SPECJALISTA DS. KANCELARYJNYCH Łódź oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KANCELARYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy biura Wojewódzkiego Komendanta OHP. Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.Przyjmowanie korespondencji (również w formie elektronicznej) i przedstawianie jej do dekretacji Wojewódzkiemu Komendantowi.Przekazywanie zadekretowanej korespondencji oraz pozostałej poczty właściwym komórkom organizacyjnym.Nadzór i kontrola nad bieżącymi zarządzeniami WK w celu zapewnienia ich kompletności, kolejności i aktualizacji.
Data publikacji: 2020-06-03
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie pracy biura Wojewódzkiego Komendanta OHP. Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.Przyjmowanie korespondencji (również w formie elektronicznej) i przedstawianie jej do dekretacji Wojewódzkiemu Komendantowi.Przekazywanie zadekretowanej korespondencji oraz pozostałej poczty właściwym komórkom organizacyjnym.Nadzór i kontrola nad bieżącymi zarządzeniami WK w celu zapewnienia ich kompletności, kolejności i aktualizacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: PODSTAWA+ DODATEK STAŻOWY
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KANCELARYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła obsługa pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność redagowania pism
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie z minimum rocznym stażem pracy.Mile widziana praktyka na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
danePracodawcy_nip: 725-13-89-269
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Łódź
Adres pracodawcy:
Pomorska 40, 91-408 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny należy przesłać drogą mailową na adres kadry (at) lodz.ohp.pl do dnia 15.07.2020r.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Łodzi zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 r., poz. 1000)”.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: Instytucja rynku pracy.
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Łódź
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4cf9471d37217b9ca86e12132a7c8517
Podobne oferty pracy
- Współtworzenie profilu kandydata. Planowanie procesu rekrutacji. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych na ukraińskie, białoruskie, rosyjskie, gruzińskie, mołdawskie portale z pracą. Przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy z terenu Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii i dokonywanie ich selekcji. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii. Monitorowanie rynku pracy. Sporządzanie i prowadzenia bazy danych CV. Sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Odbieranie samochodem służbowym pracowników z dworca / lotniska. Pomocy w załatwianiu spraw urzędowych. Czynności związane z przygotowaniem i kompletowaniem niezbędnej dokumentacji dla nowych pracowników. Pomoc w uzupełnianiu kwestionariuszy osobowych. Pomoc w załatwianiu spraw związanych z zakwaterowaniem. Informowanie kandydatów o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-13:00.
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Katowice (śląskie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Analiza przejściowych świadectw płatności, analiza i raportowanie finansowe, weryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SA - 2017-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
CDM SMITH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych zgodnie z obwiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi, Kontrola obiegu dokumentacji handlowej, Wprowadzanie nowych danych do systemu i edycja aktualnych, Ścisła współpraca z działem handlowym i magazynem.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2020-01-28 - Rusiec (łódzkie)
pozyskiwane i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie stałych relacji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zabierzów (małopolskie)
- opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami- czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi- nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze- przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomiczne, min. 6 miesięcy doświadczenia w księgowości i/lub dziale finansowym, dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, znajomość systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), biegła znajomość j. angielskiego.
PERFECT CONSULTING - 2016-10-03 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii, praca z zespołami ds. transakcji finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości, zapewnienie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich, uzgodnienie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich, sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczacych podatków pośrednich do organów
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Kraków (małopolskie)
bieżące rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami oraz tworzenie, administrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie sekretariatu, kadr, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wilków (dolnośląskie)
Prace na magazynie i produkcji.Podanie o pracę oraz CV dostarczyć osobiście lub na e-mail: kadry (at) ergopack.pl
P.P.H.U. Ergo - Pack Tomasz Dyga - 2019-09-20 - Krapkowice (opolskie)
- Kontakty handlowe z odbiorcami z Polski i Ukrainy. Przygotowanie i przetwarzanie dokumentów handlowych (oferty, zamówienia, korespondencja handlowa) w języku polskim, ukraińskim i rosyjskim. Obsługa systemu / platformy internetowej FIORI.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do obsługi systemu / platformy internetowej FIORI, która jest obsługiwana wyłącznie w języku angielskim (system / platforma internetowa napisana wyłącznie w języku angielskim). W systemie tym znajdują się sprzedawane produkty wraz z ich specyfikacją techniczną oraz jest to platforma internetowa do obsługi specjalnych warunków handlowych z producentem sprzedawanego sprzętu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość języka polskiego w stopniu biegłym. Wymagana biegła umiejętność obsługi komputera z obsługą internetu. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w stopniu C2 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radom (mazowieckie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zmówień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2017-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Projektowanie konstrukcji metalowych, trójwymiarowych.Opracowywanie technologii.Tworzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Oziemkówka (mazowieckie)
- Realizacja zamówień przesłanych przez PH,- dostarczanie dokumentów do magazynu,- przyjmowanie zamówień od klientów,- wprowadzanie do systemu,- informowanie PH o niedoborach, zamianach towarowych.
IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Skórcz (pomorskie)
Planowanie szkoleń i kursów, prowadzenie dokumentacji finansowej i wydawanie zaświadczeń, rekrutacja uczestników kursów, obsługa organizacyjno-techniczna organizowanych szkoleń i egzaminów, opracowywanie kosztorysów kursów, nadzór nad ich realizacją oraz ich rozliczanie.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa techniczna urządzeń wchodzących w skład wypożyczalni rowerów miejskich, naprawa terminali, fremlocków, komputerów pokładowych i montaz tych urządzeńzatrudnienie na umowę zlecenie około 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność według potrzeb cały tydzień w godzinach 9:00-19:00oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka nad flotą pojazdów, kontrola dokumentacji, kontrola kierowców, zaopatrzenie warsztatu, liczenie projektów budowlanych.
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, bardzo dobra znajomość j. niemieckiego, komunikatywność (łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz utrzymanie dobrych relacji), wysoka umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność i szczegółowość w wykonywaniu powierzonych zadańZakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiempracodawca oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rozwojowej firmie i interesującą pełną wyzwań pracę wraz z możliwością rozwoju zawodowegopracodawca oczekuje dołączenia zgody na przetwarzanie danych osobowych
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2020-02-10 - Biadki (wielkopolskie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów,- prowadzenie bazy klientów,- sporządzanie ofert handlowych,- sporządzanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej,- współpraca z Dyrektorem,
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2016-11-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
nadzór techniczny nad grupą maszyn i urządzeń produkcyjnych, nadzór nad planowymi przeglądami, konserwacjami i remontami w obszarze parku maszynowego, opracowanie i prowadzenie dokumentacji technicznej współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi w zakresie opieki gwarancyjnej i pogwarancyjnej związanej z maszynami, szukanie alternatywnych dostawców dla części zamiennych, nadzór nad mechanikami, szkolenia pracowników z zakresu znajomości obsługi maszyn oraz dokumentacji DTR
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sporządzanie kalkulacji cenowych, list obecności, inwentaryzacji, prowadzenie rozliczeń gotówkowych itp. zamawianie towarów i negocjowanie cen zarządzanie terminami dostaworganizowanie transportów gotowych maszyn kompleksowa obsługa administracyjna biurawspółpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy wsparcie kierownika produkcji tłumaczenie dokumentów zarządzanie zasobami magazynuraportowanie bezpośrednio do przełożonego
ICE- TRADE PRODUCTION Sp. z o.o - 2018-03-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia dystrybucji, zarzadzanie środkami technicznymi
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS - 2016-10-28 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
- Zakres obowiązków:1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)