SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Ząbkowice Śląskie oferta pracy MiK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale logistyki-obsługa klienta
Data publikacji: 2020-07-30
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: MiK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MELIORACYJNA 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca w dziale logistyki-obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 7 00 - 15 00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0224
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSłUGA KOMPUTERA ORAZ PROGRAMÓW MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: język angielski na poziomie podstawowym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy: MiK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 8871650604
danePracodawcy_regon: 005825870
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
MELIORACYJNA 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: od poniedziałku do pią, Godziny : po uprzednim kontakcie telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0224
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984692
Adres strony pracodawcy: www.mikfirma.com.pl
Ulica pracodawcy: MELIORACYJNA
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bd718ee1836a575de1292f8c15a71641
Podobne oferty pracy
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi. Wymagana znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-04-16 - Chojęcin (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie bieżących spraw biurowychm.in; przyjmowanie przychodzącej korespondencji , rejestracja wysyłanej i otrzymywanejkorespondencji. Wysyłanie korespondencji biura na poczcie opracowywanie dokumentów do wysyłki.Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych z dostawcami usług i towarów .Współpraca w zakresie rozliczeń z biurem finansowym itp. Praca od pon-pt w godz. 7:00-15:00.
AKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-27 - Opacz Mała (mazowieckie)
wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie bazy kandydatóprowadzenie rekrutacji pracowników dla klientów w POlsce i za granicąpozyskiwqanie kandydatów do zatrudnienia
Human & Hunter Byliński S.J. - 2015-11-09 - Cieszyn (śląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kozienice (mazowieckie)
- przetwarzanie codziennych zamówień za pośrednictwem systemu ERP, zapewniając ich przesyłanie do magazynu i księgowanie u klientów,- zapewnienia dostaw spełniających oczekiwany poziom usług w połaczeniu z raportem OTIFA,- tworzenie raportów i uczestnictwo w cotygodniowych telekonferencjach z zespołem operacyjnym z zagranicy,- codzienny kontakt z językiem obcym ze względu na współpracę z kontrahentami,- rozpatrywanie skarg klentów, badanie problemów i zbieranie not kredytowych w razie potrzeby,
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Brodziszewo (wielkopolskie)
Specjalista do spraw kadr i płac. Współpraca z ZUS,GUS,US,PFRON,PIP.
kontakt przez PUP - 2019-12-04 - Leszno (pomorskie)
przygotowanie stacji roboczych dla pracownikow,wsparcie użytkownikow systemów IT,rozwiązywanie problemów informatycznych współpraca z pracownikamiJT,innymi działami oraz firmami zewnętrznymi.Pełnienie dyżurowJT,nadzór nad infrastrukturą.
HUNTERS Sp. z o.o - 2017-01-26 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Ustalanie i realizacja planów sprzedażowych, magazynowanie towaru, prowadzenie sprzedaży na targowiskach oraz rozmowy w j. ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Pułtusk (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej i płacowej,administrowanie dokumentacją pracowniczą. Min . 2 lata na podobnym stanowisku
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich "LACPOL" Sp. z o.o. - 2020-07-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
"Raster" - 2016-04-19 - Kielce (świętokrzyskie)
• Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, • Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie rozliczeń dla ZUS, US, PFRON, • Naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, • Prowadzenie akt osobowych, • Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, • Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie inne absencje).
SORPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-21 - Głogów (dolnośląskie)
-wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych-zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami-określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami-praca na wewnętrzynych systemach rekrutacyjnych-wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych-przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA. PRZYGOTOWYWANIE OGŁOSZEŃ AUKCJI INTERNETOWYCH. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE STRONAMI WWW. WYKONYWANIE FOTOGRAFII REKLAMOWEJ. OPRACOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
dostarczanie posiłków do klienta
DOLCE VITA JOANNA RYCHLEWICZ - 2017-06-06 - Lubin (dolnośląskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min 5 lat doświadczenia w branży IT. Certyfikat Citrix CCA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, infrastruktury Citrix, VMWare. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Katowice (śląskie)
wystawianie towarów na portale aukcyjne, bezpośrednia sprzedaż towarów, przygotowanie towarów na sprzedaż, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Leszno (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa ( Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn stolarskich, pakowanie gotowych elementów.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Domostawa (podkarpackie)
- firma specjalizuje sie w stawianiu budynków od podstaw, czyli w zakresie obowiązków wchodzą prace: murarskie, mieszanie betonu, kręcenie zbrojeń itp.
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY MAGDALENA LEWCZAK - 2018-08-17 - Gąsawy (wielkopolskie)
Udział w projektach jakościowych - analiza przyczyn problemów jakościowych.
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Jasło (podkarpackie)
Bardzo dobra znajomość j Angielskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość obsługi KomputeraPrawo jazdy kat B Terminowośćsolidność
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-02-14 - Zawoja (małopolskie)
m.in. szkolenie BHP- obsługa komputera- obsługa portali edukacyjnych- obsługa sklepu internetowego- obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zwardoń (śląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporzadzanie list płac, rozliczenia deklaracji z ZUS, US. Obsługa programu płatnik, sporządzanie zestawień i raportów.Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wynagrodzenie brutto 1850zł.
Hotel Amax s.c. - 2016-05-05 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Jesteśmy firmą współpracującą z dużym operatorem telekomunikacyjnym w zakresie odbiorów sieci FTTH. Do zakresu obowiązków należeć będzie: przeprowadzanie odbiorów w terenie zrealizowanych robót, wprowadzanie do systemu aktualizacji dokumentacji, powykonawczej, sprawdzanie poprawności i jakości wykonanych prac, rozszycia kabli, gniazd, opisów, budowy sieci wewnątrzbudynkowej, sprawdzanie poprawności zamontowania i ilości elementów sieci światłowodowej, sprawdzanie montażu i poprawności działania mechanicznych zabezpieczeń studni, szaf, skrzynek kablowych.
THESAR - PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Kalisz (wielkopolskie)