SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI IMPREZ I PROMOCJI Zgierz oferta pracy M艂odzie偶owy Dom Kultury
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI IMPREZ I PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 1聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Organizowanie imprez, dzia艂ania promocyjne plac贸wki- nab贸r na stanowisko urz膮dnicze- wszelkie informacje dost臋pne na www.mdkzgierz.pl w zak艂adce BIP
Data publikacji: 2016-01-11
Lokalizacja: Zgierz (艂贸dzkie)
Pracodawca: M艂odzie偶owy Dom Kultury
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:D艂uga 42, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: 艂贸dzkie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Organizowanie imprez, dzia艂ania promocyjne plac贸wki- nab贸r na stanowisko urz膮dnicze- wszelkie informacje dost臋pne na www.mdkzgierz.pl w zak艂adce BIP
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI IMPREZ I PROMOCJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zgierz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zgierski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Zgierz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali kierownicy do spraw reklamy i public relations
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 11.01.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie 艣rednie- 艂膮cznie wymagane 5 lat sta偶u pracyWykszta艂cenie wy偶sze- wymagane 艂膮cznie 4 lata sta偶u pracyUmiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera (program Corel i MS Office)
Nazwa pracodawcy: M艂odzie偶owy Dom Kultury
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
D艂uga 42, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: D艂uga
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw reklamy i public relations
Data dodania oferty pracy: 11.01.2016
Oferta pracy wa偶na do: 15.01.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 11.01.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze; do艣wiadczenie w pozyskiwaniu nowych klient贸w na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomo艣膰 j臋zyka rosyjskiego b臋dzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomo艣膰 program贸w MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjno艣膰 i gotowo艣膰 do podr贸偶y zagranicznych; zakres obowi膮zk贸w: aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, wsp贸艂praca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raport贸w z podejmowanych dzia艂a艅; mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego poprzez udzia艂 w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-27 - Gliwice (艣l膮skie)
Wystawianie faktur, wystawianie dokument贸w magazynowych (PW, RW, WZ). Koordynacja wysy艂ek i rozliczanie magazynu.
CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T. - 2016-02-02 - Wykroty (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga zam贸wie艅. Obs艂uga wierzytelno艣ci. Rozwi膮zywanie spor贸w. Obs艂uga skarg klient贸w. Lubricant service. Zarz膮dzanie elemrntami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji proces贸w.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
sprzeda偶 produkt贸w za granic臋 lub sprowadzanie produkt贸w, obs艂uga zagranicznych transakcji handlowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szymonk贸w (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ca艂o艣ci spraw zwi膮zanych z kadrami bez obs艂ugi p艂acowej, praca w zast臋pstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII RO艢LIN IM.F.G脫RSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-07-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wsp贸艂praca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie materia艂贸w dotycz膮cych bie偶膮cych potrzeb inwestycyjnych, kalkulowanie stawek czynszowych w oparciu o rozliczenia koszt贸w, przygotowywanie przetarg贸w i um贸w o prace inwestycyjne i remonty, prowadzenie korespondencji z lokatorami, kontrola rozlicze艅 z dostawcami medi贸w, organizowanie i koordynowanie przegl膮d贸w i odbioru prac budowlanych, remontowych i modernizacyjnych. Praca w godz.: 7-15. Oferta dost臋pna w sali B, D. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.pl
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-W艂asno艣ciowa ENERGETYK - 2017-08-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie zam贸wie艅, sk艂adanie zapyta艅 ofertowych, analiza stan贸wmagazynowych, organizowanie transportu, kontrola realizacji zam贸wie艅,weryfikacja z艂o偶onych zapotrzebowa艅 z kom贸rek wewn臋trznych. Praca od 6-14. Wynagrodzenie 2400z艂 brutto w okresie pr贸bnym, wzrost wynagrodzenia po okresie pr贸bnym 3000z艂 brutto.
Huta Ma艂apanew Sp. z o. o. - 2018-03-08 - Ozimek (opolskie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony 艣rodowiska (raporty z ocen 艣rodowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz 艢rodowiskowych Ekoventus Szyma艅czyk i W臋clewski Sp贸艂ka jawna - 2016-08-29 - Zielona G贸ra (lubuskie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w chi艅skich, kontaktowanie si臋 z kontrahentami klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Kudowa-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu. Zakres obowi膮zk贸w: sprzeda偶, prowadzenie rozm贸w i budowanie relacji handlowych, sprzeda偶 wyrob贸w tartacznych tj. desek, palet, kant贸wek. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze, do艣wiadczenie zawodowe w dziale sprzeda偶y, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego, dyspozycyjno艣膰, zaanga偶owanie.{ kontakt z pracodawc膮 tel: 713898150 }
Enforest Sp.zo.o - 2015-12-02 - Wi艅sko (dolno艣l膮skie)
sprawdzanie i korekta og艂osze艅 przetargowych pod wzgl臋dem merytorycznym, dodawanie specyfikacji do og艂osze艅, w razie brak贸w istotnych informacji w og艂oszeniu kontakt z organizatorami przetargu.
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wsp贸lnicy sp贸艂ka jawna - 2016-02-16 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
POzyskiwanie kontakt贸w, obs艂uga systemu inteligentnego domu. Obs艂uga i opieka nad klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - P艂ock (mazowieckie)
Zbieranie informacji o surowcach, opracowywanie instrukcji kontroli przebiegu procesu technologicznego, 艣ledzenie i kontrola procesu produkcji produktu.
