SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Grajewo oferta pracy GRUPA AGROCENTRUM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kontroli gospodarki materiałowej i magazynowej
Data publikacji: 2016-05-13
Lokalizacja: Grajewo (podlaskie)
Pracodawca: GRUPA AGROCENTRUM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ELEWATORSKA 5, 19-200 Grajewo, powiat: grajewski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kontroli gospodarki materiałowej i magazynowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grajewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grajewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grajewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - lata: 1)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: GRUPA AGROCENTRUM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Adres pracodawcy:
LEGIONÓW 135A, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Ulica pracodawcy: LEGIONÓW
Numer budynku pracodawcy: 135A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 13.05.2016
Oferta pracy ważna do: 13.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór techniczny w zakresie utrzymywania kotła i urządzeń pomocniczych, w tym nawęglania i odpielania
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-02-12 - Zgierz (łódzkie)
dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej, działania CSR, planowanie i koordynację działań z zakresu komunikacji wewnętrznej w organizacji, pisanie i redagowanie artykułów do mediów wewnętrznych, tworzenie materiałów informacyjnych, w tym także multimedialnych, organizację spotkań, konkursów i innych wydarzeń dedykowanych pracownikom
ANWIL S.A. - 2016-05-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych oraz pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów. Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska oraz opłat za usługi wodne. Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska, przyrody, gospodarki lasami w jednostkach wojskowych. Wjyjazdy w teren. Praca w godzinach 7-15.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-06-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Wyszukiwanie potencjalnych dostawców produktów i usług, realizacja zamówień do dostawców, negocjowanie warunków zakupu i cen, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn), przygotowanie raportów oraz podsumowań
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Siedlce (mazowieckie)
zawieranie transakcji sprzedaży z obcokrajowcami; obsługiwanie kontrahentów z Indii; przygotowanie ofert sprzedaży z możliwością telepracy; sprzedaż obuwia klientom zagranicznym
BALFORT SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przewóz osób, wypełnianie kart drogowych, dbanie o samochód, utrzymywanie porządku na tereia WTZ oraz w jego obrębie, prowadzenie prac gospodarczych
WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2017-11-27 - Gubin (lubuskie)
wykształcenie średnie, bardzo dobra obsługa komputera, prawo jazdy kat B, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynków.Obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta, praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-06-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Planowanie produkcji, marketing
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Lubichowo (pomorskie)
Obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Andrespol (łódzkie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja transportu na rynku wschodnim, kierowanie flotą firmy, planowanie finansowe i prognozowanie realizacji wskaźników biznesowych, pozyskiwanie klientów
POM-TRANS-LOGISTIC SP. Z O.O.* - 2016-02-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
działania mające na celu podniesieni skutecznego funcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Chełm (lubelskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów. Zawieranie kontraktów.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe w sprzedaży, handlu. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: kontakt (at) grandgroup.pl
POSITANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Katowice (śląskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Jasło (podkarpackie)
Praca w Szwecji na terenie obiektów przemysłowych/rafineria. Rotacja 4/1 (4 tyg. Szwecja, 1 tydz. Polska).
GLT Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, płaca zasadnicza + premia
FIRMA NOWAK SPÓŁKA JAWNA Gościeszyn - 2015-12-15 - Gościeszyn (wielkopolskie)
•aktywne wspieranie sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy•pozyskiwanie i obsługa klientów•prowadzenie negocjacji handlowych,•przygotowywanie ofert handlowych•utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy•aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych•prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;godz. pracy 7-15; rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, ewentualnie do ustalenia); wynagrodzenie 4000 zł brutto + premia
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
Wpprowadzanie towartów do sklepu internetowego,obsługa klienta, przygotowanie towaru do wysyłki, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie list płac, bieżące i roczne rozliczenia podatkowe dla pracowników,sporządzanie analiz,deklaracji ZUS, PFRON, GUS, obsługa programu płatnik.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-09-05 - Opole (opolskie)
realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Gudowo (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie towarów do sprzedaży. Profesjonalna obsługa klienta. Przyjmowanie zapłaty za towar. Kontrola cen i jakośc
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zamość (lubelskie)
Obsługa prasy. Gwarancja przeszkolenie, pracodawca nie wymaga doświadczenia.Wymagania:- wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe,- staż pracy mile widziany,- mile widziana umiejętność samodzielnego myślenia.
TERRATUNGSTEN SP. Z O.O. - 2016-07-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
obsługa biura Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej oraz Biura Informacji Turystycznej/współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dotyczacych turystyki w Inowrocławiu, udział w imprezach wystawienniczych,sprzedaż produktów z oferty biura
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-05-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)