SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - nawiązywanie kontaktów i obsługa kontrahentów z terenu Indii- przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy
Data publikacji: 2020-11-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nawiązywanie kontaktów i obsługa kontrahentów z terenu Indii- przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacjiwysoka kultura osobistakomunikatywnośćbiegła znajomość języka angielskiegobiegła znajomość języka hindiigotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6490006294
danePracodawcy_regon: 63053651400000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.11.2020
Oferta pracy ważna do: 18.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66c346ca1517116123938991aa510cfd
Podobne oferty pracy
Sprzedaż pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-10-26 - Gniezno (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Trzcianka (wielkopolskie)
Realizacja planów inwestycji,remontów i zakupów. Zbieranie ofert związanych z realizacją planów gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrzynych firm remontowo-budowlanych,organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nim warunków. Przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo-budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków. Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji,utrzymania w pełnej sprawności,przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli,pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.Praca od 7-15
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2018-02-21 - Nysa (opolskie)
rozliczanie czasu pracy prowadzenie PPK
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2020-10-19 - Kraków (małopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa klientów w barze
Cafe - Bar Joker Ciemięga Marcin - 2016-04-05 - Zamość (lubelskie)
prace związane z prowadzeniem Stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Częstochowa (śląskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Przeworsk (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych, współpraca, obsługa bieżąca klientów. Przygotowanie ofert, przyjmowanie zamówień, współpraca z innymi działami firmy. Uczestnictwo w międzynarodowych targach handlowych. Dobra znajomość pakietu Office, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Mile widziane osoby z grupą niepełnosprawności. Doświadczenie mile widziane.
PATKAR Stanisław Szydełko - 2020-02-19 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-02-23 - Toszek (śląskie)
Kontakt z klientem bezpośrednim i telefonicznym, obsługa specjalistyczna klientów w poszczególnych działach sprzedaży, uzupełnianie asortymentu na podstawie produktów dostępnych w wewnętrznych magazynach firmy oraz dostępnością u dystrybutorów, koordynacja nad wprowadzaniem do oferty sklepu nowego asortymentu.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Tychy (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)
wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
1. Przeprowadzanie weryfikacji wycen z uwzględnieniem przeglądu poprawności wypełnionych danych, ich kompletności, wyliczeń oraz dokumentacji i spójności stosowanych formuł.2. Kalibracja zewnętrznych czynników ryzyka w oparciu o uznawane dane rynkowe. 3. Zapewnianie, że wszystkie zidentyfikowane odstępstwa są przez zainteresowane strony śledzone i rozwiązywane.4. Zapewnianie, że wszystkie odstępstwa i niestandardowe metody weryfikacji wycen są odpowiednio oparte o udokumentowane wnioski stron.5. Wykonanie ogólnego przeglądu analitycznego oraz wpływu zmian.6. Eskalacja wyjątków oraz osobliwości w rachunku wyników przekraczających określone progi.7. Regularne inicjowanie i wdrażanie projektów usprawnień.
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaraji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej, przygotowywanie umów cywilnoprawnych
Miejskie Centrum Kultury - 2020-03-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS.
OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
reklamowanie zespołów lub indywidualnych wykonawców, rozprowadzanie i sprzedaż biletów, poznawanie rynku potencjalnych odbiorców imprez i widowisk artystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wolbrom (małopolskie)
obsługa rynków azjatyckich
kontakt przez PUP - 2020-06-25 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiedzialność za ciągłość produkcji, wprowadzanie zaleceń produkcyjnych, realizowanie zamówień produkcyjnych, raportowanie efektywności produkcji.
kontakt przez PUP - 2020-05-03 - Tułowice (opolskie)
sprzedaż produktów bankowych, pozabankowych ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i PR firmyDbałość o markę firmy i budowanie jej wizerunkuPlanowanie oraz realizacja działań marketingowych w internecie, prasie i mediach społecznościowychKompleksowe tworzenie ofert handlowych i sponsoringowychZarządzanie stroną internetową aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie pozycjonowania stronyWsparcie marketingowe sprzedażyOpracowanie materiałów promocyjnych (reklamy, e-mailingi, plakaty itp.) samodzielnie oraz z pomocą grafikaPrzygotowywanie planów kampanii outdoorowychKoordynowanie działań związanych z promowaniem firmy i organizacją eventówRealizacja innych projektów i zadań zleconych przez przełożonegoNadzór nad przejrzystością i czytelnością komunikacji z klientem
Paweł Szczerbiński Agencja Artystyczna ARENA - 2018-03-16 - Dębica (podkarpackie)
sprzedaż produktów husqvarna, obsluga klienta, sprzedaż elektronarzędzi, eksoponowanie towaru, przyjmowanie i sprawdzanei zgodnosci towaru, obsluga programu Optima, terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności, Firma oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej i odnoszącej sukcesy firmie o wieloletniej tradycji na rynku; dużą samodzielność w realizacji zadań
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-12-14 - Bełchatów (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów firmy, przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, sporządzanie ofert sprzedaży, umowa na 3 m-ce z możliwością zatrudnienia na stałe, praca w godz. 8-16
SIMBHP Sp. Jawna - 2019-07-12 - Słupsk (pomorskie)
Praca przy sprzedaży i marketingu w zakresie oferowanych produktów ( stolarki okiennej, drzwiowej itp) na terenie całej Polski, przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych w postaci ofert, ulotek reklamowych, wykonywanie prezentacji audiowizualnych, przygotowywanie umów z kontrahentami, negocjacje, uczestnictwo w targach i spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientami (W języku niemieckim lub angielskim), pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych.
Fabryka Części Rowerowych ROMET WAŁCZ Sp. z o.o. - 2015-12-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zakres zgodny z programem praktyk
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SIEDLCACH - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Przemsłowe "MET-STAL" - 2020-10-28 - Kielce (świętokrzyskie)