SPECJALISTA DS. JAKOŚCI -INOWROCŁAW, UL.WIEJSKA 81/MĄTEWSKA 73 (NR 0640) Inowrocław oferta pracy BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI -INOWROCŁAW, UL.WIEJSKA 81/MĄTEWSKA 73 (NR 0640)

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczychNadzór nad procesem reklamacji,Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcjiSzkolenia pracowników z zakresu kontroli jakościPrzeprowadzanie audytów wewnętrznych i audytów dostawców

Data publikacji: 2019-02-21

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wiejska 81, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczychNadzór nad procesem reklamacji,Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją jakościową,Opracowywanie i wdrażanie planów kontroli,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla wdrażania nowych produktów oraz bieżącej produkcjiSzkolenia pracowników z zakresu kontroli jakościPrzeprowadzanie audytów wewnętrznych i audytów dostawców

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie w zależności od doświadczenia oraz umiejętności

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. JAKOŚCI -INOWROCŁAW, UL.WIEJSKA 81/MĄTEWSKA 73 (NR 0640)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2019

Data zakończenia pracy: 21.05.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
dobra organizacja , samodzielność , operatywnoścć

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w innej firmie,Znajomość podstawowych narzędzi jakościowych - 8D, Ishikawa, 5Why,Umiejętność organizacji pracy, samodzielności,Zdolność analityczne i umiejętność formułowania wniosków i zaleceń na podstawie wyników audytów,Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu, sumienność,Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),Umiejętność przeprowadzania audytu wewnętrznego będzie dodatkowym atutem

Nazwa pracodawcy:
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Wiejska 81, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail : praca (at) firmabuster.plDodatkowe informacje dot. zatrudnieniaKlauzula informacyjna: Administratorem danych jest Buster Buczyński i Stejter Sp. z o. o. z siedzibą w Inowrocławiu, przy ul. Wiejskiej 81. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 6 m-cy od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Jeśli wyraża Pan/Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Wiejska

Numer budynku pracodawcy: 81

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data dodania oferty pracy: 21.02.2019

Oferta pracy ważna do: 15.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - 5 000 - 6 500 PLN

wykonywanie analiz i raportów, znajomość MS SQL, wdrażanie nowych rozwiązań spełniających potrzeby informatyczne na różnych szczeblach organizacji, wsparcie pracowników w sprawach informatycznych, rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych, wymiar czasu pracy: 40 godz. tygodniowo 08.00-16.00
PROFIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Łomna-Las (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

obsługa klienta przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzenie danych do systemu, weryfikacja klientów pod kątem poprawności danych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)

WYCHOWAWCA ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ - od 1 250 PLN

1. kierowanie bieżącą działalnością Świetlicy Środowiskowej;2. nadzór nad bieżącymi wydatkami Świetlicy Środowiskowej;3. organizowanie przyjęć dzieci do Świetlicy Środowiskowej;4. opracowanie regulaminu organizacyjnego Świetlicy Środowiskowej;5. opracowanie sprawozdań dotyczących działalności Świetlicy Srodowiskowej;6. opracowanie rocznych planów pracy;7. diagnozowanie potrzeb i problemów dzieci i ich rodzin;8. prowadzenie bieżącej dokumentacji Świetlicy Środowiskowej;9. opracowanie przy udziale dziecka indywidualnego planu pracy w porozumieniu z wychowawcą lub / i pedagogiem szkolnym, pracownikiem socjalnym, a także innymi specjalistami;10. prowadzenie zajęć z dziećmi;11. sprawowanie opieki nad procesem wychowania dzieci;12. ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszceniach Świetlicy Środowiskowej, podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas zajęć prowadzonych w formie wyjazdowej np. wycieczek, biwaków;13. prowadzenie pracy wychowawczej z dzieckiem;14. tworzenie atmosfery sprzyjającej poczuciu akceptacji i życzliwego zainteresowania połączonego z gotowością pomocy;15. odpowiedzialność za pomieszczenia i wyposażenia, w której odbywają się zajęcia;16. czuwanie nad realizowaniem przez dzieci obowiązów szkolnych poprzez pomoc w odrabianiu zadań domowych i nauce;17. współpraca ze szkołą - wychowawcą, pedagogiem szkolnym, kuratorem, pracownikiem socjalnym, rodzicami, opiekunami prawnymi, sądem i innymi przedstawicielami instytucji;18. informowanie rodziców lub opiekunów prawnych dziecka o jego postepach i trudnościach.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIEBODZINIE - 2016-08-16 - Świebodzin (lubuskie)

POMOC W KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wyksz. min. średnie ekonomiczne, znajomość podstaw księgowości, obsługa komputera- Ms Office, mile widziana znajomość obsługu Comarch Optima, dokładność, sumienność,
REMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

LEKTOR JĘZYKA ROSYJSKIEGO - od 30 PLN

nauka języka rosyjskiego
Perfect English s.c. - 2018-02-23 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w spółce, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó z klientami, współpraca z klientami i handlowcami, nadzór nad personelem sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Leśna (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

kontakt z kontrahentami z Polski i Chin, rezlizowanie zamówień oraz obsługa klientów w języku chińskim i polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 100 PLN

- Wypełnianie obowiązków służby bhp zgodnie z zakresem wynikającym z rozporządzenia w sprawie służby bhp. Przeprowadzanie szkoleń bhp. - Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe - BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY lub studia podyplomowe z zakresu BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY. Minimum roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. BHP. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Znajomość przepisów bhp i przeciwpożarowych. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 504-014-886) lub e-mail: iwona.lozynska (at) szkolenia-bhp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "BE-HA-PE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - od 2 700 PLN

Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, osiąganie celów sprzedażowych , aktywny udział w szkoleniach organizowanych przez TU w celu poszerzenia swojej wiedzy i umiejętności.
MAG-WER POŚREDNICTWO FINANSOWO- UBEZPIECZENIOWE - 2017-12-14 - Luzino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI I AUDYTU WEWNĘTRZNEGO - od 1 204,88 PLN

Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-05-09 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

Opracowywanie zasad i procedur rekrutacji; samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji; sporządzanie bazy danych; selekcja kandydatów na podstawie dostarczonych dokumentów - wyjazdy służbowe na Ukraine
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

FRYZJER - do 2 000 PLN

zg
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Zławieś Wielka (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ - od 1 850 PLN

sprzedaż mieszkań
kontakt przez OHP - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. DEKLARACJI I ZARZĄDZANIA SERWISEM ORAZ IMPORTY URZĄDZEŃ SPAWALNICZYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie spraw reklamacyjnych i import części zamiennych do urządzeń art. gospodarstwa domowego
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DZIAŁU A&R (ARTYŚCI I REPERTUAR) - od 2 500 PLN

- dokonywanie obiektywnej oceny utworu po audytywnej analizie;- dokonywanie systematyki gatunków muzyki popularnej;- segregowanie, porządkowanie oraz opisywanie nadsyłanych utworów muzycznych.Praca w Bielsku-Białej, od pn. do pt. od 9.00 do 17.00.Proponowana umowa o pracę na okres próbny z opcją przedłużenia na czas określony.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-01-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Tworzenie strategi marketingowych, opracowanie haseł reklamowych, współpraca z agencjami reklamy i drukarniami, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta, zachęcanie potencjalnych klientów do zakupu danych produktów, usług w celu zwiększenia zysków firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH - 997,4 PLN

Zapoznanie się z organizacją obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania oraz klasyfikacją dokumentówObsługa urządzeń techniki biurowejObsługa programów komputerowych integraf fakt PKSPomoc interesantom w uzupełnianiu dokumentacji potrzebnej do likwidacji szkody komunikacyjnejPrzyjmowanie i obsługa interesantów Kompletowanie dokumentacji w związku z przyjmowana szkodą
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Pępowo (pomorskie)

SPECJALISTA IT - 2 500 - 2 800 PLN

Rozwiązywanie problemów z zakresu IT zgłoszonych przez użytkowników i praca w zespole odpowiedzialnym za kompleksową obsługę klienta w Lublinie. Eskalacja trudnych zgłoszeń do administratora oraz dokonywanie analiz rozwiązań w celu późniejszego samodzielnego rozwiązywania podobnych zgłoszeń. Dbanie o bazę inwentaryzacje sprzętu, oprogramowania i licencji.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Techcroud Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa zamówień i ich pozyskiwanie, utrzymywanie i nawiązywanie pozytywnych relacji z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 2 100 PLN

Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Wdrażanie strategii i metod promocji, doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Włodawa (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-12 - Mazańcowice (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

Zbieranie informacji o surowcach, opracowywanie instrukcji kontroli przebiegu procesu technologicznego, śledzenie i kontrola procesu produkcji produktu.
"TARKETT POLSKA" SP.Z O.O. ODDZIAŁ JASŁO - 2016-02-29 - Jasło (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY OCHRONY MIENIA - od 1 850 PLN

ochrona obiektu przemysłowego ,robienie obchodów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe"CZA-TA" Ni - 2016-02-16 - Piskorzów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, budowanie długotrwałych relacji handlowych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie baz danych.
Poligrafia i Reklama AMIS ART - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 200 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-10-19 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM R13/0021-13/17 - od 2 500 PLN

- profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.
VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU I EKSPORTU (STAŻ) - 997,4 PLN

osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zabrze (śląskie)


Wybierz powiat