SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa,
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca biurowa,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2017
Data zakończenia pracy: 06.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oferta w ramach refundacji zatrudnienia osób bezrobotnych do 30 r.ż
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z urzędu pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017
Data dodania oferty pracy: 26.10.2017
Oferta pracy ważna do: 25.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obiegu dokuemntów elektronicznych, aktualizacja danych w firmowym systemie zarządzania i obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Plewiska (wielkopolskie)
prace biurowe
ZAKŁAD TRANSPORTOWY "BOJ-TRANS" JANKOWSKI ZBIGNIEW - 2016-03-01 - Gołaszyn (wielkopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zagranicznych i krajowych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, selekcja aplikacji, headhunting, direct search kandydatów w innych krajach (Turcja)
KRONOSPAN BS Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii/ obróbka plastyczna i termiczna metali.Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy, delegacje na Ukrainę oraz do Bułgarii
COBERG Sp. z o. o. w Organizacji - 2017-02-28 - Racibórz (śląskie)
* Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów * Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży* Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2017-07-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii, administracji bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie księgowości; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-08-03 - Gliwice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami potencjalnymi nabywcami maszyn i urządzeń rolniczych z UE w Pakistanie i Indiach.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
rozliczanie faktur, kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
weryfikacja faktur, wystawianie faktur rozliczeniowych oraz prowadzenie zestawień, windykacja zaległych płatności, rozliczenia delegacji
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa stron internetowych, obsługa sklepów internetowych, marketing internetowy, obsługa stron social media, tworzenie stron
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, dbanie o jej dobry wizerunek
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
przetwarzanie, modelowanie i analiza danych
Brand for you Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; umiejętność planowania i organizacji pracy własnej; orientacja na realizację celów; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera, w tym MS Office ( w szczególności MS Excel); Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientw, głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej na terenie całej Polski; opieka nad dotychczasowymi klientami firmy; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; budowanie oraz podtrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami opartych na zaufaniu; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; przygotowywanie wycen oraz ofert dla klientów; realizacja powierzonych zadań zgodnie ze strategią sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-23 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
DEKARSTWO UZARSKI GRZEGORZ UZARSKI - 2018-06-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z HACCP, kontrola jakości. Mile widziane doświadczenie.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-04 - Jarocin (wielkopolskie)
Specjalista ds. sprzedaży
EUROEXIM Levchenko Sp. komandytowa - 2017-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Swarzędz (wielkopolskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji pracowników;
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Opole (opolskie)
Badania w terenie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "VIA" Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
ZADANIA - udział w przygotowaniu dodatków tematycznych ukazujących się na łamach dzienników - m.in, dotyczących motoryzacji, zdrowia, nieruchomości, zwierząt, turystyki- współpraca z nowymi i stałymi Klientami- przedstawianie rozwiązań reklamowych i doradztwo dla nowych i stałych Klientówpoczątkowo umowa zlecenie max. na 3 miesiące z możliwością skrócenia do 2 m-cy lub 1 m-cakolejna umowa o pracę
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie zawodowe; doświadczenie mile widziane; zdolności manualne, kreatywność; um. pracy w grupie; zakres obowiązków: bezpośredni udział w produkcji w cukierni, utrzymanie czystości na stanowisku pracy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i drukarki fiskalnej
Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler - 2017-11-03 - Zduńska Wola (łódzkie)