SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI R50/1464-737/20 Włocławek oferta pracy CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM WE WŁOCŁAWKU


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI R50/1464-737/20

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych, sporządzenie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.;- prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac;- sporządzenie i rozliczanie umów cywilno-prawnych/umowy o dzieło, umowy zlecenia/;- stała obsługa programu kadrowo-płacowego;- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzanie rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych/praca w programie Płatnik/;- prowadzenie ewidencji i rozrachunków dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie raportów i sprawozdań GUS wymaganych przepisami;- przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo-płacowego oraz bankowości elektronicznej;- kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń bhp oraz badań medycyny pracy;- udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych;- współpraca w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska, organizowanie naborów i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;- prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;- prowadzenie dokumentacji Dyrektora Centrum w pełnym zakresie/w tym redagowanie pism i zarządzeń;- rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Centrum i przekazywanie jej Dyrektorowi;- regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań/przelewy;- opieka nad Archiwum Centrum.

Data publikacji: 2020-07-08

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM WE WŁOCŁAWKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Żytnia 55, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych, sporządzenie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.;- prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac;- sporządzenie i rozliczanie umów cywilno-prawnych/umowy o dzieło, umowy zlecenia/;- stała obsługa programu kadrowo-płacowego;- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzanie rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych/praca w programie Płatnik/;- prowadzenie ewidencji i rozrachunków dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie raportów i sprawozdań GUS wymaganych przepisami;- przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo-płacowego oraz bankowości elektronicznej;- kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń bhp oraz badań medycyny pracy;- udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych;- współpraca w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska, organizowanie naborów i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;- prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;- prowadzenie dokumentacji Dyrektora Centrum w pełnym zakresie/w tym redagowanie pism i zarządzeń;- rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Centrum i przekazywanie jej Dyrektorowi;- regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań/przelewy;- opieka nad Archiwum Centrum.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - w zależności od stażu i kwalifikacji

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI R50/1464-737/20

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020

Data zakończenia pracy: 23.11.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wykształcenie wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; znajomość przepisów: prawa pracy, płacowych, ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych, podatkowych dotyczących podatku od osób fizycznych, postępowania administracyjnego

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM WE WŁOCŁAWKU

danePracodawcy_nip: 8881044851

danePracodawcy_regon: 000218816

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Jasna 5c, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny; życiorys; kopie dokumentów poświadczających wymagane: doświadczenie, staż pracy, posiadane kwalifikacje; kwestionariusz osobowy, którego wzór stanowi załącznik do ogłoszenia (dostępny na stronie BIP); oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; oświadczenie o korzystaniu w pełni praw publicznych i o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie; aktualne/ważne 3 miesiące od dnia wydania/zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań na stanowisku specjalisty ds. kadr i administracji; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym naborem na stanowisko specjalisty w Centrum Opieki nad Dzieckiem we Włocławku przy ul. Łubnej 17

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: dni robocze, Godziny : 08.00-15.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

danePracodawcy_kodPowiatu: 0464

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984752

Ulica pracodawcy: Jasna

Numer budynku pracodawcy: 5c

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 08.07.2020

Oferta pracy ważna do: 08.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?595871b9dbb0daea95422d5eb0f121af

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 250 PLN

– kompleksowe prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem– naliczanie wynagrodzeń zleceniobiorców, sporządzanie rachunków z umów zleceń– wysyłanie do PUP oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi; zgłaszanie rozpoczęcia, zakończenia, nie podjęcia pracy.– wystawianie faktur dot. agencji zatrudnienia,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd – firma,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych,– obsługa programu płacowo-k
ZAKŁAD STOLARSKI ANDRZEJ MIEDZIŃSKI - 2019-10-18 - Kowale (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 200 PLN

Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA STOISKO ŻYWNOŚĆ - od 2 100 PLN

Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy na stoisku żywnosć, praca ze skanerem, obsługa klienta, piekarnia, nabiał, warzywa i owoce, lada.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Sulechów (lubuskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 2 250 - 2 600 PLN

Prace porządkowe i gospodarcze w hotelu Klimek
Hotel Klimek SPA Klimek Sp.j - 2019-12-10 - Złockie (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ECOMMERCE.ST(PO WER IV) - 1 017,4 PLN

Praca biurowa - przyjmowanie zamówień, pakowanie zamówień, obsługa apteki internetowej.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

