - Lubin (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI SPRĘŻYN/OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - 1 850 - 2 500 PLN

obsługa maszyn do produkcji sprężyn, rolowanie formatek sprężynowych, obsługa wózka widłowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PIOTR SOPOLIŃSKI - 2016-05-20 - Drogoszowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 200 - 2 500 PLN

obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

uprzejma obsługa klientów przy kasie, prowadzenie i obsługa kasy, przyjmowanie bonów, rozliczanie kasy, sprzątanie pomieszczeń w miejscu pracy, kontrola przyjęcia towaru, przepakowywanie uszkodzonych opakowań
"ALDI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Głogów (dolnośląskie)


Wybierz powiat