SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI Łańcut oferta pracy "ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: "ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 2, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel,- znajomość programu kadrowego ERP Optima będzie dodatkowym atutem,- systematyczność, dokładność i termino-wość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,- bardzo dobre umiejętności analityczne,- wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: "ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 2, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.04.2018
Data dodania oferty pracy: 05.04.2018
Oferta pracy ważna do: 04.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp, przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie analiz stanu bhp, udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-03 - Chełm (lubelskie)
obsługa programu giełdy transportowej, pomoc przy fakturowaniu i wystawianiu zleceń transportowych, rozliczanie czasu pracy kierowców pod nadzorem opiekuna oraz wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wykonywanie zabiegów makijażu permanentnegopraca na umowę zlecenie 153 godziny w miesiącu, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-18:00oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc na stanowisku ds. organizacyjnych oraz oświaty
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kościan (wielkopolskie)
klejenie formatek z pianki poliuretanowej
"PIANPOL" STYŁA - SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Samodzielna realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych dlaKlientów austriackich - utrzymywanie dobrych relacji z Klientami iKandydatami do pracy - prowadzenie wymaganej dokumentacji -pozyskiwanie Kandydatów przy wykorzystaniu różnych metod inarzędzi rekrutacyjnych. Praca w godz.8-16
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Prószków (opolskie)
przygotowanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, przygotowanie kosztorysów w zakresie robót drogowych i sieci sanitarnych, wykonywanie obmiaru, wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert
KRUSZ-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
jw.
IMEXLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie surowców do produkcji wyrobów piekarskich, sporządzanie półproduktów piekarskich, dzielenie ciasta i kształtowanie kęsów na wyroby piekarskie, przeprowadzanie rozrostu oraz wypieku pieczywa, obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w produkcji wyrobów piekarskich.
BLUE ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Konin (wielkopolskie)
import surowców oraz materiałów do produkcji, monitorowanie zapotrzebowania na surowce, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagana komunikatywność, umiejętność nawiązywania długofalowych relacji z klientem, dobra dykcja. Praca od 8:00 do 15:00. Charakterystyka pracy: sprzedaż telefoniczna usług firmy, budowanie długofalowych relacji z klientem. Wynagrodzenie +prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres monikakudzielko.ucsdirect (at) o2.pl. W tytule e-maila podać nazwę stanowiska.
UNIJNE CENTRUM SZKOLEŃ DIRECT - 2017-01-05 - Rybnik (śląskie)
redagowanie strony internetowej oraz portali społecznościowych, monitorowanie stron związanych z działalnością kulturalną, monitorowanie programów MKiDN, opracowywanie oraz realizacja projektów kulturalnych, prawadzenie kasy, realizacja działań ststutowych centrum.
WOLBORSKIE CENTRUM KULTURY IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO - 2017-01-20 - Wolbórz (łódzkie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-13 - Przemyśl (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2017-10-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr/Hr Administrator
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Poznań (wielkopolskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Koło (wielkopolskie)
Sprzedaż usług zakładu, poszukiwanie nowych klientów. Obsługa klientów zagranicznych w języku rosyjskim i ukraińskim. Znajomość branży kosmetycznej. Wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Dobta znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Umiejętność obsługi programu MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Ząbki (mazowieckie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; udokumentowany co najmniej pięcioletni staż pracy w zakresie wykonawstwa, nadzoru inwestorskiego, doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
pobieranie próbek różnych substancji, sporządzanie dokumentów na przetargi handlowe, odbiór przeterminowanych leków z aptek, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu Kadry i Płace Symfonia i Płatnik ZUS; praca w godz. 8.00- 16.00
Enel Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Słupsk (pomorskie)
Analiza zasad zatrudniania na terytorium Niemiec
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-12-08 - Łódź (łódzkie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac kilkunastoosobowego zespołu pracowników działu handlu, realizacja planów i celów sprzedażowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, budowa długotrwałych relacji dostawca- klient, systematyczna analiza sytuacji na rynku, tworzenie ofert sprzedaży, pozyskiwanie zamówień, weryfikacja zgodności realizowanych zamówień z założeniami,
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU - 2018-03-07 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe (transport i logistyka, ekonomiczne); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programó informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gliwice (śląskie)
nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, prowadzenie spraw związanych z pracą maszynistów i innych pracowników kolejowych, rozliczanie faktur, nadzór nad umowami z zarządcami infrastruktury i innymi podmiotami, sporządzanie kalkulacji
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)