Bieżące utrzymywanie kontaktów z klientami. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami. Wprowadzanie zamówień.
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (O) - do 2 500 PLN

obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt z klientami
THE HERO Sp z o.o. Sp. K. - 2017-12-22 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Obsługa klienta zagranicznego. Preferowana znajomość języka niemieckiego.
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego "HEJS" Jerzy Bigos - 2020-01-03 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 0648) - 3 500 - 4 500 PLN

przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez firmę, przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych, nadzór nad kosztami pracy przy realizacji zleceń, kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie
REMSOD SP Z O O - 2019-02-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY - STAŻYSTA - 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: kontakty telefoniczne z klientami, weryfikacja dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu teleinformatycznego.Miejsce odbywania stażu: MikołówCzas pracy stażysty: pn-pt między 8.00 a 18.00 (8h dziennie)Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa o pracę, min. 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH - od 1 750 PLN

Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 4 000 PLN

analiza doikumentacji projektowej, przygotowanie ofert, materiałów ofertowych
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2020-06-24 - Pułtusk (mazowieckie)

SPECJALISTA - 3 700 - 4 100 PLN

Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczanie imprez i uroczystości, prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca 2 - zmianowa 06.30 - 22.00 Wymagane złożenie aplikacji na stronie: https://bip.nadarzyn.pl/Pierwsza umowa na 6 miesięcy.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-04-07 - Nadarzyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO / SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA - od 2 200 PLN

Organizowanie grupowych i indywidualnych zajęć dla osób uczących się,pracujących i poszukujących pracy z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Planowanie kierunku rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań.Planowanie szkoleń i koordynowanie działalności szkoleniowej.Sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności.
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 200 PLN

1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ - do 6 300 PLN

-analiza danych księgowych, przygotowanie księgowań, - rekonsyliacja kont, - współpraca z zespołem z Wielkiej Brytanii odnośnie wyjaśniania różnic na kontach, zmiany i standaryzacji procesów, - współpraca z audytem, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - od 2 000 PLN

Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 150 PLN

Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej kontrehentom na terenie Ukrainy. Negocjacje cenowe warunków kontraktów w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)

SPECJALISTA (ENG: ASSOCIATE) - od 6 263 PLN

Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów, raportowanie.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 600 PLN

przygotowywanie ogłoszeń ,prowadzenie rekrutacji cudzoziemców z krajów NEPAL, UKRAINA, INDIE ,rozmowy z kandydatami do pracy ,rozmowy z agencjami
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Żminne (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Kontakt tel:502209328.Praca na 1zm. 7-15 lub 8-16.Miejsce pracy Targanice jw.lub Kęty ul.Fabryczna 15a.Obsługa komputera,wystawianie faktur,sprzedaż wysyłkowa,praca na magazynie,pakowanie-rozpakowywanie paczek,drobne prace ślusarskie,czyszczenie słupków.
P.H.U. STAL-BRAM Maria i Łukasz Biczak s. c. - 2016-01-07 - Targanice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Plan i organizowanie wysyłek towarowych, obsługa administracyjna dokumentów. Praca jednozmianowa: 08:00-16:00. Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie na okres próbny 3 m-ce, następnie na czas określony 33 m-ce. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny: 33 873 41 69 lub e-mail: praca (at) wosana.pl, kadry (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2018-04-20 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - OFPR/16/1079 - od 2 000 PLN

- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - KOORDYNATOR ROBÓT - od 2 600 PLN

- Koordynowanie robót drogowych związanych z budową ekranów. Rozliczanie zleceń. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony (12 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne (zarzadzanie). Obsluga pakietu MSOffice, prawo jazdy kat. B. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32-225-78-59) w godz.: 07:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
1. USŁUGI TRANSPORTOWO DROGOWO MOSTOWE JAN OPITEK 2. JB-KOMPLEX JAN OPITEK - 2017-07-04 - Chełm Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 000 PLN

edycja zdjęć, znajomość mediów społecznościowych, edycja stron www., obsługa programu POWER POINT i WORD
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wojcieszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 3 200 - 3 700 PLN

przygotowywanie umów, świadectw pracy, prowadzenie rejestrów zatrudnienia pracowników, przygotowywanie pism i zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, o urlopach macierzyńskich, rodzicielskich) sprawdzanie rachunków umów kontraktowych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2019-07-02 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - do 4 350 PLN

Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji - teczek osobowych, sporządzanie umów - aneksów - świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.kasprzyszak (at) wsf.edu.pl
Wyższa Szkoła Filologiczna we Wrocławiu - 2018-08-06 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat