SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Olsztyn oferta pracy Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kasy, księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania)Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Data publikacji: 2018-06-13
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oczapowskiego 2, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kasy, księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania)Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
po okresie próbnym zatrudnienie w ramach umowy na czas określony 33 miesiące
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Rachunkowość podmiotów gospodarczych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kasy fiskalnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane umiejętności: księgowania dokumentów finansowych; sporządzania raportów kasowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Oczapowskiego 2, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
[Kontakt przez pocztę] : UWM, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pokój nr 8
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Oczapowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.06.2018
Data dodania oferty pracy: 11.06.2018
Oferta pracy ważna do: 19.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
- koordynowanie i realizacja projektów, bieżąca i profesjonalna obsługa klientów (w tym biura, poczty i telefonów), organizacja eventów edukacyjnych oraz kursów, pozyskiwanie informacji, budowanie baz kontaktów (w tym zagranicznych).
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie serwisów internetowych, opracowywanie projektów, znajomość rynku z zakresu sprzedaży węgla i nawozów sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Żory (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
Przygotowywanie artykułów i treści marketingowych, opracowywanie materiałów marketingowych, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu. Pomoc w organizacji branżowych eventów i konferencji.
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Brzesko (małopolskie)
kadry, czas pracy, płace
SANTINES Sp. z o.o - 2016-08-11 - Skórzewo (wielkopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
prace produkcyjne
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne -"RSK" Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Głogów (dolnośląskie)
Nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utzrymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozpoznawanie a analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działąń usprawniających obsługęklientów, przygotowywanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, zakładanie i prowadzenie dolumentacji i ewidencji, prowadzenie rejestrów, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej-kserokopiarka, fax, telefon, komputer, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Chorzelów (podkarpackie)
koszenie trawy , pielęgnacja roślin, zbiory roślin, planowanie produktów.
Gospodarstwo Rolne Ardeshir Rana - 2016-05-27 - Łazy (małopolskie)
Zgodnie z umową.
F.U.P.H. GLOMMA Justyna Dłużeń-Kubik - 2016-06-20 - Ropczyce (podkarpackie)
- Prowadzenie promocji i rekrutacji na szkolenia - Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i sprawozdań - Organizacja szkoleń i koordynacji z trenerami- Bieżący monitoring szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacjji związanej z realizacją zadań na potrzeby projektu, prowadzenie działań rekrutacyjnych i promocyjnych, kontakty z klientami, organizacjami , organizacja zatrudnienia subsydiowanego, nawiązaywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową dla uczestnioków projektów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, - opracowywanie i przydzielanie zakresów czynności, - przygotowanie procedury naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze,- prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, - przygotowanie danych związanych ze swoim zakresem obowiązków i czynności, do systemu PABS i SIO, PFRONsala C
Szkoła Podstawowa nr 99 im.Tadeusza Kosciuszki - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej lub inwestycji; sprawdzanie poprawności podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie materiałów (grafika, montaże).Wymagana umiejętność obsługi komputera, mile widziane wykształcenie informatyczne, grafik komputerowy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Sulejówek (mazowieckie)
do uzgodnienia
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Świlcza (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Obsługiwanie zapytań o transakcje. Wspieranie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Tworzenie i realizacja zamówień, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji, kontrola i obsługa dostaw, współpraca z klientem, zewnętrzne badanie rynku, poszukiwanie dostawców
Wireland Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bytów (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)