SPECJALISTA DO SPRAW KADR I P艁AC Bilcza oferta pracy Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I P艁AC

Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie spraw kadrowych i p艂acowych

Data publikacji: 2017-01-23

Lokalizacja: Bilcza (艣wi臋tokrzyskie)

Pracodawca: Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o.

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
27-641 Bilcza 48A, powiat: sandomierski, woj: 艣wi臋tokrzyskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie spraw kadrowych i p艂acowych

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I P艁AC

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bilcza

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣wi臋tokrzyskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: sandomierski

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Obraz贸w

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 23.01.2017

Data zako艅czenia pracy: 23.04.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kadr (wymagany sta偶 - lata: 2)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
CV nale偶y wysy艂a膰 na adres e-mail: kadry1 (at) owocsandomierski.pl lub kontakt tel. 532 343 043

Nazwa pracodawcy: Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o.

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sandomierzu

Adres pracodawcy:
27-641 Bilcza 48A, powiat: sandomierski, woj: 艣wi臋tokrzyskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV nale偶y wysy艂a膰 na adres e-mail: kadry1 (at) owocsandomierski.pl lub kontakt tel. 532 343 043

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣wi臋tokrzyskie

Powiat pracodawcy: sandomierski

Gmina pracodawcy: Obraz贸w

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bilcza

Adres strony pracodawcy: www.owocsandomierski.pl

Numer budynku pracodawcy: 48A

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: sprzeda偶 hurtowa owoc贸w i warzyw

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sandomierzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 23.01.2017

Oferta pracy wa偶na do: 23.02.2017

Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.01.2017

Data przyj臋cia oferty pracy: 23.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. BADA艃 - od 2聽400 PLN

nadz贸r nad prowadzeniem bada艅 diagnostycznych konstrukcji budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - O偶ar贸w Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR - do 1聽269 PLN

- prowadzenie akt osobowych pracownik贸w- przygotowanie zestawie艅 absencji pracownik贸w- przygotowanie um贸w dla pracownik贸w, 艣wiadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej- prowadzenie systemu kadrowego- przygotowanie sprawozda艅 zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.)
Szko艂a Podstawowa nr w Gda艅sku - 2018-03-05 - Gda艅sk (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE LOGISTYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2聽500 PLN

- Zapewnienie ci膮g艂o艣ci dostaw. Kontrola zapas贸w magazynowych. Efektywne zarz膮dzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udzia艂 w procesie zaopatrzenia w materia艂y zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapas贸w magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie si臋 z powierzonych materia艂贸w. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 z艂/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane do艣wiadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane do艣wiadczenie w pracy na magazynie. Wymagana dobra znajomo艣膰 zasad i standard贸w magazynowania towar贸w oraz obiegu dokument贸w magazynowych. Kontakt wy艂膮cznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T TELEKOMUNIKACYJNYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-12 - Katowice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZE艃 Z KLIENTAMI - od 3聽000 PLN

-Wystawianie faktur i not koryguj膮cych. Sprawdzanie poprawno艣ci i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporz膮dzanie bie偶膮cej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi臋ce, nast臋pnie umowa na czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykszta艂cenie kierunkowe Finanse i Rachunkowo艣膰 (min. sko艅czone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane do艣wiadczenie w pracy w dziale ksi臋gowo艣ci/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomo艣膰 rynku oraz rozwi膮za艅 IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe b臋dzie dodatkowym atutem. Znajomo艣膰 programu CDN XL b臋dzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane do艣wiadczenie w pracy w dziale ksi臋gowo艣ci/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykszta艂cenie kierunkowe Finanse i Rachunkowo艣膰. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
FIBRAIN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-22 - Katowice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1聽017,4 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej, obs艂uga proces贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem oraz rozwi膮zywaniem um贸w o prace, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualno艣ci bada艅 lekarskich, sporz膮dzanie raport贸w i sprawozda艅 w zakresie spraw dotycz膮cych zatrudnienia zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zak艂adowym funduszem 艣wiadcze艅 socjalnych, redagowanie dokument贸w uzupe艂nianie druk贸w urz臋dowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - 2聽700 - 3聽000 PLN

obs艂uga programu magazynowego WMS, prowadzenie ewidencji celnej towar贸w,nadz贸r nad systemowym przebiegiem proces贸w magazynowych,prowadzenie dokumentacji magazynowej i transportowej,wprowadzanie i wystawianie dokument贸w, sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅 w Excel,terminowe wykonywanie zada艅.
VGL Distribution Services Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Gda艅sk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY S艁U呕BY I PRACY WYDZIA艁U KONTROLI - od 1聽720,18 PLN

