SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kołobrzeg oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2018-06-19
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tęczowa 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Płatnik, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Tęczowa 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Tęczowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.06.2018
Oferta pracy ważna do: 19.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn do produkcji przewodów gumowych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Radomsko (łódzkie)
specjalista ds. obsługi klienta buznesowego
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Murowanie, tynkowanie /praca na wysokości powyżej 3 metrów/
PPUH "SAREL" Ryszard Sabik - 2018-01-24 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-aktywne poszukiwani enowych dostawców-tworzenie planu dostaw-zapewnienei odpowiednich stanów magazynowych-planowani edługoterminowych dostaw
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa klienta zagranicznego,- tworzenie opisów produktów,- realizacja zamówień w sklepach internetowych
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-11-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca na rzecz agencji zatrudnienia, prowadzenie rekrutacji i personelu, rozmów kwalifikacyjnych, pomoc w adaptacji pracowników do pracy, pomoc w poszukiwaniu miejsc pracypraca na umowę na czas okreslony, praca na jedną zmianę od 9.00 do 17.00oferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad środkami i procesem transportu, ścisła współpraca z agencjami celnymi i firmami spedycyjnymi w Polsce i Turcji, kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistki, nadzór nad przepływem dokumentacji transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych, poszerzanie bazy danych przewoźników
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Łazy (mazowieckie)
uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:obsługa klienta, zamawianie towaru, obsługa drukarki fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Świedziebnia (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie realizacji procesó transportowych,nadzorowanie realizacji zleceń transportowych
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Ryki (lubelskie)
Specjalista do spraw szkoleń i prezentacji wyrobu; Miejsce pracy: Zakład produkcyjny Alpol w Fidorze k/Końskich ( z uwzględnieniem konieczności częstych wyjazdów służbowych); Firma oferuje: stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) i konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego oraz pracę w młodym dynamicznym zespole, samochód służbowy i telefon komórkowy
Alpol-Gips Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Fidor (świętokrzyskie)
Sprzedaż art. spożywczych wytwarzanych w zakładzie.
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA CYWILNA KASPROWSKI KRZYSZTOF,BOGUMIŁA - 2016-03-10 - Mikołów (śląskie)
-WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH- OBSŁUGA MASZYN BUDOWLANYCH I PROWADZENIE POJAZDÓW W RAMACH POSIADANYCH UPRAWNIEŃ- PRZYJMOWANIE MATERIAŁÓW, SPRAWDZANIE ZGODNOŚCI DOSTAWY I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielne przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania wsparcia finansowego ze środków unijnych lub innych programów pomocowych
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
opracowywanie planów marketingowych, kontakt z klientami, przygotowanie ofert handlowych - branża maszyny rolnicze(godziny pracy 8-16)
GREEN SORT Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Wólka Polinowska (lubelskie)
Komunikacja w języku angielskim z kontrahentami firmy. Sporządzanie ofert handlowych oraz zapytań, doradztwo handlowe i techniczne w zakresie sprzedaży produktów. Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów.
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie stacji roboczych dla pracownikow,wsparcie użytkownikow systemów IT,rozwiązywanie problemów informatycznych współpraca z pracownikamiJT,innymi działami oraz firmami zewnętrznymi.Pełnienie dyżurowJT,nadzór nad infrastrukturą.
HUNTERS Sp. z o.o - 2017-01-26 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
organizacja transportu na rynku wschodnim, kierowanie flotą firmy, planowanie finansowe i prognozowanie realizacji wskaźników biznesowych, pozyskiwanie klientów
POM-TRANS-LOGISTIC SP. Z O.O.* - 2016-02-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Przyjmowanie dostaw artykułów spożywczych do punktu sprzedaży, Przygotowywanie artykułów spożywczych do sprzedaży, ich eksponowanie i oznaczanie; Kontrolowanie jakości artykułów spożywczych przeznaczonych do sprzedaży, Obsługiwanie klientów zgodnie ze standardami zapewniającymi jakość; dokonywanie rozliczeń finansowych po zakończonej pracy;
Międzynarodowy Przewóz Osób i Paczek "Vico- Transport" - 2017-04-06 - Świdniczek (lubelskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy (prowadzenie akt osobowych; sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników) oraz osób współpracujących na umowy cywilnoprawne;naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników i osób współpracujących;prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towarów, dostarczanie towarów do klientów. Wyksztłacenie średnie. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Zielonka (mazowieckie)
specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne (eksport); rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, a przede wszystkim rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych; analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej; opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego; przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne); negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych; realizacja założonych planów sprzedażowych; cykliczne analizy realizacji ustalonych planów
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-09-25 - Sokoły (podlaskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
obsługa klienta
Centrala Handlu Zagranicz."INTER-AIM" Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
skręcanie konstrukcji, prace na masztach telefonii komórkowej
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PROMONT" SŁAWOMIR SABOK - 2017-10-30 - Ruda Śląska (śląskie)