SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH Połczyn-Zdrój oferta pracy Hurmak Polska Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z kontrahentami międzynarodowymi
Data publikacji: 2018-04-12
Lokalizacja: Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Hurmak Polska Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 5, 78-320 Połczyn-Zdrój, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kontakt z kontrahentami międzynarodowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
turecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Komunikatywność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Nazwa pracodawcy: Hurmak Polska Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 5, 78-320 Połczyn-Zdrój, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2017-05-17 - Mielec (podkarpackie)
strzyzenie damskie i meskie
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Radomsko (łódzkie)
obsługa sklepu Internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Drzecin (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Czynności biurowe, przyjmowanie zakładów, wypłata wygranych
"TOTOLOTEK" S. A. - 2016-11-10 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-10-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Gdynia (pomorskie)
- Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów- Wsparcie działu sprzedaży i marketingu- Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie materiałów promocyjnych - Ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą - Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi - Ocena działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- liczenie towarów w sklepach sieci handlowych- obsługa urządzeń do skanowaniam-ce pracy: Niemcy, Francja, Szwajcaria, Włochy
INVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Niemcy (Niemcy)
zabiegi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
-Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych-Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy-Pomysłowości w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu-Biegłej znajomości języka angielskiego-Samodzielności w prowadzeniu profili w Social Media
P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie - 2016-11-16 - Wasilków (podlaskie)
Wg. stanowiska. Więcej informacji pod numerem 607 321 862.
AMI AGRO S.C. IRENA AKSAMSKA, MAREK AKSAMSKI, KRYSTIAN AKSAMSKI, EWA GŁAZIK - 2017-05-22 - Brzózka (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za przestrzeganie procedur wymaganych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innych dokumentów powiązanych z realizowanym projektem. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw dofinansowania będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. zamówień publicznych Opery Nova, zastępcą dyrektora Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż miejsc noclegowych gościom indywidualnymi grupowym
Związek Nauczycielstwa Polskiego ZG "LOGOS" DOM NAUCZYCIELA w Augustowie - 2017-08-29 - Augustów (podlaskie)
szycie konfekcji damskiej
POLGAN PPHU - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-08-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-09-20 - Krzeszyce (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Optymalizacja serwisów internetowych pod kątem SEO.- Prowadzenie kampanii Google AdWords i Facebook Ads.- Opracowanie audytów SEO i audytów UX.- Tworzenie z wykorzystaniem gotowych narzędzi stron internetowych przeznaczonych do pozycjonowania.- Wykorzystywanie w codziennej pracy narzędzia SEO typu majestic, statystyki Google Analytics, Google Tag Manager, Google AdWords, Google Search Consol i innych.
Scorise Sp. z o.o. - 2016-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ddeklaracji VAT, przetwarzanie not kredytowych, przygotowywanie sprawozdań intrastat, wspieranie zadań w zakresie akcyzy dla klienów ze Szwecji, Rosji, Ukrainy, wprowadzanie danych do systemu ERP, zapewnienie prawidłowego przygotowania wyniku finansowego, weryfikacja, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż gadżetów reklamowych, powierzchni reklamowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert biznesowych, obsługa klientów firmy, obsługa social media, obsługa newslettera.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac związanych z prowadzeniem kadr prac administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wilków (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
Prace przy wznoszeniu i remontach obiektów budowlanych.
Zakład Ogólnobudowlany Usługi i Handel "BUD-DOM" Janusz Drzeszyński - 2018-06-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
znajomość zagadnień i przepisów prawnych obejmujących obszar działania na wymienionym stanowisku specjalisty ds. inwestycji w zakresie odnawialnych źródeł energii, m.in.: znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym i zasad postępowania administracyjnego, przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej i formalno-prawnej oraz umów niezbędnych do realizacji inwestycji, kosztorysowanie robót budowlanych, koordynacja prac związanych z realizacją, wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, występowanie do specjalistycznych jednostek o wydanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)