SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wałcz oferta pracy 1 Regionalna Baza Logistyczna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych
Data publikacji: 2018-04-24
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: 1 Regionalna Baza Logistyczna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciasna 7, 78-601 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie -przetargi-szkolernia z zakresu zamówień publicznych
Nazwa pracodawcy: 1 Regionalna Baza Logistyczna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Ciasna 7, 78-601 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Ciasna
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.04.2018
Data dodania oferty pracy: 24.04.2018
Oferta pracy ważna do: 22.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie powierzonego materiału do druku, obróbka zdjęć, projektowanie grafiki komputerowej, obsługa komputera i programów graficznych, skład tekst, wysyłanie gotowego pliku do drukarni
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Zgierz (łódzkie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
Negocjowanie warunków z kontrahentami urdujęzycznymi, reklamowanie towarów i usług, nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telofonicznych z potencjalymi klietem ze wschodu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Łódź (łódzkie)
do uzgodniena
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Radom (mazowieckie)
nadzór nad oprogramowaniem maszyn i urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych, instalacja aktualizacji oprogramowania, sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych, instalacja aktualizacji oprogramowania, szkolenie polskich pracowników, utrzymanie kontaktu ze specjalistami w Japonii.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
planowanie i koordynacja działań marketingowych firmy na terenie Ukrainy, Rosji i Białorusi, organizowanie kampanii reklamowych w ww. krajach, kontakt z klientami, organizacja punktów sprzedaży, analiza rynku wschodniego, udział w targach branżowych na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowanie podłoża (szlifowanie, odkurzanie), układanie warstwy gruntu, wylewanie warstwy nośnej, cięcie dylatacji
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Jaworzno (śląskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-05 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wyliczenie wysokości odszkodowań w specjalistycznym systemie informatycznym. Praca w godzinach 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2016-11-03 - Płock (mazowieckie)
obsługa programu magazynowo-księgowego Comarch Optima
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2016-07-22 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
Stworzenie serii artykułów autorskich, interpretujących określone kwestie prawa ukraińskiego. Przygotowanie serii analiz oraz opinii prawniczych z zakresu interpretacji poszczególnych norm prawa ukraińskiego.Za wykonanie tego dzieła prawnik dostanie 72 000 złotych. Przewidziany czas wykonania dzieła to 36 miesięcy. Okres rozliczeniowy - miesiąc. Prawnik dostaje wynagrodzenie etapowo, czyli 2000 zł brutto za każdy okres rozliczeniowy (o ile dany etap dzieła został dostarczony), co daje nam 2000 zł brutto/miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji internetowych, nadzór nad aukcjami, przygotowywanie towaru do wysyłki
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-03-01 - Krosno (podkarpackie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe marketing i zarządzanie, umiejętności: znajomość rynku UE, Europy Wschodniej (branża: zarządzanie kapitałem ludzkim), organizacja pracy podległym pracownikom, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy kat.B, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy. Opracowywanie kompleksowych ofert skierowanych do zagranicznych klientów. Negocjowanie warunków oraz monitorowanie otoczenia rynkowe w poszukiwaniu potencjalnych klientów poza granicami kraju. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
tłumaczenie tekstów umów handlowych oraz redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prace administracyjno biurowe,rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta, analizy finansowe
TACHOSERWIS ZS - Szczepaniak Zenon - 2017-09-29 - Nekla (wielkopolskie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych, udzielanie informacji dotyczącej oferty Centrum, obsługa kasy, wystawianie faktur, sporządzanie raportów kasowych.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2018-05-11 - Gdynia (pomorskie)
Ref Do30Zakres:-wykonywanie i skłądanie ofert,produktów spółkidroga elektroniczną ,telefoniczną i bezpośrednio pozyskiwanie klientów.
GOOD WORK POLSKA Sp.z o.o. - 2016-01-29 - Baniocha (mazowieckie)
Osiąganie zaplanowanych celów sprzedażowych, przeprowadzanie badań i przygotowywanie analizy wyznaczonych rynków, rozwój rynków zagranicznych firmy, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami wraz z analizą ich potrzeb, obsługa klientów zagranicznych, definiowanie potencjału rynku, badanie konkurencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy oraz w delegacjach (w tym zagranicznych).
FABRYKA PIŁ I NARZĘDZI WAPIENICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie rozliczeń kontraktu w tym rozliczeń pomiędzy wykonawcą a zamawiającym oraz wykonawcą i podwykonawcą, analiza i kontrola kosztów rentowności i marży poszczególnych etapów i zakresów zadania, wsparcie procesu budżetowania, kontrola budżetu, raportowanie wykonania i wyjaśnienie oidchyleń, comiesięczne raportowanie do Centrali Spółki zgodnie z wewnętrznymi procedurami, sporządzanie raportów, kontrola kosztorysów, rozliczeń, materiałów kosztów.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Jędrzejów (opolskie)
kompleksowe prowadzenie akt, sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem, obsługa korespondencji (odbieranie poczty i odpowiedzi na pisma wysyłanie)
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tuchów (małopolskie)
- POMOC PRZY TOWARZENIU KAMPANI MARKETINGOWYCH,- WDRAŻANIE KAMPANIIW OBSZARACH SOCIAL MEDIA,- OBSŁ. SKLEPÓW INTERNETOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
ewidencjonowanie udzielanych świadczeń, poznanie zasad rejestracji pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zakopane (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-12-09 - Tczew (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wytwarzanie wyrobów włokienniczych za pomocą maszyn; właściwe wykorzystanie surowców; tworzenie wyrobów o jak najwyższej jakości
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Przepakowywanie zwrotów towarów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE POSTĘP - 2016-01-19 - Świebodzin (lubuskie)