G艂贸wne obowi膮zki:- ustalanie okoliczno艣ci i przyczyny wypadk贸w przy pracy oraz chor贸b zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu okre艣lenia 艣rodk贸w i wniosk贸w profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by w celu zapewnienia przestrzegania warunk贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy w Oddziale;- udzia艂 w przekazywaniu do u偶ytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiekt贸w, budynk贸w i urz膮dze艅 oraz w czynno艣ciach odbiorczych po wykonaniu rob贸t budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunk贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozda艅 i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy w celu przekazania dla Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddzia艂u;- informowanie Komendanta Oddzia艂u o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych i przedstawianie wniosk贸w dotycz膮cych sposobu usuni臋cia tych zagro偶e艅 w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w, instrukcji, plan贸w modernizacji obiekt贸w i pomieszcze艅 w celu koordynacji pracy w zakresie zgodno艣ci z przepisami BHP;- udzia艂 w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowi膮zku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkole艅, udzielanie instrukta偶y z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracownik贸w w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepis贸w w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomi臋dzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja cia艂a;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe;- mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi. Wykszta艂cenie: wy偶sze z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezb臋dne:- znajomo艣膰 przepis贸w prawnych z zakresu BHP (np. rozporz膮dzenie w sprawie og贸lnych przepis贸w BHP) i umiej臋tno艣膰 ich stosowania w praktyce;- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych;- umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia; rozwi膮zywania problem贸w;- komunikatywno艣膰;- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera;- posiadanie 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w s艂u偶bie bhp;- pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spe艂niaj膮cy wymogi formalne zostan膮 powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 z艂 oraz dodatek za wys艂ug臋 lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepe艂nosprawno艣ci. O艣wiadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i o艣wiadczeniach nale偶y uwiarygodni膰 w艂asnor臋cznym podpisem. Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2018-10-29 - Racib贸rz (艣l膮skie)

SPECJALISTA SEKCJI OCHRONY 艢RODOWISKA(NR 2193) - od 2聽700 PLN

- opracowywanie sprawozdania z Kart Urz膮dze艅 i Kart System贸w Ochrony Przeciwpo偶arowej- opracowywanie informacji w zakresie niebezpiecznych substancji chemicznych- opracowywanie zbiorczego zestawienia danych i urz膮dzeniach s艂u偶膮cych do odzysku lub unieszkodliwienia- wprowadzanie raportu do Krajowej bazy o emisjach gaz贸w cieplarnianych i innych substancji- nadzorowanie dzia艂alno艣ci Wojskowych Oddzia艂贸w Gospodarczych w zakresie ochrony 艣rodowiska- prowadzenie ca艂o艣ci spraw zwi膮zanych z emisj膮 zanieczyszcze艅 do powietrza atmosferycznego, emisj膮 ha艂asu do 艣rodowiska, emisj膮 promieniowania elektromagnetycznego, obszarami ograniczonego u偶ytkowania- opracowywanie danych do specyfikacji zam贸wienia publicznego n us艂ugi z ww. zakresu- wsp贸艂pracowanie z organami w艂a艣ciwymi do spraw ochrony i zarz膮dzania obszarami Natura 2000, a tak偶e uczestnictwo w wyznaczaniu obszar贸w Natura 2000 i opracowywaniu plan贸w zada艅 ochronnych i plan贸w ochrony dla obszar贸w Natura 2-000 w odniesieniu do obszar贸w obejmuj膮cych tereny wykorzystywane przez wojsko
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REHABILITACJI RUCHOWEJ - od 4聽000 PLN

Obs艂uga urz膮dze艅 rehabilitacyjnych, zaj臋cia ruchowe
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowe" Violetta" S.C. - 2017-03-06 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I SZKOLE艃 - 997,4 PLN

Prowadzenie rekrutacji na stanowiska robotnicze i pomocnicze, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z korzystaniem ze 艣rodk贸w publicznych w zwi膮zku z zatrudnieniem os贸b bezrobotnych, kontakt i wsp贸艂praca z lokalnymi instytucjami rynku pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Stary S膮cz (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNYCH (NR 3968) - od 2聽500 PLN

nadz贸r nad sprawami administracyjnymi zwi膮zanymi ze sk艂adaniem wniosk贸w poprzedzaj膮cych rozbi贸rki budynk贸w; monitorowanie termin贸w; tworzenie instrukcji oraz procedur; analizy koszt贸w; zapewnienie obiegu dokument贸w
DSR Catarin Sp. z o.o, Sp贸艂ka komandytowa - 2015-12-01 - Markowice (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIK脫W - od 13,7 PLN

Rekrutacja pracownik贸w z ukrainy, kontakty z osobami pos艂uguj膮cymi si臋 w j臋zyku ukrai艅skim, rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - G艂owno (艂贸dzkie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2聽100 PLN

przyjmowanie i rejestracja wniosk贸w,obs艂uga i prawa w systemie komputrtowym,wprowadzanie danych naliczanie swiadczen,przygotowywanie projekt贸w,naliczanie 艣wiadcze艅przygotowywanie projekt贸w list wyp艂at, przygotowywanie projekt贸w decyzji administacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Stary Szelk贸w (mazowieckie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA I KOSZTORYSOWANIA - od 5聽638 PLN

