SPECJALISTA DO SPRAW KADR R71/1417-501/18 Baruchowo oferta pracy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ITC ANGELIKA JABŁOŃSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR R71/1417-501/18
Wynagrodzenie: od 1 050 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2018-04-11
Lokalizacja: Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ITC ANGELIKA JABŁOŃSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-821 Baruchowo, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Czy pracodawca zapewnia wyżywienie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR R71/1417-501/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Baruchowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Baruchowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Data zakończenia pracy: 01.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa arkusza kalkulacyjnego EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa pakietu MS OFFICE z wykorzystaniem internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 1 rok, znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego EXCEL, pakietu OFFICE, miejsce pracy Baruchowo
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ITC ANGELIKA JABŁOŃSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-821 Baruchowo 8a, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: włocławski
Gmina pracodawcy: Baruchowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Baruchowo
Numer budynku pracodawcy: 8a
Profil działalności pracodawcy: Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 11.04.2018
Oferta pracy ważna do: 10.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż artykułów mięsnych, przyjmowanie towaru. Praca w godz. 6-13, 12-19.
Rzeźnictwo i Wędliniarstwo Janusz Niedźwiedź Sprzedaż Hurtowa - 2016-11-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprzedaż bezpośrednia i i nternetowa produktów elektrycznych, przygotowanie ofert handlowych, budowanie dobrego wizerunku firmy oraz zdobywanie nowych klientow
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Osieczany (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem możliwa umowa na stałe
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2017-06-13 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, - przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planów kosztów , planu Sprzedaży, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług, wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjentów,sporządzanie raportów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przeładunek gazu płynnego
Chemikals Sp. z o. o. - 2018-07-24 - Kotki (warmińsko-mazurskie)
- dekrestowanie i księgowanie dokumentów- uzgadnianie rozrach. z odbiorcami i dostawcami- naliczanie i rozliczanie różnic kursowych- sporządzanie deklaracji Intrastat- rozliczanie delegacji służbowych- sporządzanie list płac- obliczanie podatku dochodowego i przekazanie do US- obliczanie i przekazanie składek z tyt. ubezpieczeń społecznych do ZUS- sporządzanie umów o pracę- wystawianie świadectw pracy
POMORSKIE CENTRUM OBSŁUGI ROLNICTWA "ELEWATOR JABŁOWO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Jabłowo (pomorskie)
Kompleksowa obsługa importu wyrobów medycznych, negocjacje z producentami i dostawcami, składanie zamówień, zlecanie transportu, sporządzanie dokumentacji importowej. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2016-05-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej
Centrum Usług Wspólnych w Goleszowie - 2018-06-19 - Goleszów (śląskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- kontrola jakości systemów IT,- współpraca z zespołem analityków i programistów przy dostarczaniu rozwiązań IT,- zapewnianie zgodności rozwiązań ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi,- dzielenie się wiedzą z globalnym zespołem IT,- współpraca z globalnym zespołem IT. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-Organizacja i prowadzenie zajec aktywizujacych i przygotowujacych do efektywnrgo poszukiwania pracy.- Realizacja aurorskich programów z rynku pracyUdzielania konsultacji ułatwiajacych zmiane kwalifikacji lub zmiane zawodu-Prowadzenie grupowych i indywidualnych informacji zawodowych dla młodziezy poszukujacej pracy oraz uczacej się.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-02-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Pruszków (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującym prawem, sporządzanie list płac z dowolnych rodzajów umów, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji: ZUS,PIT,GUS,współpraca z ZUS, GUS, US oraz z innymi Instytucjami, przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, prowadzenie dokumentacji płacowej oraz rozliczanie czasu pracy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe techniczne. Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
jw
BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Miszewo (pomorskie)
Inicjowanie, udział w opracowywaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP. Udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych. Udział w opracowywaniu i realizacji projektów w ramach wojewódzkich programów. Koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych. Podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży. Samodzielne lub we współpracy z pracownikami poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z lokalnymi partnerami zajmującymi się problematyką młodzieży w celu tworzenia i realizowania wspólnych projektów.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-01-09 - Kielce (świętokrzyskie)
prace komputerowe, sprzedaż, handel,
KULBIR DHALIWAL MOTORS I SERWIS - 2017-08-18 - Zielonka (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków, dbanie o czystość w kuchni
Przystań Żeglarska Skłodowo Katarzyna Mińczuk - Soczewka Harsz 60 - 2016-04-07 - Harsz (warmińsko-mazurskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki- Prowadzenie bieżącej obsługi klientów Centrum Handlowego- Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńWymagania- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- Dobra organizacja czasu pracy- Bardzo dobra obsługa MS Office i urządzeń biurowych- Komunikatywna znajomość języka angielskiego ( mile widziana )- Kreatywność i inicjatywa w działaniu
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej lub inwestycji; sprawdzanie poprawności podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów w salonie; Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów i usług; Aktywna sprzedaż produktów; Realizacja celów sprzedażowych; Budowanie długofalowych relacji z klientem. Praca w godzinach: pn-sb 9-21, nd 10-20. wynagrodzenie podstawa + premia
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, itp...
Kancelaria Administracyjno-Podatkowa NIKE Edyta Wężyk - 2016-05-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Realizacja zadania zgodnie z przepisami prawa pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, listy płac, ZUS, US, sprawozdania
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Winiarach - 2018-05-10 - Winiary Dolne (świętokrzyskie)
Obsługa dokumentów ksiegowych i kadrowych,zaawansowana praca w programie excelu.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Skwierzyna (lubuskie)