SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA W BRANŻY IT Bełchatów oferta pracy TELMO Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA W BRANŻY IT

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa sklepu komputerowego. Doradztwo i sprzedaż towaru z branży informatycznej. Zamawianie i przygotowanie produktów do sprzedaży.

Data publikacji: 2019-10-09

Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)

Pracodawca: TELMO Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 23 J, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa sklepu komputerowego. Doradztwo i sprzedaż towaru z branży informatycznej. Zamawianie i przygotowanie produktów do sprzedaży.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od pon. do pt. w godz. 10-18Stabilne zatrudnienie w Centrum Elektroniki, po okresie próbnym dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od wyników pracy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA W BRANŻY IT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: średnie techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień związanych ze sprzętem IT. Łatwość utrzymywania i podtrzymywanie relacji z klientami

Nazwa pracodawcy: TELMO Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 23 J, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: bełchatowski

Gmina pracodawcy: Bełchatów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bełchatów

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 23 J

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż i serwis komputerów, przedstawiciel Cyfry Plus

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.10.2019

Data dodania oferty pracy: 09.10.2019

Oferta pracy ważna do: 07.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6915a45fc7da4753602f833b8066941d

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - ASYSTENT D/S SPRZEDAŻY - do 2 400 PLN

-bieżaca realizacja planów sprzedazy-zbieranie zamówień i monitorowanie realizacja umów- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientamiGCP Koniecpol
GRUPA INCO S.A. - 2018-04-04 - Koniecpol (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 800 PLN

utrzymywanie bieżących relacji handlowych ze stałymi klientami firmy, monitorowanie procesu produkcji zmówień stałych klientów firmy, kontrola realizacji zamówień, operatywność i dobra organizacja. Umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wysokość wynagrodzenia: pensja zasadnicza plus premia- do uzgodnienia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY /DZIAŁ MARKETING-EXPORT "SEA-LINE"/ - od 2 000 PLN

Odpowiedzialność za kontakty handlowe i doradztwo techniczne.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ANALIZ I KONTROLI - od 3 000 PLN

1. generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,2. bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawozdań budżetowych i finansowych z poziomu dysponenta II stopnia w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,3. weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej budżetów jednostek w układzie zadaniowym,4. gromadzenie i wstępną weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczości finansowej podległych jednostek,5. sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, 6. realizację uprawnień jednostki nadzorującej, wynikające z treści rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, dotyczące kontroli merytorycznej prawidłowości złożonych sprawozdań finansowych podległych jednostek,7. realizację zapisów ustawy o finansach publicznych oraz obowiązujących procedur w zakresie kontroli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podległych jednostkach,8. przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo - gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,9. przeprowadzanie kontroli finansowo - gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,10. gromadzenie i wstępne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,11. wykonywanie analiz ekonomiczno - finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny. Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzonego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzaniu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej. Termin składania zgłoszeń - 19 lipca 2019 r.Termin i miejsce przeprowadzania konkursu : I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu,8. dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce poczty operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisji przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminiem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 250 PLN

wyjazdy służbowe w celach administracyjnych, zaopatrzeniowych, utrzymywanie kontaktu z klientami, fakturowanie, obsługa magazynów, tworzenie planów produkcyjnych, logistyka, inwentaryzacje, konfekcjonowanie mieszanin do opakowań jednostkowych, etykietowanie, wykonywanie prac porządkowych, utrzymywanie czystości w biurze i zakładzie
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

Badanie jakości produkowanych gazów, nadzór nad dokumentami.
SPAWMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Chojnice (pomorskie)

REFERENT DS. LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA - 997,4 PLN

Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Makowisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS MECHANICZNO-ENERGETYCZNYCH - 3 000 - 3 500 PLN

Kontrola nad eksploatacją i konserwacją urządzeń pracujących pod ciśnieniem oraz dźwigowo-transportowymi. Komptetowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z paszportami maszyn i urządzeń produkcyjnych wraz z instrukcjami , przeglądami itp. Realizacja zaopatrzenia dla potrzeb działu mechaniczno-energetycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ARCHIWISTA - nieodpłatny

Zapoznanie się z strukturą organizacyjną Archiwum Państwowego w Katowicach, nadzorem archiwalnym, udostępnianiem materiałów archiwalnych i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego w Archiwum.
ARCHIWUM PAŃSTWOWE W KATOWICACH - 2019-06-17 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS WINDYKACJI - 997,4 PLN

specjalista ds windykacji
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 200 PLN

Obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych. Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców. Kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami. Kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie - 2016-02-24 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (NR 0213) - od 3 000 PLN

-prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników , rozliczanie czasu pracy,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2018-01-22 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3 500 PLN

Realizacja planów sprzedażowych; kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Błonie (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S HYDROIZOLACJI - od 3 500 PLN

hydroizolacja budynków
KAISER ONE Sp. z o. o. - 2017-10-13 - Ruda Śląska (śląskie)

INŻYNIER MECHANIK LUB INŻYNIER BUDOWNICTWA - 3 485 - 4 920 PLN

nadzór nad pracami montażowymi
WAKRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Krępna (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (SPRZEDAŻ STALI) - od 3 000 PLN

- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. LICENCJI - 2 400 - 3 000 PLN

- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400-3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 11:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie, w callcenter lub sprzedaży. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 14,7 PLN

- analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku,- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,- realizowanie planów sprzedażowych, - pozyskiwanie nowych klientów,- monitorowanie stanów magazynowych.Umowa zlecenie, ilość godzin miesięcznie ok. 110.Dyspozycyjność w godzinach: 9:00 - 15:00Proponowany okres zatrudnienia: 3 lataMiejsce wykonywania pracy: Wrocław ul.Grabskiego + według zleceń.
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 4 600 PLN

odpowiadanie na e-mailowe i telefoniczne zapytania w języku angielskim i francuskim, księgowanie faktur, przygotowywanie płatności, audytowanie raportów z rozliczeniami podróży służbowych pracowników, przygotowywanie raportów i statystyk, usprawnianie procesów, szkolenie nowych osób, bliska współpraca z klientem, aktualizowanie procedur, dzielenie się wiedzą na temat procesów z innymi poracownikami, zastępowanie i wspieranie innych pracowników
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ FUNDUSZY WEWNĘTRZNYCH SEKCJI ANALIZ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 280,46 PLN

-koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.- koordynowanie na poziomie Odziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapoznania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Z J. ANGIELSKIM - od 4 000 PLN

Profesjonalna obsługa klienta biznesowego, samodzielne koordynowanie zamówień ustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłek, bieżący kontakt z innymi działami firmyudział w targach branżowych.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)

POMOC SPEDYTORA - 1 033,7 PLN

obsługa listów przewozowych i wykazów przewozowych w komunikacji SMGS i CIM, przyjmowanie, wysyłanie awizacji przesyłek, prowadzenie korespondencji z klientem (godziny : I zm. 8:00-16:00, II zm. 12:00-20:00)
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Małaszewicze Duże (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - 3 000 - 4 000 PLN

prowadzenie biura, rozliczanie budowy oraz pracowników
Przedsiębiorstwo Wielowski - Budownictwo Stanisław Wielowski - 2019-04-29 - Przęsocin (zachodniopomorskie)