Opracowywanie kosztorys贸w ofertowych.Analiza i interpretacja dokumentacji przetargowej.Sporz膮dzanie bud偶etu oferty.Przygotowywanie i kompletowanie wymaganych dokument贸w.Sporz膮dzanie przedmiar贸w.Wysy艂anie zapyta艅
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y - 997,4 PLN

wed艂ug zakresu czynno艣ci
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y IT - od 2聽800 PLN

- Sprzeda偶 us艂ug i produkt贸w oferowanych przez pracodawc臋. Bie偶膮ca wsp贸艂praca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klient贸w. Promocja produkt贸w. Wsp贸艂praca z dzia艂em technicznym przy wdra偶aniu rozwi膮za艅 systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Po艂udniowej.- Wynagrodzenie od 2800 z艂/brutto + premia sprzeda偶owa. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenia zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomo艣膰 produkt贸w bran偶y teleinformatycznej. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-03-24 - Katowice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDA呕Y - od 1聽850 PLN

Sporz膮dzanie ofert handlowych, kontakty z klientami, koordynowanie procesu sprzeda偶y produktu, inicjowanie i kszta艂towanie relacji z klientem, obs艂uga klient贸w przez ca艂y okres procesu sprzeda偶owego, przygotwanie raport贸w ze sprzeda偶y.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Drwinia (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYCZNYCH - od 3聽000 PLN

-bezpo艣rednia i po艣rednia obs艂uga klient贸w-rezerwowanie i sprzedaz produkt贸w i us艂ug- organizacja wycieczek na terenie Chin- zawieranie um贸w- monitorowanie chi艅skiego rynku turystycznego
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2聽500 PLN

pozyskiwanie klient贸w krajowych i zagranicznych, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mareza (pomorskie)

KIEROWNIK / Z-CA KIEROWNIKA OSIEDLA - 4聽200 - 5聽150 PLN

Kierowanie osiedlem pod wzgl臋dem organizacji, prowadzenie dzia艂alno艣ci gospodarczo - finansowej, reprezentowanie Zarz膮du Sp贸艂dzielni w sprawach dotycz膮cych dzia艂alno艣ci administracyjnej osiedla. Wsp贸艂pracowanie z innymi kom贸rkami Sp-ni. Nadzorowanie prac.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa-Ba艂tyk - 2016-03-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. P艁AC - od 2聽500 PLN

Sporz膮dzanie list p艂ac, rozliczanie sk艂adek ZUS, RP7, sporz膮dzanie deklaracji podatkowych, sprawozdania z zatrudnienia i p艂ac, prowadzeie kasy.
Zesp贸艂 Szk贸艂 NR 9 - 2018-01-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS OBS艁UGI KLIENTA - od 6聽000 PLN

- Sprawne i profesjonalne rozwi膮zywanie pilnych spraw cz臋sto zwi膮zanych z przelewami o du偶ej warto艣ci, jak r贸wnie偶 obs艂uga skarg i eskalacji otrzymanych zar贸wno z innych dzia艂贸w wewn臋trznych lub bezpo艣rednio ze strony klienta. - Nawi膮zywanie profesjonalnych relacji z klientami poprzez wysokiej jako艣ci wparcie w codziennych zapytaniach rozwi膮zywanych, gdzie mo偶liwe, przy pierwszym kontakcie - Odbieranie/wykonywanie telefon贸w od/do klient贸w - Sprawne odpowiadanie na wiadomo艣ci Email od klient贸w i/lub od innych dzia艂贸w wewn臋trzynch - Efektywne dzia艂anie na bazie otrzymywanej opinii klienta - Proaktywny kontakt z manad偶erem w razie problem贸w, kt贸re w jakikolwiek negatywny spos贸b mog膮 wp艂yn膮膰 na jako艣膰 dostarczanego serwisu lub stanowi膰 strat臋, pini臋偶n膮 bad藕 nie, dla banku - Praca samodzielna, gdzie zadania wykonywane s膮 w okre艣lonych ramach czasowych zgodnych z za艂o偶eniami zespo艂u - Proaktywno艣膰 w d膮偶eniu do poprawy jako艣ci dostarczanego serwisu
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 3聽200 PLN

pozyskiwanie nowych klient贸w; utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; fakturowanie sprzeda偶y; wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w firmie
GOSPODARSTWO OGRODNICZE 艁臉GAJNY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-06-13 - 艁臋gajny (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMOWYCH - 997,4 PLN

wed艂ug programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Legnica (dolno艣l膮skie)