SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU Bolesławiec oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych

Data publikacji: 2017-10-12

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw controllingu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, controlling). Doświadczenie w zawodzie minimum 3 lata. Znajomość zagadnień księgowości zarządczej, controllingu i analiz finansowych, znajomość programów z pakietu MS (w szczególności bardzo dobra znajomość MS Excel) i obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość zagadnień z zakresu ochrony zdrowia. Wysokie zdolności analityczne-umiejętność wyciągania wniosków z danych, skrupulatność i dbałość o jakość wykonywanej pracy, dobra organizacja pracy własnej i terminowość w realizacji zadań, komunikatywność, systematyczność i dokładność, otwartość interpersonalna.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 7:00-15:00 pod numerem 757380223.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Jeleniogórska

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2017

Data dodania oferty pracy: 11.10.2017

Oferta pracy ważna do: 23.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 3 060 PLN

Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie dokumentacji handlowej
ORNO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 270 PLN

Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klienta w zakresie realizacji i stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - do 2 000 PLN

rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY - od 4 200 PLN

koordynacja prac w dziale MiR, udział w kreowaniu projektów marketingowych ML MEBLE, współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami przy tworzeniów materiałów promocyjnych, kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych
ML Dariusz Niszcz - 2017-06-20 - Liw (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa klientów krajowych i zagranicznych (ofertowanie,przyjmowanie, ewidencja i rozpisywanie zamówień, fakturowanie);odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności, nadzór nad prawidłowym obiegiem reklamacji; mile widziane zainteresowanie tematyką mody i wzornictwa; pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnią tradycją oraz możliwość realizacji własnych ambicji; wynagrodzenie 2000zł brutto +500zł premia uznaniowa; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-01-29 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS TURYSTYKI/SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Telefoniczna obsługa klientów, wystawianie umów, obsługa systemów rezerwacyjnych, obsługa dokumentacji turnusów rehabilitacyjnych
POLONUS S.C. - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 3 200 PLN

przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-30 - Legnica (dolnośląskie)

PRODUCENT WYDARZEŃ KULTURALNYCH - od 2 100 PLN

Produkcja wydarzeń kulturalnych, kierowanie podległą grupą, dogrywanie kwestii technicznych (nagłośnienia, światła, itp.). Głównie praca na terenie Krakowa.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 500 PLN

Wykształcenie min. średnie techniczne; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym; prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ - od 2 000 PLN

obsługa klientów i szkód
VLINSS ARLETA KUR - 2016-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA D/S PRODUKCJI - 3 600 - 4 000 PLN

doglądanie linii produkcyjnej, zapobieganie awariom, naprawa urządzeń, ogólne pojecie o mechanice, budowie maszyn, umiejętność naprawy urządzenia, spawanie.
Egips sp. zo.o. - 2017-02-22 - Kleszczów (łódzkie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - 2 200 - 2 800 PLN

fakturowanie, ewidencje księgowo-magazynowe, sprawy kadrowe, obsługa kasy
Konsorcjum Przedsiębiorstw Robót Górniczych i Budowy Szybów Spółka Akcyjna - 2017-07-12 - Miechów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za terminowe, ilościowe i wartościowe wykonanie rozliczeń zadań inwestycyjnych. Będzie również odpowiadała za przygotowanie do akceptacji protokołów wyceny i przekazania zadań inwestycyjnych
Vectra SA - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 300 PLN

analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dynów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - od 2 000 PLN

Wyszukiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami. Wymagania: wyształcenie wyższe, znajomość rynku produktów ekologicznych.
DENVER FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-10 - Reda (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Łebieniec (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 4 000 PLN

Realizacja założonych planów sprzedaży, budowanie długofalowych relacji z Klientami B2B, pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywne działanie w terenie, koordynacja działań marketingowych, pomoc przy obsłudze sklepu internetowego. Praca w godz. 8-16.
Prima Green Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bodzanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNEK NIEMIECKI - 2 770 - 4 200 PLN

Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Organizacji i Kadr, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 100 PLN

sprzedaż usług izolacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

OPIEKUN KLIENTA - 997,4 PLN

aktualizacja danych w systemie dostaw do klientó,wprowadzanie danych dotyczących transportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zambrów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I UTRZYMANIA KLIENTA - od 3 000 PLN

realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-09 - Tajęcina (podkarpackie)

PRACOWNIK BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KLIENTA W GASTRONOMI - od 2 268 PLN

Przygotowywanie oraz sprzedaż posiłków typu fast food, obsługa kasy fiskalnej.
Poradnia Doradztwa Personalnego "PIM" - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)


Wybierz powiat