"TARKETT POLSKA" SP.Z O.O. ODDZIA艁 JAS艁O - 2016-02-29 - Jas艂o (podkarpackie)
kontakt z klientem; przygotowywanie i wystawianie faktur; sporz膮dzanie sprawozda艅 itp.; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawc膮 w godz. 10-14
KING JOANNA STANIUK SOMMER - 2017-08-22 - S艂upsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiemgodz. 11.00-19.00
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
poszukiwanie os贸b zainteresowanych prac膮 w Holandii, Niemczech, Belgii w bran偶ach: logistyka, rolnictwo, ogrodnictwo, produkcja, prowadzenie terenowych spotka艅 informacyjnych dla kandydat贸w, przeprowadzanie wst臋pnych rozm贸w kwalifikacyjnych z kandydatami telefonicznych, bezpo艣rednich, prowadzenie i uaktualnianie bazy kandydat贸w i pracownik贸w. Praca: ca艂e woj. pomorskie.Kontakt telefoniczny z pracodawc膮 w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawc膮 ul. 3 Maja 14a 艁贸d藕. Wynagrodzenie do 2000z艂 brutto.
CONTRAIN GROUP Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Pozna艅 (wielkopolskie)
1. Przyjmowanie zam贸wie艅, 2. Sprzeda偶, obs艂uga dokument贸w sprzeda偶y, 3. Obs艂uga aukcji Allegro,4. Wdra偶anie nowych pomys艂贸w.
Extreme Ride - Andrzej Szczypi艅ski - 2018-02-06 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
kontakty handlowe z dostawcami lek贸w, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-12-22 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, przygotowanie kosztorys贸w w zakresie rob贸t drogowych i sieci sanitarnych, wykonywanie obmiaru, wyceny rob贸t, przygotowanie zapyta艅 ofertowych, analiza ofert
KRUSZ-BET SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-06-14 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
przyjmowanie zam贸wie艅, fakturowanie, obs艂uga klient贸w, sprzeda偶 produkt贸w firmy
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe RAK-BUD Raczkowski i Wsp贸lnicy Sp贸艂ka Jawna - 2018-03-26 - Ksi臋偶yno (podlaskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obs艂uga klienta w zakresie ubezpiecze艅 komunikacyjnych i innych.
Po艣rednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-06-21 - Przemy艣l (podkarpackie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej, aktywna sprzeda偶 us艂ug ksi臋gowych, budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klient贸w, windykacja niezap艂aconych nale偶no艣ci klient贸w kancelarii, rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z rozliczaniem w urz臋dachpraca na umow臋 zlecenie (157 godzin w miesi膮cu), praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 8:00-16:00oferta dost臋pna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Dbanie o czysto艣膰 na sali i za barem, obs艂uga klienta, obs艂uga programu gastronomicznego, wydawanie posi艂k贸w i napoj贸w
KROPKA DAWID KUREK - 2016-09-20 - Praszka (opolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obs艂uga klienta w zakresie ubezpiecze艅 komunikacyjnych i innych.
Po艣rednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-09-13 - Przemy艣l (podkarpackie)
WSZYSTKIE CZYNNO艢CI PIEL臉GNACYJNE WOK脫艁 PODOPIECZNEGO, PRZYGOTOWYWANIE POSI艁K脫W, DBANIE O PORZ膭DEK W DOMU, DOTRZYMYWANIE TOWARZYSTWA PODOPIECZNEJ
PROMEDICA CARE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie naboru do pracy pracownik贸w pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z zatrudnianiem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obs艂ugi (przygotowywanie um贸w, wystawianie 艣wiadectw pracy, wymiar贸w wynagrodzenia, ustalanie uprawnie艅 do dodatk贸w sta偶owych, uprawnie艅 do nagr贸d jubileuszowych, ustalanie uprawnie艅 urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracownik贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracownik贸w aktualnie zatrudnionych, emeryt贸w pozostaj膮cych pod opiek膮 szko艂y. Sporz膮dzenie rejestru pracownik贸w, kt贸rym przys艂uguj膮 nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakres贸w czynno艣ci pracownik贸w. Prowadzenie rejestru nagr贸d i kar. Prowadzenie list obecno艣ci pracownik贸w i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnie艅 lekarskich, zasi艂k贸w chorobowych i zwolnie艅 z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do ksi臋gowo艣ci. Kierowanie pracownik贸w na badania lekarskie wst臋pne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej doskonalenia nauczycieli i wsp贸艂praca w tym zakresie z koordynatorem WDN i g艂贸wnym ksi臋gowym. Sporz膮dzanie plan贸w urlop贸w dla pracownik贸w administracji i obs艂ugi prowadzenie rejestru urlop贸w. Sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS i innych resortowych, a w szczeg贸lno艣ci: miesi臋cznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulamin贸w, instrukcji i innych przepis贸w normuj膮cych dzia艂ania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynno艣ci we wsp贸艂pracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szko艂膮. Prawid艂owe przechowywanie i archiwizowanie dokument贸w kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcj膮 kancelaryjn膮 szko艂y. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw zwi膮zanych z obowi膮zkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracownik贸w administracji i obs艂ugi. Koordynowanie prac zwi膮zanych z Systemem Informacji O艣wiatowej, a w szczeg贸lno艣ci: zbieranie od pracownik贸w danych niezb臋dnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bie偶膮ce aktualizowanie bazy danych, bezpo艣rednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szko艂a Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
fizjoterapia
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Koleczkowo (pomorskie)